Joe Milton III, numărul 19 de la New England Patriots, joacă împotriva Washingtonului în timpul celui de-al treilea trimestru al unui joc de presezon la Commander’s Field, pe 25 august 2024, în Landover, Maryland, Kyu Blu Kelly nr. 36 de la Official s-a luptat sub presiune.
Scott Teich |. Getty Images Sport |
Fotbalul a revenit și se așteaptă să aducă pariuri record.
Potrivit Asociației Americane de Jocuri de Noroc, adulții din SUA vor paria 35 de miliarde de dolari pe NFL în acest sezon.
Aceasta ar fi o creștere de peste 30% față de sezonul Ligii Naționale de Fotbal de anul trecut, când americanii au pariat 26,7 miliarde de dolari și ar stabili un nou record, potrivit AGA. De la ultimul sezon NFL, Maine, Carolina de Nord și Vermont au permis operatorilor de pariuri sportive să opereze în statele lor. Hotărârea judecătorească permite Hard Rock International să reintroducă pariurile sportive în Florida.
Astăzi, pariurile sportive sunt Rezidentă legal în 38 de state și Washington, D.C..
Cu toate acestea, acțiunile companiilor de jocuri nu au urmat aceeași traiectorie de creștere. acțiuni rege de proiect, payne, Cezar, MGM Resorts şi IncludeCompaniile care dețin în comun BetMGM au afișat toate rezultate negative de la începutul anului. fluturare, Proprietarul FanDuel și-a văzut acțiunile crescând cu 19% în acest an de când a debutat la Bursa de Valori din New York. Compania a raportat câștiguri în al doilea trimestru care depășesc estimările privind veniturile și profitul, sporind acțiunile.
coborârile bisericii Anul acesta a fost pozitiv și Rush Street interactiv A obținut un câștig semnificativ de 109% până în acest an.
Concurența devine din ce în ce mai acerbă
Fiecare casa de pariuri sportivă licențiată elaborează strategii pentru a câștiga o cotă mai mare, încercând să atragă noi clienți și să convingă jucătorii consacrați să demonstreze mai multă loialitate față de brand.
NFL Kickoff este o oportunitate de a introduce tehnologii noi și îmbunătățite sau pariuri inovatoare care atrag jucători. Pariurile sportive personalizează promoțiile pentru a atrage noi clienți.
„Sezonul NFL este cea mai mare perioadă a anului pentru achiziții”, a declarat Christian Genetski, președintele FanDuel, o companie lider de pariuri sportive din SUA.
FanDuel este singura companie care a parteneriat cu YouTube pentru oferta sa „Sunday Ticket”. Jucătorii care plasează un pariu de 5 USD pot folosi Sunday Ticket pentru o probă de trei săptămâni pentru a viziona jocurile NFL din afara pieței. FanDuel speră să aducă mai multe pariuri permițând fanilor să-și urmărească echipele preferate.
FanDuel a mai spus că a modificat designul aplicației și a adăugat mai multe pariuri la Same Game Parlay. Compania spune că funcționalitatea sa a fost îmbunătățită, astfel încât fanii să poată paria pe „viteza sportului”.
Cu peste 95% din pariurile sportive care au loc acum online, viteza este esențială. Acest lucru este valabil mai ales pentru pariurile cu mize mici: plasarea de pariuri pe anumite meciuri pe măsură ce jocul se desfășoară.
Fanatics, imperiul e-commerce al lui Michael Rubin axat pe mărfuri și suveniruri sportive, a lansat anul trecut pariurile sportive în patru piețe. Fanatics Sportsbook a achiziționat de atunci Operațiunile PointsBet în SUA și tehnologie, acum complet integrată. Pariurile sale sunt acum live în 22 de state.
Pentru cineva nou în industrie, acesta este un progres destul de impresionant.
Pavlo Gonchar |
Fanatics Sportsbook folosește baza de date existentă de 100 de milioane de fani ai sportului pentru a-și dobândi clienți pe tot parcursul anului și îi recompensează cu produse din afacerile sale de mărfuri și obiecte de colecție.
Chiar înainte de începerea sezonului de fotbal 2024, Fanatics găzduiește un eveniment senzațional al fanilor numit Fanatics Fest NYC, unde patronii pot întâlni sportivi și celebrități și să-și sărbătorească pasiunea pentru sport.
CEO-ul Fanatics Sportsbook, Matt King, a declarat pentru CNBC că răspunsul clienților a fost copleșitor.
„Observăm o pozitivitate incredibilă și o rezonanță cu propunerea noastră de a fi cea mai valoroasă pariuri sportive, atât în ceea ce privește valoarea financiară pe care o dăm înapoi, cât și, sincer, în ceea ce privește ceea ce putem face”, a spus King.
King a spus că premiile unice ale jucătorilor vor fi integrate în punctul culminant al calendarului sportiv, pe care el îl numește „echinocțiul sportiv” – acea perioadă din toamnă când aproape toate sporturile joacă în programe care se suprapun.
DraftKings spune că NFL este cea mai populară ligă în funcție de numărul de pariuri plasate și de numărul de pariuri acceptate.
Pariuri sportive recent Planurile de impozitare a clienților din statele cu taxe mari au fost abandonateoferă Pariuri Prop „Fără atingere”. În acest sezon, asta înseamnă că pariorii pot paria acum dacă jucătorii de top nu marchează un touchdown.
produse noi
A fost analizată, deoarece prețul acțiunilor sale a scăzut cu 28% în acest an, iar afacerea sa digitală a înregistrat pierderi. Penn Entertainment Corp.. Acesta este primul sezon NFL complet care prezintă ESPN Bet, investiția de 2 miliarde de dolari a companiei Pariuri sportive rebrandate cu partenerii disneyDeținut de giganți sportivi. A fost lansat pentru prima dată în noiembrie anul trecut, la mijlocul sezonului NFL.
De atunci, baza de date de clienți a platformei s-a extins la 31 de milioane de membri, o creștere de 80%. Liderii Penn State sunt optimiști cu privire la integrarea mass-media cu ESPN.
„Oamenii sunt foarte activi în aplicațiile noastre, iar obiectivul nostru în următoarele trimestre este să creștem loialitatea și implicarea”, a declarat CEO-ul Penn State, Jay Snowden, într-un apel de reținere a veniturilor din 8 august și să monetizeze mai bine angajamentele cheie prin îmbunătățiri și extinderea produselor oferte de produse.
Aplicația ESPN Bet pe un smartphone joi, 22 februarie 2024, în New York, SUA.
Gabby Jones |. Getty Images
BetMGM tocmai a lansat primul portofel unic pentru jocurile mobile din Nevada, permițând clienților să-și transfere conturile din Las Vegas înapoi în orașul lor natal. Portofelele mobile elimină frecarea tranzacțiilor multiple.
„Jucătorii noștri se pot scufunda acum în entuziasmul de la MGM Resorts Las Vegas sau din întreaga țară, continuând să parieze fără probleme pe alte piețe BetMGM”, a declarat Adam Greenblatt, CEO-ul BetMGM, într-un comunicat.
Acordați-vă: CNBC va anunța evaluările oficiale ale echipelor NFL din 2024 în emisie și online, joi, 5 septembrie.