Compania chineză de vehicule electrice Nio și-a lansat marca sa low-cost Onvo miercuri, 15 mai 2024, în Shanghai, China.
NBC News |. Evelyn Cheng
HEFEI, China — O altă mașină electrică chinezească își propune să reducă cota de piață Teslareducerea este și mai mare.
Onvo, un brand la preț redus, lansat de o companie de vehicule electrice de ultimă generație NiohA anunțat că prima sa mașină, SUV-ul L60, va începe de la 149.900 de yuani (21.210 USD), cu serviciul de baterie începând de la 599 de yuani printr-un abonament lunar. Acest lucru echivalează cu puțin mai mult de 1.000 USD pe an în costurile de „închiriere” a bateriei.
Modelul cu baterie și mașină pornește de la 206.900 de yuani. Livrările sunt programate să înceapă pe 28 septembrie.
Acțiunile NIO au crescut pentru scurt timp cu peste 3,5% în tranzacțiile din SUA, joi, după lansarea Onvo L60.
Când Nio și-a lansat marca Onvo în mai, a spus compania L60 va intra în vânzare 219.900 RMB TeslaModelul Y are un preț de 249.900 de yuani.
de bun augursprijinit Zekel Da Primul SUV electric de dimensiuni medii va veni în curândZeekr 7X a fost lansat în China pe 20 septembrie, cu un preț de pornire de 239.900 de yuani.
Motoare Xpeng A anunțat la sfârșitul lunii august că marca sa de masă Mona va începe să vândă coupe-ul electric M03 în China. Versiunea de bază începe de la 119.800 de yuani, are o autonomie de rulare de 515 kilometri (320 mile) și are unele caracteristici de asistență la parcare.
Versiunea Mona M03 este echipată cu funcții de asistență la conducere „Max” mai avansate, are o autonomie de croazieră de 580 de kilometri și are un preț de 155.800 de yuani.
Prin comparație, cea mai ieftină mașină de la Tesla, Model 3, se vinde cu 231.900 de yuani în China, după o reducere de preț în aprilie.
Companiile chineze de vehicule electrice se extind treptat în străinătate, deseori începând din Europa. Cu toate acestea, procesul UE se apropie de final și va fi Creșteți tarifele la vehiculele pur electrice importate fabricate în China Începând de la începutul lunii noiembrie. Grupul a început O investigație privind utilizarea subvențiilor de către producătorii chinezi de vehicule electrice anul trecut.
NIO cooperează cu ancheta UE Cu toate acestea, conform anunțului Comisiei Europene din iulie, mașinile sale nu au fost eșantionate, ceea ce înseamnă că mașinile sale vor fi supuse unui tarif de 20,8%. Aceasta este mai bună decât Geely Auto plănuiește să impună un tarif de 19,9%.BYD este de 17,4%.
CEO-ul NIO, William Li, le-a spus investitorilor în timpul unui apel pentru venituri din 5 septembrie că NIO intenționează să înceapă livrările în Emiratele Arabe Unite în al patrulea trimestru.
„A devenit mai scump să vinzi sau să exporti mașini din China în Europa din cauza tarifelor acum în Europa”, a spus Li, potrivit înregistrărilor FactSet.
“Prin urmare, ne vom concentra pe cele cinci piețe europene existente care au fost deja lansate. Știm, de asemenea, că stabilirea unui brand de ultimă generație precum Weilai pe piața europeană va dura și mai mult și avem foarte multă răbdare în acest sens”.
„Dar, în același timp, asta nu înseamnă că ne-am oprit activitățile acolo”, a spus Li. „La începutul acestui an, tocmai am deschis fabrica NIO din Amsterdam și încă instalăm și instalăm stații de schimb de baterii în Europa.”
El prezice că volumul lunar de livrare a L60 va ajunge la 10.000 de unități în decembrie și la 20.000 de unități anul viitor. El se așteaptă ca marjele de profit pentru vehiculele noi marca Onvo să fie de 15%.
Marca își propune să aibă peste 200 de magazine în China până la sfârșitul acestui an și a deschis peste 100 de la începutul lunii septembrie.
Lee a spus la apelul pentru venituri că Onvo și Firefly, o marcă la preț mai mic, care va începe să fie livrat anul viitor, vor căuta să Lansarea vehiculelor pe piața internațională.
— Sonia Heng de la CNBC a contribuit la acest raport.