Tsinghua 25 |
acest Corporația Federală de Asigurare a Depozitelor O nouă regulă a fost propusă marți, care ar obliga băncile să țină evidențe mai detaliate pentru clienții aplicațiilor fintech, după ce prăbușirea companiei de tehnologie Synapse a lăsat blocați mii de americani. blocat contul lor.
Regula, care vizează conturile deschise de companiile fintech care lucrează cu bănci, impune agenției să țină evidența proprietarilor de conturi și soldurile zilnice atribuibile proprietarilor de cont, potrivit unui memoriu al Federal Deposit Insurance Corporation (FDIC).
Aplicațiile Fintech folosesc adesea un tip de cont care reunește fondurile multor clienți într-un singur cont un singur cont mare Băncile se bazează pe fintech-uri sau pe terți pentru a menține registrele de tranzacții și de proprietate.
Această situație expune clienții riscul ca instituțiile nebancare implicate să țină evidențe proaste sau incomplete, ceea ce face dificilă determinarea cui să plătească în cazul unui eșec. Așa s-a întâmplat cu prăbușirea Synapse, care a afectat peste 100.000 de utilizatori finali ai aplicației fintech, inclusiv Jota La fel ca Juno, clienții cu fonduri în aceste conturi „de beneficii” nu au mai putut să-și retragă fondurile din luna mai.
Într-o declarație, autoritatea de reglementare a spus: „În multe cazuri, aceste fonduri sunt anunțate ca fiind asigurate de FDIC, iar consumatorii pot crede că fondurile lor vor rămâne în siguranță din cauza declarațiilor privind depunerea acestor fonduri la o bancă membră a FDIC. Ușor. a folosi”. memorandum.
Păstrarea unor evidențe mai bune ar permite FDIC să plătească rapid deponenții în cazul unui eșec al unei bănci și, de asemenea, ar ajuta instanțele de faliment să stabilească cine datorează ce cui dacă un furnizor de tehnologie fintech eșuează, au declarat oficialii FDIC într-un briefing marți.