Consumatorii își pot simți cheltuieli medicale Este neclintit, inflexibil și neschimbător. Dar acest lucru nu este întotdeauna adevărat: un nou studiu arată că pacienții beneficiază adesea financiar prin: acuzații controversate Acest lucru pare greșit, sau pentru a căuta ajutor financiar prin negociere.
Dintre consumatorii care nu au pus sub semnul întrebării o factură medicală, 86% au spus că a fost pentru că au considerat că ar avea un impact redus— dar un nou studiu de la Universitatea din California de Sud spune că „experiențele celor care s-au adresat oferă dovezi contrare”. studiu.
Aproximativ 26% dintre persoanele care au sunat pentru că nu erau de acord cu taxele sau nu puteau plăti au fost corectate după comunicare, potrivit studiului publicat în august. Aproximativ 15% au primit reduceri de preț, 8% au primit asistență financiară și 7% au primit facturile anulate complet.
„Dintre cei care s-au adresat, majoritatea au câștigat o anumită soluție prin auto-advocacy”, a spus coautorul raportului Erin Duffy, cercetător la Centrul USC Schaeffer pentru Politică și Economie în Sănătate.
Cercetătorii au chestionat 1.135 de adulți din SUA în perioada 14 august – 14 octombrie 2023.
Aproximativ unul din cinci respondenți a raportat că a primit o factură medicală în ultimele 12 luni cu care nu era de acord sau nu și-o putea permite. Aproximativ 62% au contactat biroul de facturare pentru a rezolva problema.
Mai multe de la Personal Finance:
Când să refinanțați împrumutul atunci când ratele dobânzilor scad
De ce să lucrezi mai mult nu este un plan bun de pensionare
Acțiunile scad adesea în septembrie – dar multora nu ar trebui să le pese
„Dacă nu vă puteți permite ceva sau (dacă factura) nu pare corectă sau în concordanță cu experiența dumneavoastră de îngrijire, ar trebui să sunați și să puneți întrebări”, a spus Duffy.
Carolyn McClanahan, un medic și planificator financiar certificat din Jacksonville, Florida, a spus că economiile pot ajunge la sute sau chiar mii, în funcție de factori precum asigurarea de sănătate a pacientului și tipul de vizită sau procedura medicală.
Facturi „peste tot”
Biroul de protecție financiară a consumatorilor din 2023 analiza Un sondaj privind facturarea medicală pentru adulții de 65 de ani și peste a constatat că pacienții „se confruntă cu un sistem de facturare complex, cu un potențial ridicat de erori și facturi inexacte, adesea rezultă din daune de asigurare eronate, a spus CFPB și sunt mai frecvente în rândul consumatorilor cu multiple”. surse de asigurare.
Erorile obișnuite includ informații despre reclamații lipsă sau nevalide, probleme de autorizare și precertificare, documente medicale lipsă, coduri de facturare incorecte și reclamații nedepuse în timp util, arată raportul. Astfel de erori au dus la „negarea creanțelor care ar fi trebuit plătite”, se arată în raport.
„(Facturile) sunt peste tot”, a spus McClanahan, fondatorul Life Planning Partners și membru al CNBC. consiliu consultativ. „Nu există transparență, rimă sau motiv în ceea ce privește modul în care (furnizorii) decid ce să taxeze”.
Nu luați măsuri și evitați plata facturilor medicale poate să nu fie o idee bună: poate avea consecințe financiare negative, cum ar fi taxe de întârziere și dobândă, colectarea datoriilorprocese, popriri și scoruri de credit mai mici, potrivit unui raport separat Biroul Resurse pentru Protecția Consumatorului.
„Dacă ceva arată rău, pune la îndoială”, a spus McClanahan.
Cum să gestionați cheltuielile medicale
Consumatorii ar trebui să întrebe în prealabil cât va costa o vizită sau o procedură medicală sau să întrebe cât de mult se pot aștepta, a spus ea.
McClanahan a spus că uneori consumatorii plătesc „mult mai puțin” dacă plătesc cu numerar, mai degrabă decât prin asigurare. Cu toate acestea, reducerea cecului ar putea avea alte consecințe, cum ar fi suma care nu este luată în considerare pentru deductibilă anuală a unei persoane, a adăugat ea.
Dacă simți că ai fost supraîncărcat, Solicita Conform PatientRightsAdvocate.org, examinați facturile detaliate de la furnizorul dumneavoastră medical sau de la spital și căutați erori sau taxe duplicate. Organizația nonprofit a spus că cercetează prețurile echitabile de piață pentru servicii și că folosește aceste informații pentru a negocia.
Dacă ceva pare neobișnuit de grav, pune-l la îndoială.
Caroline McClanahan
Medic și planificator financiar certificat în Jacksonville, FL
Numărul de telefon al biroului de contabilitate sau de facturare al furnizorului dvs. de asistență medicală va fi pe factura dvs., pe CFPB explica.
Autoritatea de reglementare spune că există și trei întrebări pe care trebuie să le puneți în legătură cu factura dvs. detaliată:
- Taxele reflectă serviciile pe care le primiți?
- Dacă aveți asigurare, factura reflectă plata de la asigurare și reflectă acoperirea așa cum este înțeleasă de furnizorul de asistență medicală?
- Există taxe care indică faptul că un serviciu este „în afara rețelei”?
McClanahan spune că atunci când sună un furnizor de asistență medicală pentru a întreba despre facturile medicale, documentează comunicarea. Notați numele oamenilor și ceea ce s-a discutat și angajați-vă când veți primi răspunsuri.