September 16, 2024

Amazon CEO-ul Andy Jassy le îndrumă angajaților companiei să rămână la birou cinci zile pe săptămână a scris în notă pe luni.

Decizia marchează o schimbare majoră pentru Amazon Poziție la revenirea anticipată la muncăsolicitând angajaților corporativi să rămână în birou cel puțin trei zile pe săptămână. Acum, compania le acordă angajaților până pe 2 ianuarie pentru a începe să respecte noua politică.

Jassy a spus că angajații corporativi vor fi la birou cinci zile pe săptămână „cu excepția cazului în care există circumstanțe atenuante” sau dacă nu este acordată o excepție de către liderul echipei S al organizației.

„Înainte de pandemie, oamenii nu puteau lucra de la distanță două zile pe săptămână, iar acesta nu va fi cazul în viitor – așteptările noastre este ca oamenii să fie la birou în circumstanțe atenuante”, a spus Jassy.

Jassy a spus că Amazon intenționează, de asemenea, să simplifice structura companiei prin reducerea numărului de manageri pentru a „elimina straturile și aplatiza organizația”. companie Numărul de angajați a crescut rapid Am trăit întreaga pandemie înainte ca Jassy să preia conducerea la Amazon și să implementeze reduceri de costuri pe scară largă în Amazon, inclusiv cele mai mari concedieri ale unei companii publice în ultimii 27 de ani.

Jassy a scris într-o scrisoare lungă către angajați că Amazon face aceste schimbări pentru a-și consolida cultura corporativă și a se asigura că rămâne agilă. El a subliniat acest punct, spunând că compania a creat o „căsuță poștală birocratică” sau un alias de e-mail dedicat, pentru a eradica orice procese inutile sau reguli excesive în cadrul companiei.

„Vrem să funcționăm ca cel mai mare startup din lume”, a scris Jassy. „Aceasta înseamnă o pasiune pentru a inventa continuu pentru clienți, un sentiment puternic de urgență (pentru majoritatea oportunităților mari, este o cursă!), un sentiment puternic de proprietate, luare rapidă a deciziilor, neglijență și cumpătare, colaborare profundă (ai nevoie de Join working împreună cu colegii tăi în inventarea și rezolvarea puzzle-urilor) și un angajament comun unul față de celălalt.

Hei echipa. Am vrut să trimit o notă cu privire la unele dintre schimbările pe care le-am făcut pentru a ne consolida și mai mult cultura și echipa.

În primul rând, pe termen lung, sunt mulțumit de progresul pe care l-am făcut împreună. Magazinele, AWS și Reclamele continuă să crească pe o bază uriașă, Prime Video continuă să se extindă, iar noi domenii de investiții precum GenAI, Kuiper, Healthcare și altele sunt în plină expansiune. Pe măsură ce continuăm să creștem și să inventăm, continuăm să facem progrese în ceea ce privește structura costurilor și marjele operaționale, ceea ce nu este ușor de realizat. În general, îmi place direcția în care ne îndreptăm și admir munca grea și ingeniozitatea echipei noastre globale.

Când mă gândesc la timpul petrecut pe Amazon, nu mi-am imaginat niciodată că voi fi cu această companie timp de 27 de ani. Planul meu (eu și soția mea am convenit asupra unui șervețel de bar în 1997) era să rămân aici câțiva ani și apoi să mă întorc la New York. O parte din motivul pentru care rămân este o creștere fără precedent (aveam venituri anuale de 15 milioane de dolari cu un an înainte de a mă alătura și ar trebui să depășesc cu mult 600 de miliarde de dolari anul acesta), o sete nemuritoare de invenție și o obsesie de a îmbunătăți viața clienților noștri care devine mai bun în fiecare zi Ușurință, mai bine și oportunitățile asociate pe care le aduc aceste priorități. Dar cel mai mare motiv pentru care rămân aici este cultura noastră. A fi atât de centrat pe client este o parte inspiratoare, dar este și despre oamenii cu care lucrăm, modul în care colaborăm și inventăm atunci când suntem cei mai buni, perspectiva noastră pe termen lung și responsabilitatea pe care o simt mereu la fiecare nivel Etosul la care am lucrat (am început ca nivelul 5), viteza cu care luam decizii și acțiuni și lipsa de birocrație și politică.

Cultura noastră este unică și una dintre cele mai importante părți ale succesului nostru de 29 de ani. Dar menținerea unei culturi puternice nu este un drept din naștere. Trebuie să încerci în continuare. Acest lucru este destul de neobișnuit când luați în considerare amploarea afacerilor noastre, ratele de creștere asociate, inovația necesară în fiecare afacere și numărul de angajați pe care i-am angajat în ultimii 6-8 ani pentru a urmări aceste obiective, extinzându-se chiar și la cele mai multe. culturi puternice. Întărirea culturii noastre rămâne o prioritate de vârf pentru echipa S și pentru mine. Și, m-am gândit la asta.

Vrem să funcționăm ca cel mai mare startup din lume. Aceasta înseamnă o pasiune pentru a inventa continuu pentru clienți, un sentiment puternic de urgență (pentru majoritatea oportunităților mari, este o cursă!), un sentiment puternic de proprietate, luare rapidă a deciziilor, neglijență și cumpătare și o colaborare profundă (trebuie să fii Alăturați-vă în timp util) pentru a inventa și rezolva puzzle-uri cu colegii dvs. de echipă) și un angajament comun unul față de celălalt.

Două domenii la care echipa S și cu mine ne-am gândit în ultimele luni sunt: ​​1/ Avem structura organizatorică potrivită pentru a conduce la nivelul și viteza de asumare pe care ni le dorim? 2/ Suntem pregătiți să inventăm, să colaborăm și să ne conectăm suficient unul cu celălalt (și cu cultura noastră) pentru a oferi cele mai bune servicii absolute clienților noștri și afacerii noastre? Credem că putem face mai bine pe ambele fronturi.

Pe primul subiect, căutăm mereu să angajăm colegi de echipă care sunt foarte inteligenți, judecători, creativi, concentrați pe livrare și evangheliști. Și ne dorim întotdeauna ca oamenii care fac munca de detaliu să preia un nivel ridicat de proprietate. Deoarece ne-am crescut echipa la fel de rapid și dramatic ca în ultimii ani, este de înțeles că am adăugat o mulțime de manageri. Pe parcurs am adăugat și mai multe straturi decât înainte. Creează artefacte pe care dorim să le schimbăm (de exemplu, întâlniri prealabile pentru ședințele de luare a deciziilor, managerii mai lungi care simt că trebuie să revizuiască un subiect înainte de a merge mai departe, proprietarii de inițiative care simt că ar trebui să facă mai puțin recomandări pe măsură ce se iau deciziile) să fie făcute în altă parte etc.). Majoritatea deciziilor pe care le luăm sunt în ambele sensuri, așa că dorim ca mai mulți membri ai echipei să simtă că se pot mișca rapid, fără procese, întâlniri, mecanisme și straturi inutile care creează cheltuieli generale și pierderi de timp prețios.

Prin urmare, solicităm fiecărei organizații S-Team să crească raportul dintre contributorii individuali și manageri cu cel puțin 15% până la sfârșitul primului trimestru al anului 2025. Dacă facem bine această muncă, va îmbunătăți capacitatea membrilor echipei noastre de a se mișca rapid, de a clarifica și de a le inspira sentimentul de proprietate, de a conduce deciziile mai aproape de primele linii care au cel mai mare impact asupra clienților (și de afaceri), de a reduce birocrația, și împuternicirea organizației noastre pentru a face viața clienților noștri mai bună și mai ușoară în fiecare zi. Vom face acest lucru cu atenție, iar echipa noastră PxT va lucra îndeaproape cu liderii noștri pentru a ne dezvolta organizația pentru a atinge aceste obiective în lunile următoare.

