Pilotul ocolește înainte ca zborul United Airlines să decoleze
Leslie Josephs/CNBC
Companiile aeriene de pasageri din SUA au adăugat aproape 194.000 de locuri de muncă începând cu 2021, potrivit Departamentului Transporturilor din SUA, în timp ce companiile continuă să angajeze după luni de recesiune a pandemiei. Acum industria se răcește la angajări.
Companiile aeriene se apropie tot mai mult de nevoile lor de personal, dar o parte din încetinirea economică este că se confruntă cu o serie de provocări.
Un exces de zboruri din SUA a redus tarifele și a mâncat profiturile companiilor aeriene. Creșterea cererii încetinește. Avionul este întârzie din companie boeing şi airbusdeterminând companiile aeriene să regândi extinderea lor. Motorul este deficit de aprovizionare. Unii operatori sunt Întârziere în livrarea avioanelor comun. Costurile cu forța de muncă au crescut după grupuri precum piloți și mecanici Semnează un nou contract Prima majorare majoră de salariu în ultimii ani.
Salariul mediu anual pentru un prim-ofițer de trei ani pe echipament mediu la American Airlines a fost de 170.586 de dolari în martie, față de 135.896 de dolari în 2019, potrivit Kit Darby, un consultant în aviație specializat în compensarea piloților.
Costurile companiilor aeriene din SUA au crescut cu procente de două cifre din 2019. Excluzând combustibilul și cheltuielile nete cu dobânzile, acestea ar fi crescut cu aproximativ 20% American Airlines Anul acesta, ambele au crescut cu aproximativ 28% United Airlines şi Delta Air Lines Începând din 2019, a declarat analistul companiei aeriene Raymond James Savanthi Syth.
Acest lucru este și mai pronunțat în rândul companiilor aeriene low-cost. Southwest Airlines„Costurile pot crește cu 32%, JetBlue Airways” în creștere cu aproape 35% și companiile aeriene spirit Syth estimează că creșterea în aceeași perioadă va fi mai aproape de 39%, cu cifrele ajustate pentru lungimea zborului.
Relaxați-vă recrutarea
Statutul de angajare în SUA vineri Raport Arătând că ocuparea forței de muncă în transportul aerian în august a fost aproximativ în concordanță cu cea din iulie.
Dar au existat unele retrageri. În cel mai grav scenariu, Spirit Airlines a concediat 186 de piloți în această lună, a spus sindicatul duminică, deoarece pierderile companiei aeriene au crescut după accident. Achiziția a eșuat Operat de JetBlue Airways Pratt & Whitney rechemarea motorului și o piață americană supraaprovizionată. Anul trecut, chiar înainte ca fuziunea să se prăbușească, a oferit preluarea angajatului.
Alte companii aeriene relaxează angajarea sau găsesc alte modalități de a reduce costurile.
Companiile aeriene de frontieră Încă recrutează piloți, dar a spus că va oferi concediu voluntar în septembrie și octombrie, deoarece cererea scade de obicei după vacanța de vară și înainte de Ziua Recunoștinței și sărbătorile de iarnă. Un purtător de cuvânt al companiei aeriene a declarat că furnizează aceste concedii „în mod regulat” „atunci când nivelul de personal depășește programul nostru de zbor planificat”.
Southwest se așteaptă să încheie anul cu 2.000 de angajați mai puțini decât în 2023 și a declarat la începutul acestui an că va opri recrutarea de cursuri pentru grupurile de locuri de muncă care includ piloți și însoțitori de bord. Directorul financiar Tammy Romo a declarat, într-un apel pentru venituri din iulie, că numărul de angajați al companiei ar putea scădea din nou în 2025, deoarece nivelurile de uzură depășesc „nivelurile controlate de angajare” ale companiei aeriene din Dallas.
United Airlinescare Recrutarea piloților a fost suspendată În mai și iunie, invocând sosiri întârziate, Boeing a declarat că intenționează să adauge 10.000 de lucrători în acest an, în scădere de la 15.000 în fiecare din 2022 și 2023. .
Aceasta este o schimbare față de anii precedenți, când companiile aeriene nu puteau recruta lucrători suficient de repede. Companiile aeriene din SUA adaugă de obicei piloți, deoarece legea federală impune piloților să se pensioneze la vârsta de 65 de ani.
Companiile aeriene au tăiat zeci de mii de locuri de muncă în 2020, încercând să limiteze pierderile record. Suma totală depășește 50 de miliarde de dolari ajutor pentru contribuabili Bill a trecut pentru a trece industria prin cea mai gravă criză care a interzis concedierile, dar multi angajati Am acceptat ofertele repetate ale companiei aeriene de achiziții și concedii voluntare.
Cererea de călătorii a revenit ulterior mai repede decât se aștepta și a crescut brusc în 2022, ceea ce a făcut ca companiile aeriene să piardă personal cu experiență, cum ar fi agenții de servicii pentru clienți. Acest lucru a rezultat și în Cea mai mare lipsă de pilot din memoria recentă.
Ca răspuns, companiile – în special companiile aeriene regionale – au oferit bonusuri uriașe pentru a atrage piloți.
Dar vremurile s-au schimbat. Chiar și giganții de transport aerian au concurat pentru piloți în ultimii ani, dar cererea a slăbit ca fedex şi UPS Caută să reducă costurile.
American Airlines Compania aeriană a adăugat aproximativ 2.300 de piloți anul trecut și se așteaptă să angajeze aproximativ 1.300 de piloți anul acesta, a declarat directorul executiv Robert Isom într-o prezentare a investitorilor din martie.
„Vom recruta la acest nivel în viitorul apropiat”, a spus el la acea vreme.
Ken Burns, președintele departamentului de zbor de la Universitatea Aeronautică Embry-Riddle, a declarat că, în ciuda obiectivelor mai mici, studenții continuă să umple sălile de clasă și cabinele pentru a primi instruire și pentru a acumula timp pentru a deveni piloți.
„Cererea de călătorie este încă acolo”, a spus el. „Nu cred că va exista o încetinire pe termen lung a economiei”.