
Sam’s Club deschide un magazin în zona Dallas și le cere clienților să devină digital. Cumpărătorii vor folosi aplicațiile pentru smartphone-uri pentru a scana și a plăti achizițiile în loc să stea la ghișeul de casă.
Clubul lui Sam
Grapevine, Texas — Când cumpărătorii intră în cel mai nou magazin al Sam’s Club, vor vedea rapid un SUV Mercedes-Benz de un albastru strălucitor, o canapea secțională și zero benzi de casă.
bun venit la Walmart– primul magazin complet digital cu un club de membri – și o previzualizare a viitorului său.
La club, care se va deschide la mijlocul lunii octombrie, clienții vor trebui să folosească o aplicație pentru smartphone numită Scan & Go pentru a-și înregistra achizițiile în timp ce merg pe culoar. Într-o zonă rezervată de obicei caselor de marcat, compania va afișa articole vândute doar online, de la un brad de Crăciun înalt de 12 picioare până la un diamant de 5 carate cultivat în laborator. Membrii pot scanaCod QR și accesați direct articolul din aplicație.
Directorii Sam’s Club au spus că personalul magazinului va avea de aproximativ patru ori mai mult spațiu pentru a pregăti comenzile de comerț electronic ale clienților pentru ridicare la bord și livrare la domiciliu.
„Aceasta este o reprezentare fizică a călătoriei pe care încercăm să o continuăm ca companie”, a spus CEO-ul Sam’s Club, Chris Nicholas, în timp ce a arătat clubul înaintea deschiderii sale.
Articolele doar online vor fi expuse în noile magazine Sam’s Club din zona Dallas. Aceste articole variază de la un brad de Crăciun de 12 picioare înălțime până la un brad de Crăciun secțional pentru camera de zi. Lângă fiecare produs va exista un cod QR pe care cumpărătorii îl pot scana pentru a obține mai multe informații sau pentru a face o achiziție.
Clubul lui Sam
De când fondatorul Walmart, Sam Walton, a deschis primul Sam’s Club în 1983, clubul exclusiv pentru membri a devenit o ramură mai expertă în tehnologie a gigantului său mamă. Clubul a lansat mai multe inovații cheie care sunt acum utilizate de compania sa-mamă, cum ar fi Scan & Go. De asemenea, folosește produse digitale pentru a încerca să-și depășească cei mai mari rivali, costco.
Sam’s Club își dublează strategia la acest magazin din zona Dallas, care se redeschide la aproape doi ani după ce a fost avariat de o tornadă.
Nicholas a spus că, atunci când se redeschide, magazinul va fi un teren de testare pentru cele mai recente caracteristici și tehnologii emergente ale Sam’s Club.
„Ideea este că, în timp, afacerea noastră va fi 100% implicată digital și trebuie să dovedim că lucrurile funcționează înainte de a putea scala”, a spus el.
El a adăugat că vrea „să simtă cum se va simți cumpărăturile în viitor”.
Concurează cu Costco
Peter Keith, analist senior de cercetare la Piper Sandler, a declarat că Costco a fost multă vreme „regele canalelor cluburilor de depozit”. Dar el a spus că Sam’s Club a adăugat funcții pentru „îmbunătățirea experienței de cumpărături”, cum ar fi introducerea unei stații permanente în unele cluburi în care bucătarii fac rulouri de sushi în fața clienților.
În special, Sam’s Club se diferențiază prin adoptarea ofertelor de comerț electronic și atragerea clienților care caută modalități mai simple și mai rapide de a cumpăra, cum ar fi Scan & Go.
„Înlătură cu adevărat partea cea mai dureroasă a acestor cluburi de membri, care este cozile lungi de plată”, a spus el.
Sam’s Club și Costco au aproximativ același număr de cluburi în SUA, dar veniturile anuale ale Costco sunt de aproximativ două ori mai mari. Vânzările nete ale Sam’s Club au totalizat 86,2 miliarde dolari în cel mai recent an fiscal, în timp ce magazinele Costco din SUA au avut vânzări nete de 176,63 miliarde dolari.
Sam’s Club a făcut alte câteva mișcări cheie pentru a ajunge din urmă cu Costco: integrează mărci private. Peste 20 de mărci diferite Devine: marca de membru. Reduce numărul de articole unice de vânzare și, prin urmare, se concentrează pe articole dovedite și populare. A anunțat recent că o va face Creșteți salariul mediu pe oră Deservește aproape 100.000 de angajați chiar înainte de sărbători.
Sam’s Club a deschis și The Clubhouse în august, o clădire de birouri de aproximativ 37.000 de metri pătrați, vizavi de sediul retailerului din Bentonville, Arkansas. Include instrumente precum studio și table albe, rechizite pentru arte și meșteșuguri,și machete din carton, îi va ajuta pe retaileri să vină cu idei noi, să testeze produse și să lucreze cu echipele din diferite departamente la proiecte.
Este în proces de expansiune activă, Există planuri de a deschide aproximativ 30 de cluburi noi în cinci ani.
Vânzările comparabile ale Sam’s Club în SUA, o măsură care include vânzările la magazine și cluburi deschise în ultimele 12 luni, au crescut cu 5,2% în ultimul trimestru încheiat la 31 iulie, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Dintre acestea, comerțul electronic a crescut cu 22% anual.
Clubul din zona Dallas va avea 6.000 de metri pătrați pentru a onora comenzile de comerț electronic – o creștere față de media altor cluburi de aproximativ 1.500 de metri pătrați. De asemenea, va avea panouri de răcire în care personalul magazinului poate depozita containere cu articole congelate și refrigerate.
Clubul lui Sam
Nicholas a spus că noile cluburi, inclusiv cel care se deschide în Grapevine, vor fi, de asemenea, proiectate pentru a gestiona mai bine traficul mai mare.
De exemplu, cafeneaua clubului va fi echipată cu un robot pizza capabil să facă până la 100 de pizza într-o oră. De asemenea, va testa un nou sistem care livrează comenzi de alimente către cabinele desemnate după ce clienții comandă prin Scan & Go.
era digitală
La fel ca compania sa-mamă, Walmart, Sam’s Club a făcut-o întotdeauna Atrageți clienți dintr-o gamă mai largă de venituri și vârsta, deoarece se concentrează pe oferirea de modalități convenabile de a face cumpărături. Aproximativ jumătate dintre membrii noi care s-au alăturat Clubului Sam în cel mai recent trimestru erau Millennials sau Generația Z,Potrivit companiei.
Potrivit Sam’s Club, o treime dintre membri folosesc în prezent Scan & Go când fac cumpărături la club. Recent a lansat o nouă tehnologie de ieșire care verifică automat coșurile de cumpărături ale clienților și le permite acestora să iasă din club fără ca angajații să se uite la chitanțe sau să-și revizuiască cărucioarele. Cumpărătorii trec printr-o arcadă alimentată de viziune computerizată și inteligență artificială. Sistemul funcționează ca de la Amazon Pe lângă unele magazine fizice ale gigantului e-commerce, tehnologia Just Walk Out începe să fie folosită și în locurile pentru evenimente.
Dar Nicholas recunoaște că unii cumpărători pot fi reticenți în a îmbrățișa noi tehnologii sau obiceiuri.
Tiffany Zuniga, o mamă și șofer Lyft care locuiește în zona Dallas, a spus că este nerăbdătoare să se întoarcă la Sam’s Club, dar se tem de noua tehnologie. Zuniga obișnuia să meargă la club pentru a cumpăra rechizite pentru mese simple în familie sau evenimente la biserică, dar când Sam’s Club s-a închis din cauza daunelor provocate de tornade, a mers în schimb la Costco.
Ea nu a folosit niciodată Scan & Go și a spus că speră că noua tehnologie nu va fi în detrimentul serviciului pentru clienți.
„Uneori poate fi puțin riscant dacă primiți o eroare de scanare sau aveți nevoie de ajutor”, a spus ea. „Sper că au suficient personal la îndemână”.
Pe măsură ce echipele de construcție de la Grapevine’s Sam’s Club finalizau construcția, comerciantul a postat panouri la benzinăriile și la spălătoriile auto Sam’s Club din apropiere pentru a educa clienții despre cum să se pregătească pentru întoarcerea clubului și să-i încurajeze să descarce Scan & Go.
Când clienții intră în clubul recent redeschis, personalul va fi gata să-i ajute să descarce aplicația sau să-i urmărească prin cumpărături dacă au nevoie de ajutor pentru a învăța cum să o folosească.
Nicholas a spus că nu se va schimba numărul de angajați ai magazinului Grapevine, dar unii vor prelua noi roluri.