ORAȘUL NEW YORK – Luni, în tribunalul federal, legendarul designer de modă Michael Kors a vorbit despre provocările descurajante de a rămâne relevante într-o lume în care mărcile se pot baza pe hituri virale pentru videoclipurile TikTok și au venit fotografii cu genți de mână pe brațele unor celebrități precum Taylor Swift și plecat.
Coles începe mărturia din această săptămână cu un proces FTC în procesul antitrust din Manhattan incearca sa previitapiserieAchiziție de 8,5 miliarde de dolari Capri. Acordul, dacă va fi aprobat, ar aduce șase mărci de modă sub o singură companie: Tapestry’s Coach, Kate Spade și Stuart Weitzman și Capri’s Versace, Jimmy Choo și Michael Kors.
FTC l-a citat pe Kors să depună mărturie luni. Cu toate acestea, în prezentarea sa, Coles a descris modul în care chiar și mărcile vechi precum a lui se pot lupta și își pot pierde interesul cumpărătorilor.
„Uneori devii cel mai tare tip din bloc”, a spus el. “Uneori ești călduț. Uneori ești rece.”
El a recunoscut că marca lui omonimă a căzut în dizgrație și avea nevoie de o reîmprospătare.
„Cred că am ajuns la un punct de oboseală de brand”, a spus el.
Comisia Federală pentru Comerț odată argumentat Companiile combinate, în special Coach și Michael Kors sub același proprietar, ar crea un gigant de genți de mână care ar putea percepe clienților prețuri mai mari, oferindu-le în același timp produse identice sau mai proaste.
Pe de altă parte, avocații de la Tapestry și Capri au pus sub semnul întrebării caracterizarea de către FTC a pieței consolidate a genților de mână. Ei au spus că concurența se intensifică, deoarece consumatorii iau în considerare mărcile de lux la prețuri mai mari și mărcile fast-fashion la prețuri mai mici și pot face cumpărături de pe platforme doar online și de pe piețele second-hand.
Procesul are loc într-un moment în care consumatorii ezită în privința prețurilor mari, iar rezultatele alegerilor prezidențiale din SUA, urmărite îndeaproape, ar putea modifica strategiile agențiilor federale.
Acțiunile din Capri, care include și Michael Kors, reflectă ceea ce designerul Kors descrie ca fiind vremuri mai grele. De luni după-amiază, acțiunile companiei au scăzut cu aproximativ 24% în acest an. Aceasta a rămas cu mult în urma unui câștig de aproximativ 18% Indicele S&P 500 Tapiserie a crescut cu aproximativ 17%.
În ultimul său trimestru financiar încheiat în iunie, veniturile raportate ale Michael Kors au scăzut cu 14,2% față de aceeași perioadă a anului trecut, sau cu 13,3% în termeni de valută constantă.
Coles a spus că rămâne un student al industriei modei și se inspiră din timpul petrecut pe podelele magazinelor, vorbind cu clienții sau observând trecătorii în locuri precum aeroporturi. Chiar și ca veteran al industriei, el spune că trebuie să fie rapid pe picioare.
De exemplu, a spus că a aflat despre Aupen, un nou venit în industria genților de mână, când a văzut o fotografie cu Taylor Swift purtând una dintre gențile companiei. El a spus că când a vizitat site-ul companiei, acesta s-a prăbușit.
„Îți arată puterea femeilor astfel”, a spus el.
În mărturie separată luni, primul magazinul universal macy’s CEO-ul Jeff Gennette a spus că atunci când o marcă își pierde o parte din strălucirea, comercianții o simt și ei. Gennett, care S-a pensionat devreme anul acestaa spus că vânzările în magazine au fost afectate din cauza dependenței excesive de marca Michael Kors. El a spus că reducerile de preț la gențile Michael Kors au contribuit la „spirala proastă prin care trecea Macy’s când eram eu acolo”.
Procesul antitrust este de așteptat să se încheie marți cu mărturii de la economiști, inclusiv unul de la Comisia Federală pentru Comerț și altul de la companii.