October 1, 2024

BARCELONA, SPANIA – 1 MARTIE: Vedere a siglei Mastercard Inc. pe standul său în timpul Mobile World Congress pe 1 martie 2017 la Barcelona, ​​​​Spania. (Fotografia de Joan Cross Garcia/Corbis prin Getty Images)

Joan Cross Garcia – Corbis News |

MasterCard a declarat marți că a fost de acord să achiziționeze Minna Technologies, o companie de software care facilitează gestionarea abonamentelor de către consumatori.

Mișcarea vine în timp ce Mastercard și principalul rival al rețelei de plăți, Visa, încearcă rapid să-și extindă afacerile de bază cu carduri de credit și de debit în servicii tehnologice precum securitatea cibernetică, prevenirea fraudei și plăți bancare.

Mastercard a refuzat să dezvăluie detaliile financiare ale tranzacției, care este în prezent în curs de revizuire de reglementare.

Gigantul plăților a spus că acordul, împreună cu alte inițiative la care lucrează în jurul abonamentelor, îi va permite să ofere consumatorilor o modalitate de a-și accesa toate abonamentele într-o singură vizualizare – fie într-o aplicație bancară, fie într-un „hub” central Inside.

Cu sediul central în Göteborg, Suedia, Minna Technologies dezvoltă tehnologie care îi ajută pe consumatori să gestioneze abonamentele în aplicațiile și site-urile lor bancare, indiferent de metoda de plată pe care o folosesc pentru a se abona.

Compania spune că lucrează astăzi cu unele dintre cele mai mari instituții financiare din lume. Ea consideră deja Mastercard ca partener important, precum și ca competitor Visa.

„Aceste echipe și tehnologii se vor adăuga la un set mai larg de instrumente pentru a ajuta la gestionarea relațiilor comercianților cu consumatorii și pentru a minimiza perturbarea experienței lor”, a spus Mastercard într-o postare pe blog marți.

Astăzi, consumatorii trebuie adesea să gestioneze numeroase abonamente la mai multe servicii, cum ar fi Netflix, Amazon și Disney Plus. Având mai multe abonamente poate îngreuna anularea, deoarece consumatorii pot ajunge să uite pentru ce abonamente plăteau și când.

Mastercard observă că acest lucru ar putea avea un impact negativ asupra comercianților, deoarece consumatorii care nu își pot anula cu ușurință abonamentele vor ajunge să-și sune băncile și să solicite înghețarea plăților.

Abonamentele globale sunt de 6,8 miliarde și se preconizează că vor crește la 9,3 miliarde până în 2028, potrivit Juniper Research.

Giganții serviciilor financiare precum Mastercard și-au evoluat rapid portofoliile de produse pentru a rămâne competitivi cu companiile fintech emergente care oferă modalități mai convenabile, native digital, de a gestiona nevoile consumatorilor de gestionare a banilor.

În 2020, Mastercard a achiziționat Finicity, o companie de tehnologie financiară din SUA care permite terților, cum ar fi companiile de tehnologie financiară sau alte bănci, să acceseze informațiile bancare ale consumatorilor și să efectueze plăți în numele acestora.

La începutul acestui an, compania a anunțat că va tokeniza toate cardurile emise în rețeaua europeană până în 2030 – cu alte cuvinte, în calitate de consumator, nu va mai trebui să introduceți manual informațiile despre detaliile cardului și să vă folosiți pur și simplu amprenta digitală pentru a vă verifica identitatea atunci când efectuarea plăților.

Între timp, Visa încearcă, de asemenea, să rămână competitivă cu competitorii fintech. Luna trecută, compania s-a lansat Serviciu nou numit Visa A2Aceea ce facilitează pentru consumatori configurarea și gestionarea debitelor directe – plătind direct din contul dvs. bancar, mai degrabă decât prin card.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *