
Christopher L. Winfrey, CEO al Charter Communications.
Amabilitate: Chartered Communications
Chartered Communications Directorul executiv Chris Winfrey a spus că dorește ca clienții să se gândească la fiabilitate și încredere atunci când se gândesc la furnizorii de cablu și de bandă largă.
Gigantul de cablu a declarat pentru CNBC că va dezvălui luni o serie de modificări pentru a atinge acest obiectiv, inclusiv introducerea de noi planuri și prețuri, creșterea vitezei rețelei, oferirea de credite pentru întreruperile serviciului și promițând o fiabilitate îmbunătățită pentru clienți.
Charter oferă servicii de bandă largă, cablu și mobil și este cunoscut de clienți ca Spectrum.
Lansarea are loc în timp ce Charter și colegii săi din industrie se confruntă cu încetinirea creșterii clienților de bandă largă, cu pierderi continue în pachetele de televiziune prin cablu și cu o afacere mobilă tânără, dar în expansiune rapidă.
„Este greu să fii iubit atunci când oferi un serviciu critic unei locuințe care este o infrastructură fizică care costă peste 100 de dolari pe lună”, a spus Winfrey pentru CNBC „În ceea ce privește problema, trebuie să vină cineva în casa ta… ca un electrician sau un instalator”.
Primul pas în schimbarea percepțiilor nefavorabile ale consumatorilor este „prețul și ambalarea care creează mai multă valoare decât poate fi replicată oriunde altundeva pe piață”, a spus el.
Spectrum spune că planurile sale de internet de 500 Mbps costă chiar și 30 USD pe lună atunci când sunt combinate cu două linii mobile sau TV prin cablu, iar serviciul de 1 GB costă 40 USD pe lună. Compania crește, de asemenea, viteza de referință a internetului pentru clienții existenți gratuit.
Compania a mai spus că intenționează să comunice costurile în avans. Conform noului plan, sunt incluse taxele și taxele, nu există contracte anuale și prețurile sunt garantate până la trei ani, a spus compania. Charter a eliminat chiar și cei 99 de cenți pe care i-a folosit pentru a adăuga la majoritatea prețurilor Spectrum.
În plus, Spectrum promite, de asemenea, să ofere puncte automate clienților atunci când serviciul pentru clienți al companiei nu își respectă promisiunile sau când serviciul pentru clienți al companiei nu își respectă promisiunile sau când există o întrerupere a rețelei care depășește cele ale clientului. control și durează mai mult de doi ani din cauza problemelor companiei. Problemele de serviciu cauzate de vreme, dezastre naturale sau pene de curent nu sunt incluse.
Compania a declarat că Life Unlimited – noua platformă Spectrum pentru servicii online, mobile și TV – se va lansa în 41 de state săptămâna aceasta.
„Vrem să facem o declarație îndrăzneață despre angajamentul nostru și capacitățile noastre”, a spus Winfrey. „De asemenea, vrem să recunoaștem că nu suntem perfecți și punem presiune pe noi înșine, presiune specifică, pentru a ne asigura că devenim un operator de servicii mai bun în fiecare lună, în fiecare an de acum înainte”.
puterea de stabilire a prețurilor
Sigla Charter Communications afișată pe smartphone.
Imagini Sopa |
Schimbările anunțate sunt printre cele mai mari mișcări ale Charter de la Winfrey ia cârma El va ocupa funcția de CEO în decembrie 2022.
el Deja urmăresc Tom Rutledge a ocupat postul timp de zece ani, trecând achiziţie În 2016, Winfrey a fost ofițer financiar al Time Warner Cable și Bright House Networks și a condus fuziunea.
Winfrey a trecut în revistă diferitele investiții și progrese pe care companiile de cablu le-au făcut de-a lungul anilor: și anume companiile de bandă largă, pachetele de televiziune cu plată și afacerile de telefonie fixă și mobilă.
„În ciuda întregii valori pe care industria a adus-o de-a lungul anilor și a investițiilor în servicii și fiabilitate pe care le-am făcut, nu obținem întotdeauna recunoașterea deplină pe care o merităm și, în unele cazuri, obținem recunoașterea pe care o merităm. Pentru că am putea au făcut mai bine”, a spus Winfrey.
Până la preluarea acestuia, era clar că era puțin probabil ca afacerea cu cablu să revină la creștere.
Winfrey este un director de profil redus și puțin cunoscut în industria media, dar a fost nesigur de la început.
La Ziua Investitorului din decembrie 2022, Charter a anunțat un plan agresiv de investiții de capital care include investiții de 5,5 miliarde de dolari pe parcursul a trei ani în rețeaua sa de infrastructură de bandă largă. Cheltuielile mai mari decât cele așteptate, pe fondul concurenței crescânde dintre furnizorii de servicii wireless 5G, au declanșat alarma pe Wall Street și au dus acțiunile mai mici.
Prețul acțiunilor Charter are Fluctuant foarte mult în ultimii ani. Pe 12 septembrie 2021, prețul acțiunilor era de 787,12 USD. Prețul de închidere de vineri a fost de 340,17 USD.
Prețul acțiunilor Charter a fost volatil în ultimii ani, deoarece creșterea abonaților în bandă largă a încetinit.
Acest lucru se datorează parțial includerii Cartei și Comcast au chinuindu-seconform raportului de profit al companiei. Concurență crescută din partea companiilor fără fir, de ex. AT&T şi Verizon La stagnarea economică contribuie și ratele mari ale dobânzilor, care încetinesc vânzările de locuințe.
MoffettNathanson a spus că al treilea trimestru a fost cel mai rău trimestru pentru pierderi de abonați în industria de bandă largă. Charter a pierdut 149.000 de clienți la 30 iunie și a avut un total de 30,4 milioane de clienți broadband rezidențiali și de afaceri mici, potrivit raportului său privind veniturile din al doilea trimestru.
Deși pierderile nu au fost atât de grave pe cât se temeau analiștii, punctul luminos de creștere al Charter este acum afacerea sa mobilă. rola 2018.
Sfârșitul lui 2022, Charter declara Planul său „Spectrum One” reunește pentru prima dată servicii de bandă largă, Wi-Fi și mobile, cu promoții la prețuri competitive și, în unele cazuri, linii mobile gratuite.
„Promoția „Spectrum One” va fi aproape sigur un home run pentru spațiul wireless”, a spus analistul Craig Moffett într-o notă de cercetare din iulie „Deși inițial a fost considerată a fi șocant de agresiv, dar de fapt, a fost destul de modest oferi.”
Moffitt a numit operațiunile un „motor de creștere subevaluat” pentru Charter, nu doar din cauza adăugărilor de clienți, ci și a creșterii veniturilor medii per utilizator (ARPU), o măsură des folosită de companiile de cablu.
Winfrey nu se așteaptă ca ARPU să fie afectat de noile promoții.
„Când mă gândesc la Wall Street, mă gândesc la clienți”, a spus Winfrey. „Dacă sunteți centrat pe client, oferiți un serviciu excelent pentru clienți, economisiți bani, oferiți valoare, atunci strategia dumneavoastră de piețe de capital, strategia de reglementare, toate acestea vor intra în vigoare.”
dur la televizor
O vedere detaliată a siglei ESPN Monday Night Football NFL afișată pe o cameră de televiziune în timpul unui meci dintre San Francisco 49ers și Baltimore Ravens pe Stadionul Levi, pe 25 decembrie 2023, în Santa Clara, California.
Robin Alam/isi Fotografie |. Getty Images Sport |
Clienții tuturor furnizorilor, inclusiv Charter, renunță rapid la televiziunea cu plată. Dar compania a vorbit cu privire la eforturile sale de a proteja afacerea, în special sub Winfrey.
Cel mai important moment este 2023 disneyRețea proprie devenit negru Pentru clienții Charter, Winfrey a numit ecosistemul de televiziune cu plată „spărțit”, în timp ce a făcut eforturi pentru o înțelegere îmbunătățită cu Disney.
Deși aceste dispute sunt comune – Disney și DirecTV au încheiat aproximativ două săptămâni de dispute sâmbătă bătălie de blackout —Acest lucru este diferit în epoca streamingului.
Pentru Charter, punctul de conflict nu este doar costul. Compania dorește ca opțiunea de streaming susținută de reclame de la Disney să facă parte din ofertele sale TV.
Furnizorii de televiziune cu plată au spus adesea că tarifele cerute de la ei de companiile de programare precum Disney sunt prea mari, mai ales că programatorii trimit și o mare parte din conținutul lor către platformele de streaming. Chiar dacă pachetele de cablu pierd clienți, furnizorii de cablu subliniază că rămâne o vacă de bani în timp ce streamerii urmăresc profitabilitatea.
„Mulțumită lui Disney, ei sunt în sfârșit dispuși să vină la bord și să înțeleagă rolul lor în industrie”, a spus Winfrey, adăugând că ESPN este considerat cheie pentru pachetul de cablu. „Trebuie să fie lideri în acest domeniu și știm asta”.
acest comerţul Disney+ și ESPN+ cu reclame sunt incluse în pachetul „Spectrum TV Select”. În plus, atunci când ESPN lansează opțiuni de streaming direct către consumatori, este de așteptat debut Până în toamna anului 2025, va fi disponibil și pentru acești clienți.
„Îi acord mult credit lui Charter pentru că au intrat în sală și au venit cu idei foarte specifice”, a spus președintele ESPN, Jimmy Pitaro, „Au avut o viziune pe care doreau să o execute, dar din nou, aceasta este o negociere dificilă. a spus la CNBC 3 septembrieÎn timp ce discutam despre bătălia întreruperii cu DirecTV.
În funcție de nivelul de abonament al unui client, pachetul acestuia poate include versiunile de streaming susținute de reclame ale Disney+, ESPN+, Max, Discovery+, Paramount+, AMC+, BET+ și/sau Vix de la Televisa Univision.
De asemenea, ofertele oferă Charter posibilitatea de a vinde și comercializa servicii de streaming clienților săi exclusiv în bandă largă și includ acorduri de partajare a veniturilor.
mai recent reducere şi Descoperirea Warner Bros şi Rețelele AMC Da Reînnoiește în avans. Acest lucru este relativ rar într-o industrie în care negocierile de transport merg adesea până în ultimul minut.
De asemenea, charterul de anul trecut Începem Oferă propriul dispozitiv de streaming, numit Xumo, printr-o societate în comun cu Comcast. Dispozitivul scapă de cutia de cablu și oferă consumatorilor o modalitate de a accesa televiziunea prin cablu și aplicațiile de streaming într-un singur loc.
„Încă mai avem obstacole de depășit”, a spus Winfrey, menționând că Charter își propune să ofere toate aplicațiile de streaming susținute de anunțuri în prima jumătate a anului 2025, deținute de programatori importanți în cadrul negocierilor privind pachetul de cablu.
Cu toate acestea, Păunul de la NBCUniversal încă nu face parte din această listă. Un reprezentant al Charter a spus că compania nu discută despre reînnoiri și a refuzat să comenteze.
Dezvăluie: Comcast este compania-mamă a NBCUniversal, care deține CNBC.
Corecție: Graficul din acest articol care arată modificările utilizatorilor de internet rezidenți a fost actualizat.