
Un banner care face publicitate vehiculului electric Ford Mustang Mach-E este atârnat la o reprezentanță Ford din Glendale, California, pe 21 august 2024.
Mario Tama |. Getty Images
Detroit – Compania Ford Motor Conducerea vânzărilor de vehicule electrice a pierdut în fața rivalilor locali General Motors Al treilea trimestru a venit pe măsură ce creșterea vehiculelor electrice a producătorilor de automobile a încetinit.
Ford pornit Raportul de miercuri Vânzările de mașini noi din SUA au crescut cu 0,7% față de an în al treilea trimestru, dintre care vânzările de vehicule electrice au crescut cu 12,2% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Rezultatele Ford din trimestrul trei au determinat vânzările de vehicule electrice în creștere cu 45% în acest an, până în septembrie, la 67.689 de unități. Prin comparație, General Motors a raportat marți că a vândut 70.450 de vehicule electrice până în septembrie, inclusiv aproximativ Creștere anuală de 60%. Sezonul trei.
Ford și General Motors continuă să rămână în urmă mașini moderne, Inclusiv Kia, vânzările de vehicule electrice au crescut cu aproximativ 18.000 de unități sau mai mult. Producătorul de automobile sud-coreean rămâne cu mult în urma liderului de piață în vânzările de vehicule electrice din SUA Tesla.
General Motors are în mod semnificativ Creșteți numărul de modele de vehicule electriceinclusiv oferirea consumatorilor cu opt vehicule electrice „pe baza Ultium” – referindu-se la arhitectura vehiculului electric și la tehnologia bateriilor. Ford, pe de altă parte, are doar trei vehicule electrice și este mai concentrat pe Extinderea modelelor hibride Pe termen scurt.
Acțiunile Ford, GM și Tesla în 2024
„Stilurile de viață și cazurile de utilizare diferite necesită tipuri unice de putere”, a declarat Andrew Frick, președintele Ford Blue și Serviciul Clienți, într-un comunicat „Am ascultat clienții noștri să le alimenteze strategia de produs.”
În timp ce Ford și-a subliniat planurile pe termen scurt pentru vehiculele electrice, directorii companiei, cum ar fi directorul executiv Jim Farley, au promovat clasamentele de vânzări ale mărcii.
Marca Ford își menține a doua poziție de vânzări în spatele Tesla, potrivit producătorului auto din Detroit.
În ceea ce privește vânzările totale ale Ford în trimestrul trei, se așteaptă ca compania să depășească industria. Meteoriști din industria auto, cum ar fi Cox Automotive și Edmunds proiect Vânzările la nivel de industrie în al treilea trimestru vor scădea cu aproximativ 2% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
Creșterea Ford a fost determinată de creșterea modelelor sale electrice și hibride, care împreună au reprezentat 14% din vânzările sale din trimestrul trei. Vânzările de vehicule tradiționale ale producătorului auto au scăzut cu 2,8% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Vânzările Ford în Statele Unite au crescut cu 2,7% în al treilea trimestru al acestui an, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, vânzările depășind 1,5 milioane de vehicule.