General Motors și-a demonstrat noua platformă modulară și sistemul de baterii Ultium pe 4 martie 2020, în campusul Centrului de Tehnologie din Warren, Michigan.
Fotografie de Steve Fecht pentru General Motors
Detroit- General Motors Compania va renunța la numele „Ultium” pentru bateriile sale EV și pentru tehnologia de sprijin, după ani de promovare a mărcii, în timp ce își reconsideră afacerile cu vehiculele electrice și baterii.
Producătorul de automobile din Detroit a confirmat schimbarea marți înaintea unui eveniment pentru investitori în care se așteaptă ca GM să discute despre schimbare.
Evenimentul este de așteptat să fie folosit și pentru promovare Flexibilitatea companiei Produce vehicule tradiționale cu motor cu ardere internă și vehicule electrice. Angajamentul său față de vehiculele electrice vine într-un moment excelent Adopția este mai lentă decât se aștepta Pe o mașină electrică.
Schimbarea vine după ce General Motors a cheltuit miliarde de dolari pentru a dezvolta baterii și tehnologii interne „Ultium”, pe care producătorul auto le-a prezentat anterior drept „revoluționare” și tehnologia supremă capabilă să construiască o afacere profitabilă cu vehicule electrice.
Compania a spus că bateriile și tehnologia vor rămâne, dar numele „Ultium” va rămâne doar în operațiunile de producție De exemplu, „celulele Ultium” ale sale Am înființat o fabrică în joint-venture cu LG Energy Solution.
„Pe măsură ce General Motors continuă să-și extindă activitatea de vehicule electrice, începând din America de Nord, compania nu își va mai marca arhitectura vehiculelor electrice, bateriile și celulele sau piesele vehiculelor electrice sub numele Ultium”, a spus compania într-un comunicat.
General Motors și-a regândit strategia bateriei pentru vehiculele electrice, pe măsură ce condițiile de piață se schimbă și noi directori externi vin la bord, inclusiv Tesla JP Clausen, un veteran care acum conduce divizia de producție a GM, și Kurt Kelty, vicepreședintele GM pentru baterii.
Vânzările de vehicule electrice ale General Motors sunt în creștere, dar nu în ritmul dorit de companie. Producătorul auto raportează o creștere anuală de aproximativ 60% Creșterea vehiculelor electrice Vânzările în trimestrul al treilea au fost de aproximativ 32.100 de unități. Totuși, vehiculele electrice au reprezentat doar 4,9% din vânzările totale ale companiei în trimestrul trei.

General Motors a început să se îndepărteze de bateriile Ultium cu nichel-mangan-cobalt pe care le-a produs inițial în parteneriat cu LG, în favoarea altor tipuri de baterii și chimie.
General Motors la începutul acestui an A anunțat un acord în valoare de peste 3 miliarde de dolari cu Samsung SDI, rivalul LG din Coreea de Sud, pentru a produce baterii hard-can, cunoscute sub numele de baterii prismatice.
„Ne trecem de la o singură sursă, un singur factor de formă, un singur produs chimic la o strategie multi-chimică, multi-formă, multi-furnizor”, a spus Kelty. informaţii într-un raport publicat luni. „Ceea ce vom face în continuare este să-l optimizăm cu adevărat pentru fiecare vehicul.”
După ce a cheltuit milioane de dolari pe marketing și publicitate, producătorul auto se îndreaptă către această strategie de optimizare, Inclusiv ani consecutivi de reclame pentru Super Bowl pline de vedete Ultium va fi disponibil în vehiculele care nu sunt încă disponibile pentru clienți în 2021 și 2022.
Will Ferrell va juca în viitorul anunț pentru Super Bowl al General Motors, o extensie a campaniei de vehicule electrice „Everybody In” a companiei.
General Motors
GM regândește și alte domenii. Luna trecută, Rory Harvey, președintele GM pentru piețele globale, inclusiv America de Nord, Confirmat la CNBC Compania își regândește complet planurile de a construi oa doua fabrică de vehicule complet electrice în Orion, Michigan, de la producție până la întregul lanț de aprovizionare.
“Întotdeauna învățăm lecții. Învățăm mereu”, a spus el luna trecută. „Motivul pentru care lucrăm cu Orion este că, dacă te uiți la gradientul inițial al adoptării vehiculelor electrice, nu există nicio îndoială că atât în industrie, cât și din perspectiva noastră, a fost puțin mai agresiv decât este acum.
„Acest lucru ne permite să facem pauză, să ne reorientam și să spunem ce este potrivit pentru nevoile clienților de astăzi?”
General Motors are în prezent o fabrică în Statele Unite dedicată producerii de vehicule electrice, numită Factory Zero, situată în Detroit. Uzina Orion era de așteptat să devină a doua fabrică până la sfârșitul lui 2024, dar compania a amânat aceste planuri cu cel puțin un an.