
Produsele Tupperware vor fi disponibile într-un magazin cu amănuntul din Chicago, Illinois, pe 10 aprilie 2023.
Scott Olson |. Getty Images
Tupperware Brands, Inc. Compania și unele dintre subsidiarele sale au solicitat protecția în caz de faliment în conformitate cu Capitolul 11 marți, ceea ce a dus la reducerea cererii pentru containerele sale emblematice pentru depozitarea alimentelor și la creșterea pierderilor financiare.
Necazurile companiei se reiau după o scurtă creștere a pandemiei, când o creștere a gătitului acasă a stimulat pentru scurt timp cererea pentru recipientele sale de plastic colorate și etanșe. Creșterile după pandemie ale materiilor prime, cum ar fi rășina de plastic, precum și costurile cu forța de muncă și transportul, au erodat și mai mult marjele de profit ale Tupperware.
„Stația financiară a companiei a fost afectată semnificativ de mediul macroeconomic dificil în ultimii câțiva ani”, a declarat CEO-ul Laurie Goldman într-un comunicat.
Tupperware plănuia să depună o cerere de protecție în caz de faliment după ce a încălcat termenii datoriilor și a angajat consilieri juridici și financiari, a informat Bloomberg luni.
Potrivit declarației de faliment la Tribunalul de faliment din Delaware din SUA, compania a estimat active de la 500 milioane USD până la 1 miliard USD, datorii estimate între 1 miliard USD și 10 miliarde USD și un număr de creditori între 50.001 și 100.000.

Vânzările Tupperware au scăzut timp de șase trimestre consecutiv începând cu al treilea trimestru al anului 2021, iar Tupperware se chinuie să-și schimbe activitatea de aproape patru ani, deoarece inflația persistentă continuă să împiedice segmentele de consumatori cu venituri medii și mici.
În 2023, compania a finalizat un acord de restructurare a datoriilor cu creditori și banca de investiții contractată Moelis & Co pentru a ajuta la explorarea alternativelor strategice.