September 4, 2024

Berea Coors este expusă pe raftul unui magazin pe 13 februarie 2024 în San Rafael, California.

Justin Sullivan |. Getty Images

Molson Coors Este cel mai recent dintr-un număr tot mai mare de companii care își modifică politicile de diversitate, echitate și incluziune.

Într-o nota internă trimisă miercuri și obținută de CNBC, directorii Molson Coors au declarat că compania va elimina cotele de diversitate a furnizorilor, adăugând că cotele ar putea „deveni complexe și supuse unor factori în afara controlului (companiei)”.

Dar producătorul de bere a spus că va continua să se asigure că furnizorii săi reprezintă baza diversificată de consumatori a companiei.

„Ne asigurăm că stimulentele noastre executive sunt legate de performanța afacerii și nu includ ținte aspiraționale de reprezentare începând cu anul viitor”, au scris oficialii companiei în nota.

Molson Coors a mai spus că dezvoltă „următoarea evoluție” a formării companiei, care se va concentra pe obiectivele cheie de afaceri, mai degrabă decât pe programul anterior de formare bazat pe DEI, la care compania a spus că toți angajații actuali din SUA au participat deja.

Molson Coors își va redenumi Grupurile de resurse pentru angajați în Grupuri de resurse pentru afaceri, menținând în același timp funcționalitatea existentă a grupurilor, și va înceta să mai participe la orice clasare voluntară a terților pentru „cele mai bune” companii din S.U.A., inclusiv clasamentele corporative ale campaniei pentru drepturile omului pentru Egalitatea Indicele clasifică companiile pe baza unei măsuri a egalității corporative pentru persoanele LGBTQ+. Producătorul de bere a primit anterior 100 de puncte perfecte.

Compania a declarat: „Acest lucru nu va afecta beneficiile pe care le oferim personalului nostru și nici nu va schimba sau diminua angajamentul nostru de a promova o cultură puternică în care fiecare membru al personalului nostru să știe că este binevenit în puburile noastre”.

Compania se va asigura, de asemenea, că toate programele corporative de donații de caritate sunt concentrate pe sprijinirea „obiectivelor de bază de afaceri”, cum ar fi responsabilitatea consumului de alcool, eforturile de ajutorare în caz de dezastre și promovarea accesului la învățământul superior. Din 2011, Molson Coors a strâns peste 700.000 USD pentru organizațiile LGBTQ+ din întreaga țară prin programul său Tap Into Change și prin sponsorizarea festivalurilor Pride.

În timp ce activistul conservator Robby Starbuck a descris mișcările ca fiind schimbări preventive, ca răspuns la investigația sa recentă asupra practicilor DEI ale companiei, directorii Molson Coors au declarat pentru CNBC că decizia „vine încă din martie”, nu a fost un răspuns la cererea Starbucks.

Decizia lui Molson Coors vine după un val de vară de retaileri care se retrag în eforturile DEI.

comercianții cu amănuntul rural aprovizionarea tractorului când a început să devină popular rupe legăturile Am colaborat cu grupul de susținere LGBTQ+ Human Rights Campaign și a anulat obiectivele DEI anterioare, cum ar fi creșterea numărului de angajați de culoare în management. like-urile companiei harley davidson şi Lowe’s urmat exemplul unul după altul. recent, Vad executiv senior planul cheie Reduceți cotele de diversitate a furnizorilor și tăiați legăturile companiei cu valorile HRC.

Practicile corporative DEI sunt reînnoite în urma uciderii lui George Floyd și a protestelor Black Lives Matter din 2020, dar după o decizie a Curții Supreme subversiune Acțiune afirmativă în colegii. Deși inversarea acțiunii afirmative implică instituții academice și nu are implicații juridice pentru inițiativele corporative, întreprinderile îngrijorat Creșterea sentimentului anti-DEI va pătrunde în America corporativă.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *