Justin Sullivan |. Getty Images
Consumatorii pasionați de denim se adresează levi strauss & co. Compania a anunțat miercuri că are în vedere să vândă blugi noi, dar afacerea sa generală este târâtă în jos de marca sa Dockers, pe care se gândește în prezent să o vândă.
Vânzările mărcii Levi’s au crescut cu 5% în al treilea trimestru fiscal, cea mai mare creștere din ultimii doi ani, dar veniturile generale au fost constante și sub așteptările de pe Wall Street.
Acțiunile Levi’s au scăzut cu mai mult de 8% la tranzacționarea în afara orelor de program de miercuri.
Iată cum s-a comportat producătorul de denim în comparație cu așteptările de pe Wall Street, potrivit unui sondaj al analiștilor realizat de LSEG:
- Câștig pe acțiune: Ajustat 33 de cenți, așteptat 31 de cenți
- venituri: 1,52 miliarde USD față de 1,55 miliarde USD așteptați
Compania a raportat un venit net de 20,7 milioane de dolari, sau 5 cenți pe acțiune, pentru cele trei luni încheiate pe 25 august, comparativ cu 9,6 milioane de dolari sau 2 cenți pe acțiune, cu un an mai devreme. Excluzând articolele unice, Levi’s a raportat un profit de 132 de milioane de dolari sau 33 de cenți pe acțiune.
Vânzările au fost de 1,52 miliarde de dolari, puțin mai mari decât cele de 1,51 miliarde de dolari din aceeași perioadă a anului trecut.
Având în vedere ultimul trimestru al anului fiscal rămas, Levi a reiterat îndrumările pentru un câștig pe acțiune ajustat pentru întregul an de la 1,17 la 1,27 USD, în conformitate cu așteptările de 1,25 USD, potrivit LSEG. Se așteaptă ca câștigurile pe acțiune să se situeze la mijlocul intervalului respectiv.
Compania și-a redus orientarea privind veniturile și acum se așteaptă ca vânzările să crească cu 1%, comparativ cu intervalul anterior de 1% până la 3%. Potrivit LSEG, aceasta a fost mai mică decât creșterea de 2,3% așteptată de analiști.
La revedere, Dockers
Levi’s, care deține brandul său omonim, împreună cu Dockers și Beyond Yoga, s-ar fi dovedit complet diferit fără Dockers. Brandul a fost fondat în 1986 pentru a oferi consumatorilor o alternativă la denim: pantaloni chino.
Kaki-ul a fost un pilon principal în garderoba majorității consumatorilor în anii 1990 și 2000, dar astăzi s-au demodat. Eforturile Levi de a diferenția Dockers au dus la o suprapunere excesivă cu brandul Levi’s, care s-a extins într-un brand de stil de viață care oferă mai multe produse decât blugi.
Pe parcursul trimestrului, vânzările Dockers au scăzut cu 15%, până la 73,7 milioane de dolari, în timp ce vânzările Beyond Yoga, brandul popular de sport pe care l-a achiziționat în 2021, au crescut cu 19%, până la 32,2 milioane de dolari.
„Marca a avut performanțe slabe în ultimii câțiva ani… Credem că aceasta este decizia corectă pe termen lung. Din punct de vedere financiar, credem că ieșirea Dockers va spori marjele globale ale companiei și va maximiza „Credem că ieșirea Dockers va permite Dockers și Levi’s să opereze independent și să-și maximizeze valoarea reciprocă. ”
Levi’s a făcut tapping Bank of America Conduceți procesul de vânzare.
beneficiu direct
Pe lângă Docker, Levi’s continuă să-și schimbe atenția către vânzarea direct către consumatori, iar profitabilitatea sa continuă să se îmbunătățească.
Marja sa de profit brut a crescut cu 4,4 puncte procentuale în timpul trimestrului, lucru pe care Singer a atribuit-o strategiei sale de vânzări directe, costurilor mai mici ale bumbacului și produselor mai bune care nu trebuie vândute la prețuri reduse.
Ca și alte mărci, Levi’s a dezvoltat o strategie de vânzări directe prin propriile magazine și site-uri web, mai degrabă decât prin angrosisti precum magazinul universal macy’s. Această strategie este bună pentru rezultatul final, deoarece marjele sunt mai mari și, de asemenea, permite mărcilor să se apropie de clienții lor prin colectarea datelor.
În acest trimestru, canalul de vânzări directe Levi’s a crescut cu aproximativ 10%, determinat de o piață puternică din SUA și de o creștere a comerțului electronic de 16%. În general, vânzările directe reprezintă 44% din veniturile totale, iar Levi’s speră să aducă acest număr mai aproape de 55%.
În spatele acestor cifre se află o serie de campanii de marketing atrăgătoare, inclusiv noi parteneriate Brandul de blugi a anunțat luni o colaborare cu starul pop Beyoncé, după ce aceasta a lansat o melodie intitulată „LEVII’S JEANS” pe albumul său la începutul acestui an. album de țară.
„Decizia noastră strategică a fost de fapt să o avem pe Beyoncé să reprezinte unele dintre produsele noastre de bază. Așa că, în primul capitol al primei reclame, ea poartă… 501 și un tricou alb de bază și nu primește mai mult Levi’s decât atât. stilul”, a declarat CEO-ul Michelle Gass pentru CNBC. „Unul dintre secretele succesului lui Levi este că trăim în centrul culturii și, pentru a combina icoana Beyoncé cu icoana Levi, nu cred că există un exemplu mai bun în acest sens”.
dilema globala
Vânzările din operațiunile Levi’s din Europa s-au ridicat la 406,6 milioane de dolari, peste așteptări și mai mari decât estimarea StreetAccount de 392 de milioane de dolari, dar vânzările în America și Asia au fost mai mici. Levi’s a raportat vânzări în America de 757,2 milioane de dolari, sub prognoza analiștilor StreetAccount de 789,2 milioane de dolari. În Asia, veniturile lui Levi au fost de 247,1 milioane de dolari, sub estimarea StreetAccount de 258 de milioane de dolari.
„China este un obstacol”, a spus Singer despre regiune, care reprezintă aproximativ 2% din totalul afacerilor Levi’s. „Ne confruntăm cu vânturi în contra și am avut, de asemenea, unele probleme de execuție. Tocmai ne-am schimbat conducerea în China și, pe măsură ce trece timpul, încă credem în potențialul pe termen lung al Chinei”.
În America, pe lângă încetinirea vânzărilor la Docker’s, vânzările la unul dintre cei mai mari clienți angro Levi’s din Mexic au fost și ele afectate, a spus Singer. În timpul trimestrului, un partener a experimentat o încălcare a securității cibernetice care a limitat timpul de livrare și a afectat vânzările. Singh a spus că districtul lucrează și la unele „probleme de implementare”.