September 19, 2024

Secretarul Transporturilor Pete Buttigieg vorbește despre economie, potențiale greve în porturi din SUA și grevă Boeing

Directorii de la Portul New York/New Jersey au declarat pentru CNBC că au început să se pregătească pentru o posibilă închidere totală a Asociației Internaționale a Deschișătorilor, cea mai mare uniune din America de Nord. ILA reprezintă peste 85.000 de navigatori, iar greva de 1 octombrie va închide cinci dintre cele mai aglomerate 10 porturi din America de Nord, precum și un total de 36 de porturi de pe Coasta de Est și Golf. Miliarde de dolari în tranzacții lunare sunt în pericol, deoarece sindicatele se apropie de termenul limită de 1 octombrie pentru semnarea de noi contracte. Operațiunile de croazieră vor continua.

Negocierile cu proprietatea portului s-au prăbușit în această vară și nu este clar cât de multe progrese s-au făcut, dacă este cazul. ILA Membru Ordinar Recent Vot unanim pentru autorizarea grevei și Alianța Maritimă Americană, un grup care reprezintă managementul portului, exprimat recent Ea credea că sindicatul a luat deja decizia de a face grevă.

Beth Rooney, directorul Autorității Portuare din New York și New Jersey, a declarat joi pentru CNBC că transportatorii oceanici individuali și operatorii de terminale anunță operațiuni reduse pentru a evita acumularea de containere. Portul New York/New Jersey a purtat discuții cu transportatorii oceanici și cu operatorii de terminale cu privire la gestionarea mărfurilor înainte de întrerupere pentru a se asigura că există măsuri adecvate pentru a finaliza transferul de mărfuri de la terminale înainte de închiderea terminalelor.

„Mulți transportatori oceanici au anunțat planuri de a interzice exportul de mărfuri din Midwest către Coasta de Est”, a spus Rooney . „Dacă are loc o grevă și operațiunile încetează, navele fie vor aștepta în zonele desemnate, fie vor încetini navigația pentru a întârzia sosirea, așa cum au făcut-o în timpul pandemiei de COVID-19. Odată ce greva se încheie, Garda de Coastă va conduce încărcarea într-un mod ordonat. circulația navelor în port”.

Un remorcher ghidează nava container Maersk Atlanta în portul Newark, New Jersey, SUA, sâmbătă, 30 martie 2024.

Bloomberg |. Getty Images

Într-o postare recentă pe blog, Jim Mancini a spus: CH RobinsonNu doar companiile și furnizorii americani vor fi afectați, dar și lanțurile de aprovizionare din Europa, Oceania, America Latină și Asia vor fi afectate, a scris vicepreședintele transport de suprafață pentru America de Nord.

„În timp ce regiunea Asia-Pacific are în general mai multe opțiuni pentru transportul de marfă către Coasta de Vest, mai mult de jumătate din totalul transportului de marfă auto se bazează în prezent în mare măsură pe Coasta de Est. De exemplu, coridoarele din Germania către Charleston și Savannah sunt esențiale pentru producătorii de automobile europeni. deoarece dacă În caz de grevă, traseul va fi închis.

După cum a raportat pentru prima dată CNBC, administrația Biden a spus că nu își va invoca competențele în temeiul Legii Taft-Hartley pentru a forța membrii sindicatului să se întoarcă la muncă și a îndemnat toate părțile să revină la masa negocierilor. „Nu am invocat niciodată Legea Taft-Hartley pentru a opri o grevă și nu ne gândim să facem acest lucru acum”, a declarat un purtător de cuvânt al administrației Biden pentru CNBC pe 4 septembrie.

Președintele ILA, Harold Daggett, a avertizat recent, la o conferință sindicală, că dacă membrii ar fi forțați să se întoarcă la muncă, ar în mod deliberat încetini. Acest lucru nu va face decât să crească acumularea de containere, reducând astfel lichiditatea lanțului de aprovizionare.

Portul New York/New Jersey s-a alăturat altor porturi pentru a lansa public planuri de urgență pentru grevă.

De exemplu, Portul Houston a emis pregătirea grevei Oferiți îndrumări clienților. Portul a spus că poate prelungi programul de deschidere a porților în săptămâna de 23 septembrie, dacă este necesar. De asemenea, este programat să-și deschidă porțile sâmbătă, 28 septembrie, detaliile urmând să fie confirmate la începutul săptămânii viitoare.

Navele care intenționează să intre în porturile Coastei de Est și Golfului au fost pe mare de la începutul până la mijlocul lunii august.

Într-un aviz pentru clienți, Autoritatea Porturilor din Georgia a recomandat să facă livrările de import „cât mai devreme posibil până la 1 octombrie pentru a minimiza orice întrerupere”, adăugând că va oferi porți de weekend pentru a sprijini efortul. În ceea ce privește exporturile, portul a explicat că până pe 30 septembrie vor fi primite containerele frigorifice și nefrigerate.

Planurile de urgență sunt rezultatul unui impas contractual de șase ani între Asociația Internațională a Lichidarilor și Uniunea Maritimă Americană. Există un decalaj mare între cele două părți în ceea ce privește salariile și automatizarea. ILA a anunțat pe 10 iunie Suspendați discuțiile Porturile mobile, Alabama și alte porturi folosesc sisteme de porți automate.

Experții în logistică au declarat pentru CNBC că volume mari de marfă au circulat de la coastă la coastă în ultimele luni în așteptarea unor posibile lovituri.

Flux masiv de containere din lanțul de aprovizionare din SUA către coasta Orientului Mijlociu

CEO-ul Port of Long Beach, Mario Cordero, se așteaptă ca volumele de mărfuri să crească, iar compania este bine poziționată pentru a face față creșterii dacă grevele lucrătorilor au loc în porturile de pe coasta de est și a Golfului. August a fost cea mai puternică lună din istoria de 113 ani a portului, cu importurile în creștere cu 40,4% față de an, iar exporturile cu 12% față de an.

„Operatorii noștri de terminale sunt, de asemenea, pregătiți să ajusteze în mod flexibil orele de îmbarcare, după cum este necesar, iar site-ul nostru de preaplin, situat la Pier S, este Facilitatea de stocare a resurselor pe termen scurt (STOR) este deschisă și are capacitate disponibilă.

În comentariile recente adresate membrilor de rang înalt de sindicat, Daggett a făcut referire și la ultima grevă a ILA din 1977, când Daggett a fost unul dintre membrii ILA care au călătorit pe Coasta de Vest în timpul grevei de 44 de zile pentru a asigura sprijinul lucrătorilor portuari de pe Coasta de Vest. unirea sa.

Gene Seroka, directorul executiv al portului Los Angeles, a declarat pentru CNBC: „Cred că Harold (Daggett) trebuie să spună asta și nu am nicio dovadă în acest moment că navele de marfă care merg în mod normal în estul Golfului Mexic. „Există o tradiție de zeci de ani în rândul organizațiilor de muncă conform căreia o organizație nu va profita de procesul de negociere colectivă al unei alte organizații și, așa cum ați spus, acest lucru nu s-a întâmplat din anii 1970. Nu cred că aceasta este caz se va întâmpla din nou aici.

ILA nu a răspuns unei solicitări de comentarii.

Portul Los Angeles a gestionat un record aproape de 960.597 de unități echivalente cu douăzeci de picioare (TEU) în august, o creștere cu 16% față de anul precedent. Luna aceasta este cea mai aglomerată lună fără pandemie pentru port. Cu doar 8 luni până în 2024, portul Los Angeles este cu 17% înaintea ritmului din 2023 și a adăugat deja aproape 1 milion de containere față de anul trecut.

Preocupări legate de congestionarea lanțului de aprovizionare

Industria maritimă a făcut deja previziuni cu privire la nivelurile de congestie. Serviciul de Informații Marine a estimat că atacul de o zi al ILA va dura cinci zile pentru a fi eliminat. O grevă de o săptămână în octombrie ar putea duce la o încetinire până la jumătatea lunii noiembrie. Două săptămâni în ianuarie din cauza congestionării navelor și a containerului de rezervă.

Îngrijorările legate de grevele sindicale conduc sezonul de vârf înainte mai devreme luna acestui an, deoarece expeditorii doresc să se asigure că produsele lor de vacanță ajung înainte de muncă închidere.

Potrivit datelor Xeneta, tonajul importurilor pentru prelucrarea forței de muncă pe Coasta de Est a scăzut cu aproape 2% între al patrulea trimestru din 2023 și al doilea trimestru din 2024.

Ponderea Coastei de Est din totalul importurilor de containere din SUA din Orientul Îndepărtat a scăzut de la 34,4% în al patrulea trimestru din 2023 la 32,6% în al doilea trimestru din 2024. 57,7% au crescut la 60% în al doilea trimestru al anului 2024 (containerele rămase au fost importate prin Coasta Golfului SUA).

Deturnarea comerțului afectează lucrătorii ILA, deoarece primesc redevențe în funcție de numărul de containere transportate.

Analiza Mitre comandată de Camera de Comerț a SUA estimează că greva de 30 de zile va fi concentrată în porturideNew York și New Jersey ar putea avea un impact economic de până la 641 de milioane de dolari pe zi. În Virginia, impactul economic este de așteptat să fie de 600 de milioane de dolari pe zi, sau de aproximativ 18 miliarde de dolari în 30 de zile. Operațiunile din Houston ar putea avea un impact la export de 51 de milioane de dolari pe zi și un impact de import de 41,5 milioane de dolari pe zi.

Companiile de transport maritim au declarat pentru CNBC că continuă să redirecționeze containerele. Seko Logistics a mutat câțiva clienți pe Coasta de Vest și prin transport de pe Coasta de Vest pentru a ajuta la ameliorarea aglomerației.

„Monitorim îndeaproape situația și vom comunica în mod proactiv cu clienții cu privire la orice acțiuni operaționale care ar putea fi necesare”, a declarat un purtător de cuvânt al CSX pentru CNBC.

Goetz Alebrand, șeful departamentului de transport maritim pentru Americi la DHL Global Forwarding, a declarat pentru CNBC că compania își diversifică rutele și transbordările clienților. „De asemenea, folosim grămezi de coajă pentru a gestiona fluxul de containere”, a spus Allebrand. „Suntem conștienți de restanța cauzată de aprovizionarea limitată a vagoanelor pe anumite benzi și echipele noastre explorează în mod activ opțiuni suplimentare de transport feroviar și de transport pentru a minimiza întreruperile.”

Transportul aerian, deși este mai scump, este o alternativă pentru transporturile care necesită timp sau de mare valoare.

Paul Brashier, vicepreședinte al lanțului global de aprovizionare la ITS Logistics, a declarat pentru CNBC că compania a implementat acțiuni de urgență tarifare post-COVID-19 și 2018.

„Am repoziționat șasiul camioanelor și am grupat camioanele în regiunile de Sud-Est, Golf și Mid-Atlantic pentru a maximiza volumul în porturile cu ore prelungite. Apoi am plasat containerele în șantierele noastre extinse, pentru livrare ulterioară.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *