American Tiger Woods se aliniază la al doilea putt în timpul celei de-a doua zile a Openului de la Royal Troon, South Ayrshire, Scoția. Data imaginii: vineri, 19 iulie 2024.
Jane Barlow |. Imagini PA |
O dispută de logo între compania de îmbrăcăminte Sun Day Red a lui Tiger Woods și Tigeraire, o companie care produce produse de răcire pentru sportivi, se află acum în sistemul judiciar federal.
Săptămâna trecută, Tiger Aire Depuneți o notificare de obiecție Oficiul american de brevete și mărci comerciale a intentat un proces împotriva Sun Day Red pentru logo-ul său Tiger, susținând că compania legendei golfului a „deturnat ilegal” designul lui Tigeraire și l-a încorporat în propria sa marcă.
într-o Dosarele judecătorești ulterioareEchipa juridică a lui Woods l-a dat în judecată pe Tigeraire, acuzând compania că a încercat să valorifice statutul Sun Day Red ca marcă mai mare. Sun Day Red a depus o moțiune de respingere a cererilor de brevet.
„Din păcate, acest caz ilustrează o situație uzată în care o întreprindere oportunistă, înșelătoare, încearcă să fure de la o companie mai mare, înșelătoare, pe baza amenințării unei acțiuni legale și a cererii de sume exorbitante”, se arată în proces mărci mai de succes.
Marca comercială și marca înregistrată a solicitantului.
USPTO
Potrivit procesului depus săptămâna trecută la Tribunalul Districtual al Statelor Unite pentru Districtul Central al Californiei, Sun Day Red a declarat că a încercat cu bună-credință să rezolve reclamațiile privind încălcarea dreptului comunitar prin negocieri și că Tigeraire a făcut „cereri monetare scandaloase” lui Sun Day Red. , care deține All deținut de TaylorMade.
Procesul mai susține că Tigeraire a început recent să participe la turnee de golf și și-a schimbat pagina de pornire a site-ului pentru a prezenta jucători de golf în încercarea de a demonstra suprapunerea pieței.
Tiger Air nu a răspuns imediat unei cereri de comentarii cu privire la proces. Reprezentanții Woods și TaylorMade au refuzat să comenteze.
Noua marcă de îmbrăcăminte și încălțăminte de la Tiger Woods și TaylorMade Golf „Sun Day Red” la Palisades Village din Pacific Palisades, California, pe 12 februarie 2024. Detalii despre pălărie și huse de club prezentate în timpul conferinței de presă.
Kevork Djansezian |. Kevork DjansezianGetty Images Sport |
Avocatul pentru mărci comerciale Josh Gerben a calificat procesul drept „răspuns pozitiv” la disputa privind mărcile înregistrate.
El a remarcat că pentru o companie mică precum Tigeraire, depunerea unei acțiuni în instanța federală ar face chestiunea costisitoare.
„De multe ori, aceste cazuri favorizează partea care are resursele pentru a litiga, iar asta poate fi o provocare”, a spus Gerben.
Sun Day Red a fost lansat în mai Woods încheie parteneriatul după 27 de ani Nike.
Woods a spus anterior că numele mărcii este un semn din cap către faptul că Woods poartă întotdeauna roșu duminica, în timp ce logo-ul aduce un omagiu celor 15 majore pe care le-a câștigat de-a lungul carierei sale.