
Terminal Starlink instalat pe o aeronavă Hawaiian Airlines.
Hawaiian Airlines
PARIS – Restul de comenzi Starlink al SpaceX aproape se dublează Comandă Wi-Fi în zbor cu cel de saptamana trecuta United Airlines Un director al companiei a declarat marți acordul.
Nick Galano, director al companiei de aviație Starlink de la SpaceX, a declarat: „Este foarte interesant că am semnat acum contracte pentru aproximativ 2.500 de aeronave, aducând un startup de facto la ceea ce credem că este o experiență în continuă creștere care va rezona cu toți pasagerii și companii aeriene din întreaga lume.
Departamentul de Internet prin satelit Moscdintre companiile aerospațiale intră pe piața conectivității în zbor (IFC). Săptămâna trecută, United a declarat că va echipa mai mult de 1.000 de avioane cu Starlink și nu va percepe clienții pentru Wi-Fi.
Mega-acordul United este cel mai mare acord IFC al Starlink până în prezent. De asemenea, va elimina patru dintre furnizorii de WiFi existenți ai United – Prin satelit, MatsushitaThales și Gogo –Starlink va fi instalat pe aeronavele companiei aeriene în următorii câțiva ani.
SpaceX a anunțat anterior oferte de zboruri și a început să lucreze cu acestea Hawaiian AirlinesQatar Airways, Zipair din Japonia, AirBaltic din Letonia și compania aeriană charter semi-privată JSX.
De la debutul său în 2020, SpaceX și-a extins în mod constant rețeaua Starlink și ofertele de produse.
În prezent, există aproximativ 6.400 de sateliți Starlink pe orbită, conectând peste 3 milioane de clienți din 100 de țări, potrivit companiei.
Garano a apreciat „factorul absolut al capacității pe care o putem oferi cu Starlink”, spunând că actuala constelație de sateliți este „probabil de peste 100 de ori capacitatea pe care o pot oferi toate sistemele vechi”, deoarece „capacitatea de astăzi este de peste 300 de terabiți pe secundă”. ”.
SpaceX continuă, de asemenea, să-și sporească capacitățile de lansare, lansând o rachetă care transportă noi sateliți Starlink la fiecare trei zile în medie în acest an, potrivit companiei.
Nick Garano (centru), director al SpaceX Starlink Aviation Sales and Partnerships, vorbește la conferința World Space Business Week din 17 septembrie 2024 la Paris.
CNBC |
Galano a mai subliniat că SpaceX lucrează pentru a reduce timpul necesar instalării de noi antene pe aeronave. Procesul, cunoscut sub numele de modernizare, este un punct de durere pentru companiile aeriene, necesitând ca avioanele să fie scoase din funcțiune zile întregi pentru a moderniza sau înlocui sistemele de comunicații prin satelit.
„Încercăm să simplificăm aceste instalații – folosim cuvântul inovator – într-o zi și am dovedit acest lucru pe flotele Hawaiian Airlines și JSX”, a spus Galano.

În contrast, Delta Air Lines Glenn Latta, directorul general al companiei aeriene pentru divertisment și conectivitate la bord, a declarat că modernizarea satelitului său IFC „durează în medie aproximativ trei zile”. Dar Latta a spus că procesul Delta, care ar necesita modernizarea a 1.200 de aeronave, este, de asemenea, mai intens decât instalarea Starlink pe flota Hawaiian, care va avea 66 de aeronave la jumătatea anului 2024, potrivit unui raport. Depunerea titlurilor de valoare.
„Una dintre modificările noastre este de a elimina sistemul existent… și apoi îl puteți instala”, a spus Latta pentru CNBC după panou „(Hawaii) nu a avut niciodată un sistem de comunicații prin satelit, așa că este ceva de luat în considerare diferențe.”
Delta Air Lines, care se bazează pe Viasat pentru serviciile în timpul zborului, a declarat că va aduce serviciul către Viasat la începutul anului 2023. Membrii pot folosi Wi-Fi gratuit Latta a spus că decizia sa dovedit a merita din plin pentru compania aeriană. Delta Air Lines și United Airlines se află ambele Concurează pentru clienți de ultimă generație.
„Am adăugat 3 milioane de membri SkyMiles oferind acces gratuit la internet ca parte a programului nostru de loialitate”, a spus Latta.
-Leslie Josephs de la CNBC a contribuit la acest articol.
