Mike Tirico apare în reportajul NBCUniversal la Jocurile Olimpice de la Paris 2024 pe 4 august 2024 la Paris, Franța.
Christy Sparrow |
Comcast NBCUniversal a pariat de mult pe Jocurile Olimpice, dar în această vară își investește toate resursele în jocuri în încercarea de a câștiga mai multă audiență, în special pentru platforma sa de streaming Peacock, în creștere.
Până acum, se pare că a dat roade – peste 30 de milioane de oameni acordați-vă Jocul a fost vizionat pe platformele de televiziune și streaming ale NBC și a generat venituri din publicitate record de 1,2 miliarde de dolari.
Directorii NBC, care au văzut cândva Jocurile Olimpice ca un motor de creștere și un factor de diferențiere în spațiul din ce în ce mai aglomerat de streaming și sport live, caută acum să-și extindă avantajul dincolo de Jocurile Olimpice și în viitoarele sporturi live.
“Am schimbat complet planul de joc intern. Am rupt manualul de joc în urmă cu doi ani”, a declarat Jenny Storms, directorul de marketing al NBCUniversal pentru divertisment și sport. „A existat o teamă uriașă de a distruge cunoștințele instituționale pe care le aveam de mult timp și de a începe de la capăt. De la producție la colegii din întreaga companie, am început cu adevărat un întreg nou.”
Jocurile Olimpice au fost de mult cheia pentru NBCUniversal. Parisul comemorează cea de-a 18-a ediție a Jocurilor Olimpice, care va fi difuzată de NBC în Statele Unite actualizat În 2014, cele două părți au convenit să plătească 7,65 miliarde de dolari pentru Jocurile Olimpice din 2022 până în 2032, fiecare cost depășind 1,2 miliarde de dolari.
Chiar înainte de Congresul de la Paris, aceste eforturi au eșuat. Tokyo 2021 și Beijing 2022 au atras cel mai mic număr de prezență vreodată la Jocurile Olimpice de vară și, respectiv, de iarnă.
Storms a remarcat că factorii din jurul ultimelor două Jocuri Olimpice au fost în mare parte dincolo de controlul NBCUniversal.
Ambele Olimpiade au fost afectate de primele etape ale epidemiei. Jocurile Olimpice de la Tokyo au fost amânate cu un an, iar fanii și membrii familiei au lipsit de la ambele jocuri. Diferențele de fus orar din Asia au, de asemenea, un impact asupra emisiunilor din SUA.
Dar este de remarcat faptul că Strategia păunului Asta părea să fie cea mai mare greșeală din timpul acelor Olimpiade. În Tokyo, sunt foarte puține evenimente live pe Peacock. În Beijing, conținutul live este disponibil, dar fanilor le este greu să găsească ceea ce doresc să vizioneze.
„Am susținut că Peacock va fi locul de desfășurare a Jocurilor Olimpice, dar nu ne-am îndeplinit tocmai”, a spus Mark Lazarus, președintele NBCUniversal Media Group urmau să-l punem acolo, cum urma să-l programăm și cum urma să-l distribuim încrucișat (cu TV tradițional) erau nervoși, iar baza de fani ne-a spus pe bună dreptate că nu respectăm ceea ce am spus că vom face do.”
Planul de familie NBC
Snoop Dogg este intervievat în timpul unui meci de volei pe plajă din ziua a cincea a Jocurilor Olimpice de la Paris 2024, pe Stadionul Turnul Eiffel din Paris, pe 31 iulie 2024.
Carl Lessing |. Getty Images Sport |
Directorii companiei văd Parisul ca parte a succesului olimpic din acest an, care include peisaje atrăgătoare, cum ar fi ceremonia de deschidere pe Sena și volei de plajă în fața Turnului Eiffel, precum și un fus orar favorabil care funcționează în favoarea NBC.
De data aceasta, a spus Storms, compania și-a început și campania de marketing olimpic mai devreme, folosind diferite divizii ale NBCUniversal pentru a o promova, de la programe de știri și talk-show-uri la diferite forme de publicitate.
Storms și Lazarus au subliniat, de asemenea, succesul televizării probelor olimpice în săptămânile premergătoare Jocurilor.
„Nu am încercat niciodată din greu să experimentăm până acum”, a spus Storms. „Dar aceasta este cea mai transmisă încercare în direct vreodată și este important să se încingă America.”
Apoi mai este factorul vedetă al listei interne a NBCUniversal.
(LR) Comediantul și gazda Jimmy Fallon și sportivul american de atletism Shakari Richardson urmăresc meciul masculin pentru medalia de aur dintre Franța și Statele Unite în ziua a 15-a a Jocurilor Olimpice de la Paris 2024, pe Stadionul Bercy, pe 10 august 2024, în Franța Paris.
Pascal Le Segretan |. Getty Images Sport |
Directorii spun că până în 2024, companiile își vor folosi talentul mai strategic. Pe lângă difuzarea promoțiilor de conținut, vedetele NBC din lista A au fost integrate în evenimentul în sine, co-găzduind și raportând de pe margine. Snoop Dogg, corespondentul favorit al fanilor NBC Olympics A stârnit zgomot pe rețelele de socializare și atrageți mai multă atenție asupra evenimentelor live. Iar interpretarea sa de la Paris a ajutat la promovarea viitorului său rol la „The Voice” de la NBC în această toamnă.
„Am avut o experiență grozavă cu „Snoopy” și cu siguranță vom fi în afacerea Snoopy cu „The Voice” și, sperăm, în viitor”, a spus Lazarus, adăugând că NBCUniversal nu și-a luat niciun angajament cu „Snoop Dogg „pentru viitoarele Olimpiade.
Alte talente NBC au participat și la Jocurile Olimpice pentru a-și promova proiectele. Mariska Hargitay, care a jucat-o pe Olivia Benson în „Law & Order: SVU” din 1999, a fost la Paris pentru promovări. Programul nr. 26 sezon. Au fost prezenți mai mulți membri ai distribuției din „Saturday Night Live”, inclusiv Colin Jost, care a acoperit surfingul în Tahiti și a trebuit să facă un Ieși mai devreme Din cauza problemelor de sănătate.
Emisiunile NBC și Peacock au fost, de asemenea, promovate la Jocurile Olimpice, iar viitorul film al lui Universal, Wicked, a fost un punct culminant, cu vedetele Ariana Grande și Cynthia Erivo pe covorul roșu de deschidere.
Distribuția din „Wicked” și-a împrumutat vocile și unui videoclip promoțional pentru superstarul american de gimnastică Simone Biles, iar un clip exclusiv din film a fost difuzat la „Today” la Paris. NBC a spus că, pe baza sondajului, „Wicked a făcut progrese în toate măsurile în timpul Jocurilor Olimpice, dublând nivelurile noastre primare de conștientizare și crescând gradul de conștientizare general”.
păun plinuț
Pâine cu sigla NBC și inelele olimpice în emisiunea Today de la Rockefeller Plaza din New York, pe 17 aprilie 2024.
Dustin Satloff |. Getty Images Sport |
Se poate spune că în timpul Jocurilor Olimpice, nicio proprietate NBC nu a fost mai uluitoare decât platforma de streaming Peacock.
Potrivit unui comunicat de presă, Jocurile Olimpice vor reprezenta 23,5 miliarde de minute de transmisie, cu 40% mai mult decât toate Jocurile Olimpice de vară și de iarnă anterioare combinate, mulțumită în mare parte lui Peacock.
„Peacock oferă într-un mod pe care nu l-am făcut până acum”, a spus Lazarus.
Pe lângă toată acoperirea live, programele exclusive precum „Gold Zone” găzduite de Scott Hansen din „NFL Red Zone” oferă fanilor mai multe opțiuni de vizionare pe parcursul zilei. Există, de asemenea, funcții create special pentru Jocurile Olimpice, cum ar fi o funcție de inteligență artificială care oferă recapitulări zilnice în vocea lui Al Michaels (voce de lungă durată a jocului NFL).
unul estimat Potrivit furnizorului de date Antenna, 2,8 milioane de consumatori s-au înscris la Peacock în prima săptămână a Jocurilor Olimpice de vară, cu o medie de aproape 400.000 de consumatori noi în fiecare zi. Potrivit Antenna, acest lucru aproape se potrivește cu numărul de înregistrări determinat de jocul exclusiv al lui Peacock NFL Wild Card din ianuarie. Se crede că jocul este cel mai transmis în direct din istorie, cu 27,6 milioane de telespectatori, potrivit lui Nielsen.
și comcast recent raport La 30 iunie, Peacock avea 33 de milioane de clienți plătitori, în scădere cu 500.000 față de perioada anterioară, în mare parte din cauza pierderii clienților după wildcard – analistul MoffettNathanson Craig Moffett a spus că merită remarcat jocurile client care au rămas de la runda wild-card.
„Bănuiesc că vor avea aceeași experiență la Jocurile Olimpice”, a spus Moffitt. „Sigur, unii dintre acești clienți vor pleca, dar s-ar putea să ajungă să lase mult mai mulți clienți”.
Lazarus a spus că, în timpul Jocurilor Olimpice de la Paris, televiziunea tradițională a reprezentat în continuare cea mai mare parte a spectatorilor, aproape 90% dintre telespectatori urmărind prin canale de transmisie și cablu. Profitând de un fus orar mai favorabil, NBC a transmis evenimente în direct la TV și Peacock în timpul zilei și și-a redenumit emisiunea de seară ca „Paris Prime Time”, redifuzând evenimente majore cu programare sidecar și interviuri.
Executivii spun că strategia adoptată la Paris va servi drept foaie de parcurs pentru viitoarele Olimpiade – Jocurile Olimpice de iarnă din 2026 de la Milano și Jocurile Olimpice de vară din 2028 de la Los Angeles – precum și alte evenimente sportive transmise în direct pe postul de televiziune NBC și Peacock.
La scurt timp după Jocurile Olimpice din 2024, vor începe noi sezoane pentru Premier League engleză, NFL și National Football League. NBC va deveni, de asemenea, deținătorul drepturilor pentru jocurile Asociației Naționale de Baschet începând din sezonul 2025-2026.
„Cred că Peacock a devenit mai matur în ceea ce privește acoperirea sportului, așa cum am văzut în cazul Jocurilor Olimpice”, a declarat Shirin Malkani, co-președinte al grupului industriei sportive din Perkins Coie.
Dezvăluit: Compania-mamă CNBC NBCUniversal deține NBC Sports și NBC Olympics. NBC Olympics este deținătorul drepturilor din SUA pentru toate Jocurile Olimpice de vară și de iarnă până în 2032.