September 17, 2024

CEO-ul Apple, Tim Cook, a lansat Apple Card la un eveniment de lansare la sediul Apple din Cupertino, California, luni, 25 martie 2019.

Noah Berger |. AFP |

măr Discută cu JPMorgan Chase Lasă băncile să preia magazinul emblematic al gigantului tehnologic Card de credit program de la Goldman Sachsa spus o persoană familiarizată cu negocierile.

Persoana, care a solicitat anonimatul pentru a discuta natura potențialului acord, a spus că discuțiile sunt încă în fazele incipiente și că elementele cheie ale tranzacției – cum ar fi prețul și dacă JPMorgan va continua să folosească anumite caracteristici ale Apple Card – încă nu fi determinat. Negocierile s-ar putea întrerupe în următoarele câteva luni cu privire la aceste sau alte probleme, a spus această persoană.

Dar mișcarea arată că opțiunile Apple sunt limitate atunci când Goldman Sachs îl achiziționează. Decide din ea nefericit Strategia de Retail Banking. Doar câțiva emitenți de carduri din SUA au amploarea și interesul pentru a prelua programul Apple Card, care l-a costat pe Goldman Sachs, supraveghere recenzie.

Potrivit Nielsen Report, un buletin informativ din industrie, JPMorgan Chase este cel mai mare emitent de carduri de credit din Statele Unite după volumul de achiziții.

Banca încearcă să plătească aproximativ 17 miliarde de dolari în împrumuturi Apple Card la mai puțin decât valoarea nominală, deoarece Pierderi crescute Pe card, oamenii familiarizați cu problema au spus. Surse apropiate de Goldman Sachs cred că portofoliul de carduri Apple are rate de delincvență și implicite mai mari decât media, în primul rând pentru că utilizatorii sunt noi în cont, aceste pierderi ar trebui să scadă în timp.

Dar problemele legate de calitatea creditului au făcut ca portofoliul să fie mai puțin atractiv pentru emitenți, pe fondul temerilor că economia SUA ar putea încetini.

JPMorgan încearcă, de asemenea, să elimine o caracteristică cheie a cardului Apple, facturarea bazată pe calendar, ceea ce înseamnă că toți clienții vor primi facturile la începutul lunii, mai degrabă decât eșalonate pe parcursul perioadei, au spus oameni familiarizați cu problema. Deși caracteristica este atractivă pentru clienți, înseamnă că personalul de service primește un volum mare de apeluri în același timp în fiecare lună.

Apple și JPMorgan Chase au refuzat să comenteze discuțiile, care au fost raportate anterior de The Wall Street Journal.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *