

ca Bette MGM Compania încearcă să recâștige impulsul pe piața jocurilor de noroc, bazându-se parțial pe creșterea pariurilor NFL și pe atragerea de noi tehnologii.
Compania este a treia ca mărime de pariuri sportive din Statele Unite după cota de piață, dar a pierdut teren în ultimii ani atât în pariuri sportive, cât și în iGaming (sau pariuri pe cazinou online), unde a deținut cândva poziția de nr.
CEO Adam Greenblatt a declarat marți pentru CNBC, la Global Gaming Expo din Las Vegas, că speră să se bazeze pe tehnologia recent lansată pentru a atrage clienți.
El a citat integrarea companiei în acest an a Angstrom, care utilizează modelarea și inteligența artificială predictivă pentru analiza datelor, riscuri și prețuri. În timpul sezonului de baseball de primăvară, BetMGM a creditat noile tehnologii cu creșterea pariurilor pe home run MLB cu 209% față de aceeași perioadă a unui an în urmă.
BetMGM a lansat un singur portofel digital pentru jocuri de noroc în Nevada în august. Acest lucru înseamnă că clienții își pot lua acasă câștigurile în cadrul aceleiași aplicații, reducând frecarea. Greenblatt a spus că rezultatele s-au îmbunătățit în acest sezon.
„Ceea ce vedem acum este o creștere de 125% de la an la an a deponenților pentru prima dată în Vegas până acum, în acest sezon NFL, este cea a jucătorilor care au semnat pentru prima dată cu BetMGM, de peste 50%. dintre jucătorii din Nevada s-au întors după orașul său natal”, a declarat Greenblatt pentru CNBC.
Deși BetMGM a scăzut de pe primul pe locul al treilea în segmentul de pariuri profitabil, care oferă marje de profit mai mari și o piață adresabilă potențial mai mare, CEO-ul companiei este optimist că are un câștig. Secretul.
„Băieții noștri se întorc în fiecare săptămână într-o oarecare măsură, mai implicați decât înainte”, a spus el.