
Oamenii inspectează daunele provocate de inundații după uraganul Helene din 28 septembrie 2024 în Asheville, Carolina de Nord.
Sean Rayford |. Știri Getty Images |
Pe măsură ce sud-estul Statelor Unite se recuperează după devastarea uraganului Helene, consumatorii caută să modifice planurile de călătorie cu avionul către și dinspre zonele afectate fără întreruperi. Luați o lovitură financiară Experții spun că ar putea fi ghinion.
„Una dintre marile probleme cu călătoriile aeriene din SUA este că atunci când există întreruperi majore, pasagerii aerieni au drepturi foarte, foarte limitate în ceea ce privește compensarea”, a declarat Eric Napoli, director juridic la AirHelp. a pasagerilor.
„daune catastrofale”

Departamentul de Transport din Carolina de Nord îndeamnă oamenii Evitați călătoriile inutile În vestul statului, sute de drumuri au fost închise din cauza copacilor doborâți, alunecărilor de teren și a „pagubelor catastrofale”.
Ce datorează companiile aeriene pasagerilor?
Pe fondul acestei perturbări, călătorii care speră să schimbe gratuit zborurile sau să anuleze planurile de rambursare pot găsi că companiile aeriene nu doresc să ofere această flexibilitate financiară.
Companiile aeriene sunt în general așa Datorită unei rambursări „prompte”. Potrivit Departamentului Transporturilor din SUA, pasagerii vor fi afectați dacă anulează sau efectuează „modificări semnificative” zborurilor lor, indiferent de motiv. Acest lucru este valabil chiar și pentru consumatorii cu bilete nerambursabile.
Mai multe de la Personal Finance:
Închiriați o mașină pentru o călătorie rutieră sau conduceți singur?
5 moduri de a profita la maximum de vacanta
Cum evaluează „Era Tour” al lui Taylor Swift „Passion Tour”?
Cu toate acestea, evenimentele legate de vreme, cum ar fi uraganul Helene, sunt adesea considerate dincolo de controlul companiei aeriene, ceea ce înseamnă că pasagerii au relativ puține drepturi la despăgubiri, spun experții.
Napoli a spus că răspunderea companiei aeriene în astfel de cazuri depinde de obicei de tariful specific al pasagerului, cum ar fi clasa economică sau business.
Dacă întâlnirea dvs. este anulată și nu aveți un bilet cu anulare gratuită sau schimbare gratuită, “(compania aeriană) nu va face nimic pentru dvs.”, a spus el.
Companiile aeriene fac concesii în unele cazuri
Un magazin din Valdosta, Georgia, a fost avariat de uraganul Helene.
Michael M. Santiago |. Michael M. Santiago Știri Getty Images |
Unele companii aeriene fac concesii ca răspuns la uraganul Helene, dar măsurile specifice variază în funcție de companie aeriană și de geografie.
„Toate regulile sunt diferite”, a spus Sally French, expert în călătorii la NerdWallet.
Multe companii aeriene majore din SUA au pagini web dedicate de alertă de călătorie care își prezintă politicile pentru anumite evenimente, a spus ea.
De exemplu, American Airlines, Delta Air Lines şi United Airlines Există o avertizare de inundații în sud-est. Mulți oameni acordă atenție zonei înconjurătoare Asheville (Carolina de Nord)precum și unele zone din Georgia, cum ar fi Orașul Valdosta.
De exemplu, United va renunța la taxele de modificare și la diferențele de tarif pentru clienții ale căror zboruri au fost afectate de inundații și va alege să reprogrameze.
Politica United are câțiva parametri: pasagerii trebuie să achiziționeze bilete până pe 26 septembrie pentru călătoriile între 30 septembrie și 31 octombrie 2024. Noile zboruri trebuie să plece înainte de sfârșitul anului 2024 și să fie către sau din același oraș în care au fost rezervați inițial zborurile United Airlines; . Cei care își anulează rezervările pot primi o rambursare integrală.
De asemenea, American Airlines oferă pasagerilor care intenționează să zboare prin Augusta, Georgia, între 29 septembrie și 4 octombrie.
Pasagerii Delta care intenționează să zboare către Asheville sau Valdosta trebuie să ia un zbor rerezervat până pe 18 octombrie pentru a evita plata diferenței de tarif. Cu toate acestea, taxa de modificare va fi renunțată în continuare după această dată.
Citiți detaliile politicii
Experții spun că asigurarea de călătorie nu este întotdeauna un panaceu dacă consumatorii nu pot primi rambursări pentru biletele de avion, hoteluri sau alte cheltuieli de călătorie de la furnizorul de călătorii.
Dacă nu achiziționați o poliță de anulare din orice motiv, problemele dvs. de călătorie trebuie să fie, în general, o cauză specifică, acoperită. În plus, polițele achiziționate după ce Helen a devenit o furtună numită, de obicei, nu ar acoperi cererile legate de aceasta.
„Asigurați-vă că citiți literele mici și ce acoperă de fapt polița”, a spus Napoli.
French a spus că consumatorii care își folosesc cardurile de credit pentru a cumpăra călătorii pot primi anumite beneficii de rambursare a călătoriei de la emitenții lor de carduri, uneori chiar și în caz de vreme severă. Companiile de carduri de credit solicită de obicei „rezolvare rapidă” a cererilor, de obicei în 21 de zile, a spus ea.