
Pe 10 iunie 2024, CEO-ul Apple Cook a făcut un gest la conferința anuală a dezvoltatorilor desfășurată la sediul companiei din Cupertino, California, SUA.
Carlos Barria |
măr Potrivit CCS Insight, compania ar putea lansa un inel conectat în 2026 pentru a concura cu Samsung, ceea ce va spori și mai mult concentrarea gigantului tehnologic american pe sănătate.
Conferința telefonică face parte din raportul anual de prognoză CCS Insight și, dacă se va îndeplini, va fi primul an la rând al gigantului din Cupertino. Căști Apple Vision Pro Lansat anul acesta.
„Sănătatea a devenit un pilon fundamental al Apple. De fapt, aș merge până acolo încât să spun că atunci când Tim Cook a decis să renunțe la control și să se retragă… Cred că una dintre principalele sale moșteniri este că Apple se va concentra în jurul personalului. sănătate”, a declarat pentru CNBC Ben Wood, analist șef la CCS Insight dincolo de vale Podcastul a fost lansat marți.
„Având în vedere profunzimea și investiția personală a lui Tim Cook în sănătate și bunăstare, cred că inelul este o extensie foarte complementară pentru Apple”, a spus el, referindu-se la CEO-ul Apple, Cook.
Wood a evidențiat concentrarea Apple pe sănătate, de la Apple Watch cu toți senzorii săi până la cele mai recente produse Căștile AirPods Pro 2 se transformă în aparate auditive.
Similar ceasurilor inteligente, inelele inteligente sunt încorporate cu diverși senzori pentru a urmări indicatorii de sănătate, cum ar fi ritmul cardiac.
Oura este unul dintre pionierii în acest domeniu, dar Samsung lansează Galaxy Ring anul acestaaducând acest stil de produs unui public mai larg pentru că arată Creșteți eforturile pentru a intra în domeniul sănătății.
Samsung Galaxy Ring, de 399 USD, se adaugă portofoliului de produse al gigantului tehnologic sud-coreean, de la smartphone-uri la ceasuri inteligente și este conceput pentru a menține utilizatorii blocați în lumea dispozitivelor lor.
Apple a folosit o strategie similară în întreaga sa suită de produse, în încercarea de a-și păstra clienții deja stăpâni în ecosistemul său hardware. Wood a spus că inelul va adăuga un alt produs în portofoliu.
Spre deosebire de alte produse electronice de larg consum, inelele sunt complicate din perspectiva comerțului cu amănuntul, deoarece oamenii au dimensiuni diferite ale degetelor. Samsung are inele într-o varietate de mărimi și culori, iar utilizatorii vor primi un kit de mărime eșantion înainte de a cumpăra inelul.
Wood a spus că Apple diferă de Samsung prin faptul că are o amprentă fizică mare și elegantă, care ar ajuta orice încercare de a vinde inele clienților.
„De asemenea, cred că afacerea lor cu amănuntul se potrivește perfect, deoarece inelele sunt produse complexe de adus pe piață”, a declarat Wood pentru CNBC.
Inelele sunt, de asemenea, articole la modă. Wood a spus că produsele Apple rămân atractive pe piață.
“Apple este o marcă care are o anumită reputație, deoarece este un produs pe care oamenii sunt mândri să-l dețină. Cred că inelele frumos proiectate ale Apple ar putea fi unul dintre acestea, aproape un simbol de statut”, a spus Wood.