
Douăzeci de grupuri pentru drepturile civile au trimis o scrisoare companiilor din Fortune 1000, în care le cer să se angajeze din nou în favoarea diversităţii, echităţii şi incluziunii, după ce mai multe companii importante şi-au redus eforturile.
Întreprinderile care solicită acțiune includ Vad, aprovizionarea tractorului, Brown-Forman Anunțarea schimbărilor în planuri sau încheierea lor totalăInițiative interne DEI.
„Abandonarea DEI va avea consecințe pe termen lung pentru succesul în afaceri”, au scris autorii scrisorii, „În cele din urmă, se sustrage de la responsabilitățile sale fiduciare față de angajați, consumatori și acționari”.
„Aceste decizii miope fac locurile noastre de muncă mai puțin sigure și mai puțin incluzive pentru americanii muncitori”, se mai spune în scrisoare.
O serie de companii și-au redus eforturile DEI, care au reluat în 2020, după ce uciderea lui George Floyd de către poliție a declanșat o evaluare la nivel național cu nedreptatea rasială. Experții juridici analizează hotărârea Curții Supreme privind acțiunea afirmativă anul trecut Ca o foaie de parcurs pentru întreprinderile private care acordă prioritate diversității în rândul angajaților, furnizorilor și consumatorilor lor. În timp ce unii activiști de dreapta susțin că au făcut presiuni asupra companiilor pe rețelele de socializare în ultimele săptămâni pentru a face schimbări, unele companii spun că schimbările au fost în curs din martie.
Retailerul rural Tractor Supply începe o tendință prin ruperea legăturilor cu grupul de advocacy LGBTQ+ Human Rights Campaign, cunoscut și sub numele de HRC, care a fost unul dintre semnatarii scrisorii..
Companii inclusiv Molson Coors harley davidsonFord și Lowe’s Toată lumea a urmat exemplul. Ei au spus că nu vor mai furniza date indicelui de egalitate corporativă al organizației nonprofit, barometrul respectat în mod tradițional despre modul în care companiile răspund cel mai bine nevoilor comunității LGBTQ+.
Președintele HRC Kellyley Robinson a declarat săptămâna trecută pentru „Squawk Box” de la CNBC că există un argument de afaceri puternic pentru diversitate la locul de muncă.
„Consumatorii au de două ori mai multe șanse să vrea să cumpere de la mărcile care își susțin comunitățile”, a spus Robinson, „Acesta este cel mai bun lucru pentru afaceri, motiv pentru care cred că vedem că de la angajați, consumatori și acționari există atât de multă energie. să respingă aceste decizii”.
Ea a subliniat că consumatorii LGBTQ+ au o putere de cumpărare de 1,4 trilioane de dolari, potrivit unui raport al Camerei Naționale de Comerț LGBT. Robinson a numit abandonarea DEI „o decizie proastă pentru companii”.
HRC răspunde companiilor care își anulează angajamentele DEI prin scăderea scorurilor lor Corporate Equality Index cu 25 de puncte.
Această deducere reduce Brown-Forman, Lowe’s, Ford și Molson Coors de la 100 de puncte la 75 de puncte pe o scară de 100 de puncte. harley davidsonScorul Corporate Equality Index a scăzut de la 45 la 20.
Companiile numite în acest articol nu au răspuns imediat solicitărilor de comentarii.
Într-o scrisoare adresată companiilor din Fortune 1000, grupurile de drepturi civile au susținut că retragerea din DEI nu numai că le-ar dăuna relației cu consumatorii, ci și le va pune în pericol capacitatea de a-și păstra cea mai talentată forță de muncă.
„Afacerile care nu reușesc să includă femei, persoane de culoare, persoane cu dizabilități și persoane LGBTQ+ își neglijează responsabilitatea financiară de a recruta și reține talentele de top”, se arată în scrisoare.
„Facem apel la liderii de afaceri să vorbească și să apere decenii de politici pro-business care au susținut incluziunea.”
Textul integral al scrisorii și lista semnatarilor sunt următoarele.
Programele, politicile și practicile de diversitate, echitate și incluziune au sens în afaceri și sunt bine primite de public, consumatori și angajați. Dar un grup mic de activiști de extremă dreapta bine finanțați încearcă să facă presiuni asupra companiilor să abandoneze programele DEI.
Recent, unii directori executivi au cedat și au anunțat că companiile lor renunță la eforturile de diversitate, echitate și incluziune.
Aceste capitulări paralizează întreprinderile și economia SUA în general. Și, aceste decizii miop fac locurile noastre de muncă mai puțin sigure și mai puțin incluzive pentru americanii muncitori. În același timp, acest lucru crește probabilitatea de părtinire și discriminare în cadrul organizației, expunând astfel afacerea la riscuri legale.
Abandonarea DEI va avea consecințe pe termen lung pentru succesul unei afaceri – în cele din urmă evadarea responsabilităților fiduciare față de angajați, consumatori și acționari. Afacerile care nu reușesc să includă femei, persoane de culoare, persoane cu dizabilități și persoane LGBTQ+ își neglijează responsabilitatea financiară de a recruta și reține talente de top din întregul grup de talente, limitând performanța generală a companiei.
Un sondaj efectuat pe 1.039 de companii cu venituri anuale de cel puțin 15 miliarde de dolari a arătat că companiile din quartila superioară pentru diversitatea de gen și rasă au o șansă cu 12% mai mare de a depăși toate celelalte companii. Decalajul de diversitate vine și cu o penalizare care devine mai mare în timp. Companiile care s-au clasat pe ultimul loc pentru diversitatea executivă în ceea ce privește sexul și rasa au fost cu 27% mai mici decât toate celelalte companii. (Diversitatea câștigă: cum contează incluziunea, raportul McKinsey & Company 2020)
Important este că aceste decizii nu sunt susținute de angajații dvs. Potrivit unui sondaj Edelman din 2024, 60% spun că o cultură a muncii incluzivă și programe de diversitate bine susținute sunt esențiale pentru atragerea și păstrarea lor ca angajați, în creștere față de 2022, 9 puncte procentuale.
În plus, retragerea de la DEI va înstrăina diverse grupuri de consumatori, inclusiv femei, persoane de culoare, persoane cu dizabilități și comunitatea LGBTQ+. Se estimează că femeile controlează două treimi din cheltuielile globale ale consumatorilor și se așteaptă să controleze două treimi din averea consumatorilor în următorul deceniu, cu estimări variind de la 12 trilioane de dolari la 40 de trilioane de dolari. Astăzi, consumatorii de culoare au putere de cumpărare de 1,7 trilioane de dolari, iar persoanele LGBTQ+ au putere de cumpărare de 1,4 trilioane de dolari.
Asigurarea afacerii dumneavoastră în viitor înseamnă, de asemenea, recunoașterea diversității crescânde a consumatorilor și angajaților. Un sfert din generația Z este hispanic, 14% sunt negri, 6% sunt asiatici, 5% sunt de alte rase sau rase și 30% sunt LGBTQ+. Populația națiunii noastre cu dizabilități continuă să crească: Datele recente de la Centrele pentru Controlul și Prevenirea Bolilor (CDC) arată că numărul de adulți cu dizabilități din SUA va crește de la 61 de milioane în 2018 la 70 de milioane în 2024, sau mai mult de unul din patru. Oameni adulți din SUA (28,7%). Impactul financiar exagerat al persoanelor pe care programele DEI îi servesc este evident în orice, de la produse de consum până la servicii financiare, demonstrând că DEI este un motor cheie al afacerilor.
Pur și simplu, abandonarea în grabă a eforturilor de a asigura locuri de muncă echitabile, sigure și incluzive este dăunătoare pentru afaceri, nepopulară și neînțeleaptă. În calitate de lider de afaceri care a contribuit la construirea programelor DEI, știți că aceasta este o afacere bună și avem chitanțele pentru a dovedi acest lucru.
În acest moment, facem apel la liderii de afaceri și membrii consiliului corporativ să ofere conducere.
Atunci când valorile diversității, echității și incluziunii sunt testate de forțe anti-business motivate politic, directorii executivi și membrii consiliului de administrație corporativă trebuie să apere fără echivoc aceste valori. Pentru a fi clar, lucrătoarele, persoanele de culoare și lucrătorii cu dizabilități nu fac o declarație politică atunci când merg la muncă și cer politici, beneficii și tratament egale. Renunțând la programele de bune practici care îi sprijină pe acești lucrători, nu numai că cedați în fața forțelor politice și ignorați ceea ce este bun pentru rezultatul dvs., dar creați și un risc de discriminare și părtinire pentru angajați și pentru companie.
Salutăm parteneriatul dvs. și înțelegem că riscurile de securitate prezentate de actorii răi sunt grave – aceste amenințări ne afectează pe toți. Abandonarea angajamentelor pe termen lung permite doar celor care vă amenință angajații și clienții să reușească. Facem apel la liderii de afaceri să vorbească și să apere decenii de decizii pro-business care au susținut incluziunea. Vocile voastre de încredere vor proteja în viitor comunitatea de afaceri împotriva extremiștilor anti-business și motivați politic.
- avocat al egalității transgender
- Asociația Americană cu Dizabilități (AAPD)
- Asiaticii americani Push for Justice – AAJC
- Asiaticii luptă împotriva nedreptății
- schimbarea culorilor
- egalitatea familiei
- Grad
- Sticlă
- mișcarea pentru drepturile omului
- Liga Cetățenilor Latino-Americani Unite (LULAC)
- NAACP
- rețeaua națională de acțiune
- Centrul Național pentru Egalitatea Transgenderilor (NCTE)
- organizatie nationala pentru femei
- parteneriat național pentru femei și familii
- liga naţională a oraşelor
- Centrul național de drept al femeilor
- țările PFLAG
- sfânt
- United Airlines