Lucrătorii din linia de producție lucrează pe șasiul unei camionete General Motors de dimensiuni normale la uzina de asamblare Flint din Flint, Michigan, pe 12 iunie 2019.
Jeff Kowalski/AFP/Getty Images
Detroit- General Motors Două fabrici din SUA care produc camionete mari și SUV-uri profitabile au oprit temporar producția de vehicule din cauza impactului uraganului Helene asupra furnizorilor.
Producătorul auto a anulat schimburile de joi și vineri la o fabrică din Flint, Michigan, care produce camioane grele, precum și la fabrica sa de asamblare din Arlington, Texas, care produce SUV-uri de dimensiuni normale, cum ar fi Chevrolet Tahoe. Cadillac Escalade și GMC Yukon.
Un purtător de cuvânt al GM a refuzat să spună când era de așteptat ca fabrica să reia producția vineri dimineață. Un mesaj trimis lucrătorilor din Arlington joi și văzut de CNBC spunea că uzina ar trebui să reia producția luni.
„Colaborăm cu acești furnizori pentru a relua operațiunile cât mai repede și în siguranță posibil pentru angajații și comunitățile lor, pentru a minimiza impactul asupra fabricilor noastre”, a spus GM într-o declarație trimisă prin e-mail.
Uraganul Helen A atins pământ în Florida la sfârșitul săptămânii trecute, lovind în mod deosebit părți din sud-estul Statelor Unite și vestul Carolinei de Nord. Cel puțin 215 de persoane au murit și alte sute sunt date dispărute.
GM a refuzat să spună ce furnizori au fost afectați sau unde sunt localizați.
Jeffrey Morrison, vicepreședintele GM pentru lanțul global de achiziții și aprovizionare, a declarat joi că uraganul și greva lucrătorilor portuari au fost evenimente perturbatoare pentru producătorul de automobile. acest greva se încheie Joi târziu, lichidarii s-au întors la muncă vineri.
Morrison a spus că, din moment ce GM s-a confruntat cu întreruperile din timpul pandemiei, producătorul auto a aruncat o privire mai profundă asupra lanțului său de aprovizionare pentru a urmări mai bine piesele și potențialele probleme.
„COVID ne-a ajutat într-adevăr să ne planificăm lanțul valoric mai profund”, a declarat el pentru CNBC la o conferință auto găzduită de reverendul Jesse Jackson. Alianța de promovare a curcubeului În Detroit. „Înainte de COVID, era mai dificil să știm care erau sub-nivelurile. Acum avem un inventar uriaș al ceea ce sunt acele sub-niveluri. Nu numai că avem control asupra materialelor pe care le cumpărăm direct, dar putem și vorbi tuturor furnizorilor noștri.”
Morrison a mai spus că producătorul auto va face tot posibilul pentru a ajuta acești furnizori să facă față întreruperilor de producție.