September 4, 2024

Dimineața devreme, în spatele semafoarelor roșii, sigla Volkswagen a strălucit pe acoperișul turnului mărcii de la fabrica principală a Volkswagen.

Moritz Frankenberg|Photo Alliance|Getty Images

Managementul gigantului auto german Volkswagen Pregătiți-vă pentru confruntarea cu muncitorii Miercuri, liderii de afaceri seniori s-au pregătit să dezvăluie detalii despre potențialele reduceri care ar putea include închiderea istorică a fabricilor interne.

Volkswagen a emis luni avertisment Compania nu mai exclude închiderea fabricilor în țara sa natală, Germania – un pas care anterior era considerat imposibil și nu fusese niciodată făcut în evidența companiei.

Compania auto a mai spus că crede că acordul de protecție a muncii, care este în vigoare din 1994 și protejează forța de muncă din Germania până în 2029, ar putea trebui să fie reziliat.

Speculațiile au crescut marți cu privire la închiderea fabricilor de la Volkswagen din Osnabrück și Dresda din Saxonia Inferioară.

Sindicatul Volkswagen, alcătuit din angajați care reprezintă interesele lucrătorilor din cadrul companiei, și principalul sindicat industrial din Germania, IG Metall, critică foarte mult planul și au anunțat că se vor opune acestuia.

Potrivit CNBC, Daniela Cavallo, reprezentantul principal în comitetul general de inginerie al Volkswagen, a declarat la începutul acestei săptămâni că organizația va manifesta „rezistență puternică” la aceste planuri. Ea a spus că profitabilitatea și siguranța locului de muncă au fost considerate obiective egale timp de decenii, dar compania a decis acum să pună capăt înțelegerii.

Cavallo a adăugat că cel mai important lucru acum este să înțelegem viitorul și să înțelegem unde merge afacerea.

Presa germană a citat-o, de asemenea, spunând că speră ca primăria de miercuri să fie prezentă pe deplin și lucrătorii să-și poată exprima cu voce tare nemulțumirea în acea zi.

Economist: fabricile de producție ale Volkswagen din China „concurează cu sine”

Philippe Houchois, șeful departamentului auto global la Jefferies, a declarat luni pentru „Squawk Box Europe” de la CNBC că CEO-ul Volkswagen, Oliver Blume, va încerca să atenueze rezistența față de potențialul plan.

“Bloom este diferit de predecesorul său. Probabil că este mai mult un insider și va vedea în ce măsură poate schimba o parte din rezistența publicului și se poate adapta la public”, a spus el.

Hochos a mai spus că, pe baza comentariilor făcute în ultimele zile, diferențele dintre conducerea VW și reprezentanții angajaților pe probleme fundamentale ar putea să nu fie atât de mari.

„Întrebarea este cum ajung la un acord sau cum lucrează împreună, dar rezultatul final pare să fie de înțeles de ambele părți”, a spus el.

Problemele de bază ale Volkswagen vin într-un moment dificil pentru economia germană în ansamblu și pentru industria auto a țării, care se confruntă cu o serie de provocări.

Miercuri, institutul de cercetare Ifo a declarat că sentimentul de afaceri din industria auto germană a scăzut din nou în august, scăzând la 24,7 puncte negative de la 18,5 puncte negative luna trecută. Ifo a spus că așteptările afacerilor pentru următoarele șase luni sunt „extrem de pesimiste”.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *