October 2, 2024

Vehiculele Jeep vor fi livrate dealerilor din Chicago, Illinois, pe 20 iunie 2024.

Scott Olson |. Getty Images

Detroit- StrantisVânzările de mașini noi din SUA au continuat o cădere liberă de un an în al treilea trimestru, în ciuda mișcărilor directorului executiv Carlos Tavares de a aborda ceea ce el a numit probleme. Greșeala de „aroganță” de către companie.

Producătorul auto transatlantic a raportat marți vânzări de 305.294 de vehicule în SUA din iulie până în septembrie, în scădere cu 19,8% față de trimestrul al treilea din 2023 și cu 11,5% față de primele trei luni ale acestui an.

Se așteaptă ca Stellantis să aibă cea mai slabă performanță în vânzări dintre marii producători auto în al treilea trimestru, prognozatorul din industrie Cox Automotive așteaptă ca vânzările să scadă cu aproximativ 21%.

Cox și prognozatorul său Edmonds se așteaptă ca vânzările la nivel de industrie în trimestrul al treilea să fie scadere cu aproximativ 2% Comparativ cu acum un an.

Vânzările dezamăgitoare ale lui Stellantis sunt cea mai recentă problemă cu care se confruntă producătorul de automobile în această săptămână. Reduceți marjele de profit în 2024 Anticiparea și a fi afectată de rechemarile care implică modele populare de Jeep hibride electrice plug-in Din cauza riscului de incendiu.

Problemele din această săptămână se adaugă la rezultatele financiare dezamăgitoare din prima jumătate a anului, deoarece producătorul auto se confruntă cu probleme în S.U.A.

Pictograma graficului bursierPictograma graficului bursier

Ascunde conținutul

Stellantis, General Motors și Ford Stocks în 2024.

Acțiunile companiei au scăzut cu 41% anul acesta la Bursa de Valori din New York. Acțiunea a atins marți un nou minim pe 52 de săptămâni, închizându-se la 13,71 USD, în scădere cu 2,4% în acea zi.

La un eveniment pentru investitori din iunie, Tavares a spus că compania va face acest lucru Corectează greșeala „arogantă”. Produsele pe care el și compania le fac la operațiunile producătorului auto din SUA au dus la scăderea vânzărilor, la creșterea stocurilor și la îngrijorarea investitorilor.

El a spus că o combinație de trei factori a contribuit la această problemă: nu se vinde inventarul de vehicule suficient de rapid, în special la două fabrici fără nume și lipsa de „complexitate a modului în care mergem pe piață”.

Vânzările americane de Stellantis (fostă Fiat Chrysler) au scăzut anual de când au atins un vârf recent de 2,2 milioane de unități în 2018. 13% comparativ cu anul precedent.

Performanța Stellantis în comparație cu piața totală a vânzărilor de vehicule ușoare noi din SUA a crescut cu 13% anul trecut, potrivit datelor federale.

De la fuziunea dintre Fiat Chrysler și PSA Group PSA din Franța, în ianuarie 2021, pentru a forma compania, Tavares a fost într-o misiune orientată spre profit, de reducere a costurilor.

El a prioritizat profiturile și prețurile vehiculelor față de cota de piață, conducând critică severă Dealeri francizați din SUA de la United Auto Workers și Stellantis.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *