Pe 24 mai 2024, un American Airlines Embraer E175LR (față), un American Airlines Boeing 737 (C) și un American Airlines Boeing 737 au fost parcate pe aeroportul LaGuardia din Queens, New York.
Charlie Triballo |. AFP |
American Airlines Negocierea Citigroup Partenerul său exclusiv de card de credit, renunțând la emitentul rival barclays bank Oameni familiarizați cu negocierile au spus că parteneriatul datează de la achiziția companiei aeriene a US Airways în 2013.
American Airlines lucrează de luni de zile cu bănci și rețele de carduri de credit la un nou acord pe termen lung care vizează fuzionarea operațiunilor sale cu un singur emitent de carduri pentru a crește veniturile din programul său de loialitate, au spus persoane familiare cu problema.
Negocierile sunt în desfășurare și momentul încheierii unui acord, care necesită aprobarea de reglementare, este neclar, au spus oameni familiarizați cu problema.
Acordurile de co-branding ale băncilor cu companii aeriene, retaileri și lanțuri hoteliere sunt printre cele mai aprig contestate negocieri din industrie. Deși oferă băncilor emitente de carduri milioane de clienți fideli care cheltuiesc miliarde de dolari în fiecare an, detaliile acestor aranjamente pot avea un impact uriaș asupra profitului oricărei părți.
Marile mărci și-au sporit puterea de negociere în ultimii ani, cerând o cotă mai mare din venituri din dobânzi și comisioane. Între timp, băncile au întârziat sau amânat renunta În tot spațiul, a spus că pierderile în creștere ale cardurilor de credit, controlul Biroului pentru Protecția Financiară a Consumatorului și costurile de capital mai mari cauzează marje strânse.
Companiile aeriene se bazează pe programele de carduri de credit pentru a rămâne pe linia de plutire, câștigând miliarde de dolari de la bănci în fiecare an în schimbul milelor pe care clienții le câștigă folosind cardurile lor. Aceste parteneriate sunt Foarte important în timpul epidemieicând cererea de călătorii scade, dar consumatorii continuă să cheltuiască și să câștige mile cu cardurile lor. Jucătorii din industrie spun că creșterea consumului de carduri depășește cu mult creșterea turiștilor. venituri ultimii ani.
American Airlines depășește American Airlines în venituri, deși susține că are cel mai mare program de loialitate delta Acolo au fost făcute plăți de aproape 7 miliarde de dolari American Express Cooperarea de anul trecut cu cardurile de credit din SUA sa ridicat la 5,2 miliarde USD.
American Airlines a declarat într-o declarație: „Vom continua să lucrăm cu toți partenerii, inclusiv cu partenerii noștri de carduri de credit, pentru a explora oportunitățile de a îmbunătăți produsele și serviciile pe care le oferim clienților noștri comuni și de a aduce mai multă valoare programului AAdvantage.
Întârziere, risc de supraveghere
Autoritățile de reglementare din SUA sunt încă probabil să obiecteze, include Departamentul de Transport al SUA poate întârzia sau chiar rezilia contractul dintre American Airlines și Citigroup, lăsând intacte acordurile actuale care includ Barclays, potrivit unei persoane familiarizate cu problema.
Dacă înțelegerea dintre American Airlines și Citigroup se va duce, s-ar pune capăt unui parteneriat neobișnuit în lumea cardurilor de credit.
Majoritatea mărcilor s-au stabilit cu un singur emitent, dar când American Airlines a fuzionat cu US Airways în 2013, rezervaţie Emitentul de lungă durată Citigroup este, de asemenea, la bord, la fel ca partenerul de card de credit al US Airways, Barclays.
american actualizat Ambele relații au fost stabilite în 2016, oferind fiecărei bănci canale specifice pentru comercializarea cardurilor de credit. Citibank are voie să-și comercializeze cardurile online prin poștă directă și în saloanele aeroportului, în timp ce Barclays poate face acest lucru doar cu avioane.
“munca activa”
când apar relații reînnoi Anul trecut, Citigroup a învins încă o dată pe Barclays mai mici pe picioare bune.
Condus de CEO Jane Fraser Citigroup are partea mai profitabilă a afacerii AA începând din 2021, clienții lor tind să cheltuiască mai mult și să aibă rate de neplată mai mici decât clienții Barclays, a spus una dintre persoane.
Persoana a spus că orice reînnoire ar avea probabil o durată de șapte până la 10 ani, ceea ce i-ar oferi Citigroup timp să recupereze costul de mutare a clienților Barclays și alte investiții necesare. Băncile tind să câștige cei mai mulți bani din aceste aranjamente în a doua jumătate a tranzacției.
Prin acest și alte parteneriate mari, Fraser a împins Citigroup să stabilească obiective mai mari de îmbunătățire a profitabilității afacerii sale cu carduri de credit, au spus oameni familiarizați cu problema.
„Colaborăm mereu în mod proactiv cu partenerii noștri, inclusiv cu American Airlines, pentru a găsi modalități de a îmbunătăți în comun ofertele clienților noștri și de a stimula valoarea și creșterea comune”, a declarat un purtător de cuvânt al Citigroup pentru CNBC.
Între timp, directorii Barclays le-au spus investitorilor la începutul acestui an că urmăresc să-și diversifice portofoliul de carduri co-branded departe de companiile aeriene, sporind parteneriatele cu retaileri și companii de tehnologie.
Barclays a refuzat să comenteze acest articol.