(BTW, am creat o „căsuță poștală a birocrației” pentru orice exemplu pe care oricare dintre voi le vede unde am putea avea birocrație sau procese inutile pe care le putem eradica… pentru a fi clar, companiile au nevoie de procese pentru a rula eficient și procesul nu este egal cu birocrația , dar procesele sau regulile inutile și excesive ar trebui subliniate și eliminate.

Pentru a aborda a doua problemă, care este să inventăm, să colaborăm și să ne conectăm mai bine unul cu celălalt și cu cultura noastră pentru a oferi cele mai bune servicii absolute clienților noștri și afacerii noastre, am decis că ne vom întoarce la Sosirea la birou arată exact. așa cum a făcut înainte de izbucnirea coronavirusului. Pe măsură ce privim în urmă în ultimii cinci ani, continuăm să credem că avantajele lucrului împreună la birou sunt semnificative. Am explicat aceste beneficii înainte (postarea din februarie 2023), dar, în rezumat, am descoperit că este mai ușor pentru membrii echipei să învețe, să modeleze, să exerseze și să ne consolideze cultura, este mai ușor și mai eficient să colaborăm, să facem brainstorming; și inventează; Predarea și învățarea unul de la celălalt sunt mai fluide, iar echipele tind să fie mai bine conectate. În orice caz, credința noastră în aceste beneficii a fost întărită de faptul că ne-am întors la birou cel puțin trei zile pe săptămână în ultimele 15 luni.

Înainte de pandemie, nu toată lumea lucra într-un birou cinci zile pe săptămână. Dacă tu sau copiii tăi sunteți bolnavi, dacă aveți un fel de urgență familială, dacă sunteți pe drum în vizită la clienți sau parteneri, dacă aveți nevoie de o zi sau două pentru a realiza codificarea într-un mediu mai izolat, oamenii lucrează de la distanță . Aceasta este ceea ce înțelegem și vom continua să facem înainte. Cu toate acestea, înainte de pandemie, oamenii nu puteau lucra de la distanță două zile pe săptămână, iar acest lucru nu va fi cazul în viitor – așteptarea noastră este ca, în circumstanțe atenuante (cum ar fi cele menționate mai sus), oamenii să poată lucra. de la distanță două zile pe săptămână) sau dacă aveți o excepție de lucru la distanță aprobată de liderul echipei S.

De asemenea, vom restabili aranjamentele de birou desemnate în locații care au fost organizate anterior în acest fel, inclusiv locații ale sediului central din SUA (Puget Sound și Arlington). Pentru locațiile care aveau aranjamente flexibile de birou înainte de pandemie, inclusiv o mare parte din Europa, vom continua să funcționăm în acest mod.

Înțelegem că unii dintre colegii noștri s-ar putea să-și fi organizat viața personală în așa fel încât revenirea la birou cinci zile pe săptămână pentru o perioadă susținută va necesita unele ajustări. Pentru a asigura o tranziție fără probleme, vom activa această nouă așteptare pe 2 ianuarie 2025. Global Real Estate and Facilities (GREF) dezvoltă un plan pentru a se adapta aranjamentelor de birou de mai sus și va comunica detaliile pe măsură ce acestea sunt finalizate.

Vreau să le mulțumesc în avans liderilor și echipelor noastre de suport pentru munca pe care o vor face pentru a îmbunătăți structura noastră organizațională în următoarele luni. Pentru o companie de dimensiunea și complexitatea noastră, această muncă nu va fi banală și va testa capacitatea noastră colectivă de a inventa și simplifica modul în care organizăm și profităm de oportunitățile semnificative pe care le avem în toate afacerile noastre.

Nu iau de la sine înțeles că Amazon are cultura potrivită. Încă cred că suntem aici pentru că dorim să facem o diferență în viața clienților noștri, să inventăm în numele lor și să acționăm rapid pentru a le rezolva problemele. Sunt optimist că aceste schimbări ne vor ajuta mai bine să atingem aceste obiective, întărindu-ne în același timp cultura și eficiența echipei.

Mulțumesc, Andy

Aceasta este o știre de ultimă oră. Vă rugăm să actualizați pentru actualizări.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *