
Beyond Meat are loc pe 30 mai 2024 în El Segundo, California.
Christina House |. Los Angeles Times |
dincolo de carne va lansa o alternativă de friptură pentru întregul mușchi, ca parte a concentrării sale asupra câștigării consumatorilor conștienți de sănătate.
Directorul executiv Ethan Brown a declarat miercuri că lansarea ar putea include parteneriate cu lanțuri de restaurante cunoscute pentru că servesc mâncăruri sănătoase, o abatere de la strategia sa anterioară de parteneriat cu lanțuri de fast-food precum Dunkin’ și Dunkin’. McDonald’s.
Acum mai bine de șase luni, Dincolo Anunțul strategiei de redresare Acestea includ reducerea costurilor, creșterea prețurilor și oprirea trecerii Pepsi. Într-un efort de a relansa vânzările în scădere, marketingul companiei s-a concentrat pe evidențierea beneficiilor pentru sănătate ale unei diete pe bază de plante prin parteneriate cu organizații precum Societatea Americană de Cancer și contracte de influență cu sportivii din facultate. În timp ce starea de bine a făcut întotdeauna parte din prezentarea Beyond către consumatori, compania a luat, de asemenea, mai în serios schimbările climatice în trecut.
În ultimele luni, Brown a învinuit dezinformarea din partea industriei cărnii și a fermierilor de vite pentru unele dintre necazurile industriei cărnii pe bază de plante, cum ar fi scepticismul cu privire la procesarea cărnii pe bază de plante.
Beyond vinde deja vârfuri de friptură pe bază de plante, dar noul produs imită textura filet mignon cu miceliu, partea rădăcină a ciupercii. Brown prevede alternative de friptură ca înlocuitor pentru pui, ca topping în salate și burrito și ca sursă de proteine.
„Cheia este un număr foarte scăzut de ingrediente, un conținut foarte mare de proteine, un conținut foarte scăzut de grăsimi saturate”, a spus el.
De asemenea, compania a introdus în magazinele alimentare versiuni reformulate ale Beyond Burger și Beyond Chicken. Noul produs are o listă scurtă de ingrediente în speranța de a câștiga clienții care anterior considerau carnea pe bază de plante ca fiind prea procesată.
Beyond a refuzat să dezvăluie orice detalii despre momentul lansării.
pierderea mesenilor și a investitorilor
Valoarea de piață a lui Beyond a depășit odată 14 miliarde de dolari, stimulând investiții mai ample în carnea pe bază de plante și generând o mulțime de concurenți.
Dar astăzi, valoarea de piață a companiei este sub 400 de milioane de dolari, reflectând preocupările investitorilor cu privire la sănătatea afacerii și la vânzările din industrie cu probleme. Până în 2024, acțiunile sale pierduseră o treime din valoare.
Vânzările nete din al doilea trimestru au fost de 93,2 milioane de dolari, o scădere de 8,8% față de aceeași perioadă a anului trecut și o scădere de 37% față de trimestrul doi din 2021.
După ce Beyond a devenit publică în urmă cu cinci ani, prețul acțiunilor sale a crescut pe măsură ce mai mulți consumatori și-au achiziționat carnea pe bază de plante din magazinele alimentare și restaurantele fast-food precum Dunkin’. Pandemia de Covid-19 a stimulat și mai mult vânzările, deoarece blocajele au încurajat oamenii să gătească mai mult acasă, dar impulsul nu a durat.
Am stabilit relații bune de cooperare cu giganți de catering precum McDonald’s Yum Brands Deși Beyond a avut mai mult succes pe piețele europene ale lanțului, nu a adus un element de meniu permanent în S.U.A. Asociația sa în comun cu PepsiCo a lansat un singur produs, acum întrerupt, sacadat, care i-a afectat marjele de profit pentru câteva trimestre.
Între timp, categorii mai largi încep să se lupte. Consumatorii și-au pierdut interesul pentru a încerca carnea pe bază de plante, plângându-se adesea de gustul acesteia sau îngrijorările legate de procesarea acesteia.
Vânzările de alimente pe bază de plante, care includ alternative pentru lapte, carne, ouă și smântână, au crescut cu doar 1% anul trecut, până la 8,1 miliarde de dolari, potrivit Asociației pentru Alimente pe bază de plante. Segmentul alternative de lapte reprezintă aproximativ un sfert din totalul vânzărilor cu amănuntul din categorie, urmat de cărnurile pe bază de plante.
Pe măsură ce gusturile consumatorilor s-au schimbat, investitorii și-au pierdut interesul.
Kellogg consideră spin-off-ul sau vânzarea afacerii sale bazate pe plante într-un mod mai larg împărțit în trei părți parte a companiei, dar în cele din urmă a ales să păstreze o parte din ea KelanovaMars își achiziționează spin-off-urile pentru gustări. S-a zvonit că Impossible Foods ia în considerare o IPO încă din 2021, dar CEO-ul companiei a declarat la începutul acestui an că ar putea vinde sau ieși la bursă în următorii trei ani (un interval de timp mai lung).
Cu toate acestea, Brown a declarat pentru CNBC că Beyond nu are de gând să-și vândă planurile.