September 4, 2024

Temu, o platformă globală de cumpărături online.

Bloomberg |. Getty Images

Doi membri ai Comisiei pentru Siguranța Produselor de Consum din SUA au cerut agenției să investigheze practicile de siguranță ale platformelor de comerț electronic „deținute străine”, precum Shein și Temu, în special presupusa vânzare de „produse letale pentru sugari și copii”.

într-o scrisoare marți târziuComisarii CPSC Peter Feldman și Douglas Dziak au spus că agenția ar trebui să examineze controalele de siguranță și conformitate ale lui Temu și Shein, relațiile cu vânzătorii și consumatorii terți și „orice declarații pe care le fac atunci când produsele lor sunt importate”.

„Căutăm să înțelegem mai bine aceste companii, în special concentrarea lor asupra livrărilor de valoare scăzută direct către consumator (uneori numite de minimis) și provocările cu care se confruntă companiile cu prezență redusă sau deloc în SUA care distribuie produse de consum prin aceste platforme.” au spus comisarii provocări de aplicare a legii.

luna trecuta, informaţii Se pare că Temu oferă bare de protecție căptușite pentru pătuț care au fost interzise în SUA din cauza pericolului de sufocare, în timp ce Shein vinde hanorace pentru copii cu șnururi despre care autoritățile de reglementare spun că sunt nesigure.

Un purtător de cuvânt al lui Shein a declarat într-o declarație că siguranța clienților este o prioritate de top, iar compania investește milioane de dolari pentru a-și consolida programul de conformitate, inclusiv colaborarea cu organizațiile de testare pentru a-și consolida practicile de securitate a produselor.

Un reprezentant Temu a declarat într-o declarație că toți vânzătorii de pe site-ul său sunt obligați să respecte legile și reglementările, inclusiv cele legate de siguranța produselor.

Un purtător de cuvânt al Temu a declarat: „Interesele noastre sunt aliniate cu Comisia pentru Siguranța Produselor de Consum (CPSC) din SUA în asigurarea protecției consumatorilor și a siguranței produselor și vom coopera pe deplin cu orice investigație”.

Retailerii Temu și Shein au crescut în popularitate în Statele Unite, valorificând o nebunie de marketing online pentru a oferi consumatorilor bunuri ieftine din China, fie că este vorba despre o pereche de pantofi de 3 USD sau un smartwatch de 15 USD.

Shein s-a lansat în SUA în 2017 și a văzut recent inundații Google Facebook stimulează expansiunea prin publicitate. Aceasta este Evaluare raportata 66 de miliarde de dolari. Temu, proprietar Pinduoduo Holdingscare a debutat în SUA în 2022 și a investit rapid miliarde în marketing, mai ales prin „Fă cumpărături ca un miliardar” O reclamă TV difuzată în timpul Super Bowl-ului din acest an. Creșterea sa a atras atenția marilor jucători de comerț electronic, inclusiv Amazon, care a căutat să lanseze vitrine concurente de reduceri, CNBC a raportat anterior.

Shein și Temu profită de relațiile cu micii producători și furnizori din China pentru a expedia mărfuri direct din China în Statele Unite. Lacuna permite ca pachetele expediate din China cu o valoare mai mică de 800 USD să intre în Statele Unite fără taxe vamale.

Potrivit The Information, oficialii Comisiei pentru Siguranța Produselor de Consum din SUA au cerut mai multe finanțări pentru a angaja personal care să monitorizeze practicile de securitate ale platformelor emergente de comerț electronic, cum ar fi Temu și Shein.

Parlamentarii examinează, de asemenea, platformele. În aprilie trecut, o comisie a Congresului a emis un raport Detaliază probleme cu Shein, Temu și alte „platforme de „modă rapidă” chineză”.

Nu ratați aceste informații de la CNBC PRO

Temu are încă un „drum lung de parcurs” în preluarea cotei de piață de la operatorii de comerț electronic mai mari

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *