Rolls-Royce a deschis primul său „Private Office” în Statele Unite, un studio de design VIP secret pentru clienții foarte bogați care își doresc mașini extrem de personalizate.
Birourile private din Meatpacking District din Manhattan sunt în centrul noii strategii a celebrului producător de automobile britanic de a crește vânzările prin vânzarea de mașini mai personalizate și mai scumpe, mai degrabă decât prin creșterea producției și a profitului. Rolls-Royce a produs anul trecut 6.032 de mașini, mai puțin de jumătate din producția de anul trecut Ferrari, Dar continuă să aducă o creștere puternică a profitului companiei-mamă BMW.
În timp ce clienții Rolls-Royce își personalizează mașinile de zeci de ani, Private Offices duc conceptul de Rolls-Royce personalizat la un nivel cu totul nou. Odată ce un client selectat comandă o mașină de la dealer, acesta se poate îndrepta către un birou privat pentru a lucra cu un designer pentru a crea un vehicul complet personalizat, de la culori speciale de vopsea la țesăturile, lemnul, schemele de iluminat și alte materiale preferate.
„Poate că ar dori ca aspectul Rolls-Royce să se potrivească cu culoarea ochilor câinelui”, a declarat Chris Brownridge, directorul executiv al Rolls-Royce. „Poate dori să aibă instalate în mașină panouri interioare cu sidef dintr-o colecție privată. Putem îndeplini aceste solicitări prin contact direct cu echipa.
CEO-ul Rolls-Royce, Chris Brownridge.
CNBC
Rolls-Royce numește cel mai înalt nivel de personalizare programul Bespoke. Construirea unui Rolls-Royce personalizat poate adăuga sute de mii de dolari la prețul autocolantelor, iar un Rolls-Royce Phantom are un preț al autocolantei de puțin sub 500.000 USD, aducând prețul total al unor mașini la peste 1 milion USD.
Birourile private sunt rezervate celor mai complexe și costisitoare proiecte personalizate. Aceasta nu este o reprezentanță și nu afișează nicio mașină reală. Pentru a intra în birourile private, clienții apasă pe un ecran de securitate negru în afara unei clădiri nemarcate și apoi iau un lift securizat până la ultimul etaj.
Cu o bucătărie neagră elegantă, o canapea joasă, o masă, o terasă în aer liber și o placă turnantă cu teancuri de discuri de vinil rock clasic și jazz, biroul privat arată mai mult ca o reședință a unui miliardar decât un showroom de mașini. Singurul indiciu că aceasta este o fabrică Rolls-Royce este un rând de rafturi de-a lungul peretelui din spate, care afișează mostre de culori de vopsea, fire, piei, metale și un rând de faimoase ornamente pentru capotă „Ecstasy”. Produse, finisaje variază.
Sintopia Rolls-Royce Phantom.
Cu amabilitatea: Rolls-Royce
Biroul privat din New York este al treilea birou privat pe care compania l-a deschis la nivel global, după deschiderile în Dubai, Emiratele Arabe Unite în 2022 și Shanghai în 2023.
Brownridge a spus că ideea este de a aduce experiența și capacitățile de design ale fabricii sale din Goodwood, Marea Britanie, clienților din întreaga lume. Acest lucru este deosebit de important pe măsură ce cerințele clienților devin mai neobișnuite și mai complexe.
Un client Rolls-Royce și-a dorit o mașină inspirată din flori. Echipa Rolls-Royce a creat un Phantom cu un ampatament extins și un cap de cap brodat cu peste 1 milion de trandafiri. Un alt client care iubea Hawaii și deținea un balansoar din lemn de koa rar și-a dorit un Rolls-Royce cu tematică koa. Deoarece copacii de koa sunt protejați în Hawaii, numai copacii de koa morți sau căzuți în mod natural pot fi recoltați. Rolls a petrecut trei ani așteptând și căutând copacul potrivit înainte de a construi un Koa Phantom folosind lemnul pentru tabloul de bord, consola centrală și uși. Compania realizează chiar și coșuri de picnic și mese asortate. Întregul pachet a durat peste 500 de ore pentru a crea.
Interior personalizat al Rolls-Royce Koa Phantom.
Cu amabilitatea: Rolls-Royce
„Mulți dintre acești clienți nu își vor vinde niciodată mașinile”, a spus Brownridge. „Este foarte personal și înseamnă foarte mult pentru ei”.
Pentru a satisface cererea tot mai mare de mașini personalizate, Rolls-Royce și-a extins și atelierul de personalizare Goodwood. Brownridge a spus că scopul nostru nu este să producem mai multe mașini, ci să producem mașini cu valoare mai mare și mai personalizate.
„Pe măsură ce comisioanele noastre au devenit mai complexe, afacerea noastră a devenit mai de succes”, a spus Brownridge. „Misiunea noastră este de a crea valoare pentru acționarii noștri, de a crea valoare pentru partenerii noștri de retail, dar cel mai important, de a crea valoare pentru clienții noștri. Pentru că atunci când le produci o capodoperă, înseamnă că nu este doar o mașină.
Brownridge a spus că, atunci când clienții își construiesc Rolls-Royce-ul special, nu numai că vizitează fabrica de la Goodwood, ci se întâlnesc și cu experții din atelierul de vopsire, dulgheri, experți în broderie și alți membri ai echipei.
„Fiecare client pe care îl întâlnesc spune că ceea ce este special la un Rolls-Royce este că simte că fac parte dintr-o familie”, a spus el. „Nu sunt clienții noștri, fac parte din Rolls-Royce. Mulți dintre clienții noștri vor veni la Goodwood și vor cunoaște oamenii care produc mașinile. Nu este doar o legătură personală cu mașinile. Este cu oamenii care creează. ei. Muncă excelentă și contact personal din partea întregii echipe.