September 17, 2024

CEO-ul Snap Inc., Evan Spiegel, vorbește în timpul Summit-ului Snap Partner 2023 la Barker Hangar din Santa Monica, California, pe 19 aprilie 2023.

Joe Skanich |. Getty Images Divertisment |

pauză A cincea generație de ochelari de realitate augmentată Spectacles, care suprapun grafica digitală pe lumea fizică, a fost lansată marți.

Cele mai recente Spectacles sunt disponibile doar pentru dezvoltatori, care trebuie să se angajeze să plătească 99 USD pe lună timp de un an dacă doresc să creeze aplicații AR pentru dispozitiv. Ochelarii produc imagini digitale mai dramatice decât versiunile anterioare și sunt construiți pe un sistem de operare software reproiectat numit Snap OS.

În plus, Snap a colaborat cu creatorul ChatGPT OpenAI pentru a oferi dezvoltatorilor instrumente care le permit să construiască și să port capabilități de inteligență artificială către ochelari inteligenți.

Anunțul lui Snap vine cu câteva zile înaintea rivalilor Yuan Evenimentul Connect, o conferință în care compania-mamă a Facebook își dezvăluie de obicei cel mai recent hardware. La fel ca Meta, Snap încearcă de ani de zile să intre în hardware-ul de consum. Spre deosebire de Meta, afacerea de bază de publicitate online a Snap a avut probleme.

stocuri instantanee Prețul acțiunilor a scăzut cu peste 20% după publicarea raportului financiar al companiei. Ultimele rezultate trimestriale pentru luna august. Investitorii au ezitat că orientările pentru trimestrul al treilea au venit mai proaste decât se așteptau, iar veniturile companiei în trimestrul al doilea au fost sub așteptările analiștilor.

Cu o zi înainte, Meta a anunțat rezultate trimestriale mai bune decât așteptările, ceea ce a determinat o creștere a prețului acțiunilor cu 7%. Totuși, pariurile AR și VR ale Meta continuă să piardă bani – unitatea Reality Labs a companiei a lansat un Pierdere de 4,5 miliarde de dolari Sezonul 2. Unitatea este responsabilă pentru dispozitivul de realitate virtuală Quest al companiei și pentru ochelari inteligenți Ray-Ban.

Din 2020, Meta a investit peste 63 de miliarde de dolari în cercetare și dezvoltare hardware. Compania nu a găsit încă un succes semnificativ, dar Wall Street are răbdare cu Reality Labs, deoarece afacerea de publicitate a companiei este în plină expansiune.

Vânzările de publicitate ale Meta în 2023 vor fi de 131,9 miliarde USD, cu un profit net pe întregul an de 39,1 miliarde USD. În comparație, veniturile totale ale Snap în 2023 vor fi de 4,6 miliarde de dolari, iar pierderea netă va fi de 1,3 miliarde de dolari.

„Provocarea cu care ne confruntăm acum este că Snap operează la o scară diferită de Meta”, a declarat Leo Gebbie, analist principal și director la CCS Insight.

Ochelarii de generație a cincea sunt afișați într-o imagine fișă obținută de Reuters pe 12 septembrie 2024.

Instantaneu |

Pentru a conduce și influența întreaga piață VR, Meta a vândut căștile Quest VR cu pierdere, iar Gebbie a spus că se aștepta ca compania să adopte o strategie de preț agresivă similară dacă își lansează propriul dispozitiv AR. Pentru ca Snap să concureze, a spus el, dispozitivul AR al companiei ar trebui să fie „ceva cu adevărat impresionant” care să încorporeze cele mai bune calități ale aplicației principale Snapchat și să atragă o mulțime mai tânără, deosebindu-l de Meta.

Snap nu lansează date financiare pentru afacerea sa hardware, așa cum face Meta, dar compania s-a chinuit să găsească succes în vânzările de hardware.

pauză debut În 2016, compania a lansat primele sale Spectacles conectate la internet, un dispozitiv de 130 de dolari care era o modalitate simplă pentru utilizatori de a filma videoclipuri scurte la persoana întâi și de a le posta pe Snapchat. Un an mai târziu, SP dezvăluite Compania a luat o reducere a valorii de aproape 40 de milioane de dolari din cauza pierderilor de la ochelari nevândute, subliniind provocările cu care se confruntă în vânzarea produselor hardware de consum.

De atunci, compania a lansat și alte versiuni ale sale ochelari ochelari inteligențiinclusiv o versiune din 2019 la prețul de 380 USD. Sunt necesare îmbunătățiri suplimentare înainte de lansarea mai largă.

Pe lângă ochelari, Snap a spus că în 2022 va fi Opriți dezvoltarea Câteva luni mai târziu, a sosit drona cu cameră zburătoare Pixy eliberare gadget de 230 USD.

Pentru a rămâne în fața Meta cu cei mai noi ochelari AR, Snap adoptă o strategie adoptată vara trecută de CEO-ul companiei-mamă Facebook, Mark Zuckerberg. Detalii dezvăluite Căștile Quest 3 VR ale companiei acum o săptămână măr a anunțat mult așteptatul Căști Vision Pro VR.

O mare parte din strategia AR a Meta include încorporarea unor funcții AR în căștile sale VR marca Quest, precum și lansarea ochelarilor inteligenți Ray-Ban Meta produși în parteneriat cu EssilorLuxottica. Cele două companii au anunțat marți un parteneriat extins pentru a continua dezvoltarea ochelarilor inteligenți.

Deși Meta nu publică date despre vânzări, Zuckerberg au Spune Analiștii au spus că ochelarii Ray-Ban Meta, care au fost lansati în octombrie, „continuă să funcționeze bine și sunt vânduți în mai multe stiluri și culori, așa că muncim din greu pentru a produce mai multe stiluri și a lansa mai multe stiluri cât mai curând posibil”.

CEO-ul Snap, Evan Spiegel, și-a concentrat eforturile hardware ale companiei pe tehnologia camerei, despre care crede că se potrivește firesc cu aplicația principală Snapchat și cu cei 850 de milioane de utilizatori activi lunar.

Nu este clar cât timp pot tolera investitorii impulsul hardware al lui Snap.

„Am văzut că pierderile Reality Labs s-au mărit trimestru după trimestru, iar investitorii sunt mulțumiți de asta, deoarece Meta realizează suficient profit din activitatea sa de publicitate”, a spus Gebbie, „Snap este mult mai constrâns extrem de provocator să concurezi semnificativ din punct de vedere fizic.”

ceas: Jim Cramer discută despre Snap și despre piață

Dash nebun al lui Kramer: Snap

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *