
Pe 4 iulie 2024, Uber conducea pe drum în Cracovia, Polonia.
Fotografii Noor |. Fotografii Noor |
CEO-ul Uber, Dara Khosrowshahi, a anunțat marți că compania își actualizează platforma cu noi funcții de sustenabilitate, inclusiv „Preferințe EV”, care le vor permite clienților să aleagă vehicule integral electrice în mod implicit atunci când fac plimbări.
Compania a lansat anterior serviciul „Uber Green”, care a inclus în trecut vehicule pur electrice și vehicule hibride electrice. Directorii Uber au declarat, marți, la conferința anuală de sustenabilitate Go Get Zero din Londra, că Uber poate oferi acum vehicule pur electrice ca singura opțiune „verde” în peste 40 de orașe din întreaga lume.
Vorbind la evenimentul GO-GET Zero al Uber de la Londra, Khosrowshahi a spus că compania va lansa noi funcții axate pe durabilitate înainte de alegerile din SUA din 2024, adăugând că piața vehiculelor electrice în acest moment Subiectul a devenit o „problemă încărcată politic. “
Cu toate acestea, el a menționat că tendința generală se îndreaptă către opțiuni de mobilitate complet electrică.
„Realitatea este că putem atinge emisii zero doar dacă factorii de decizie politică și alte întreprinderi își fac și ei partea lor”, a spus Khosrowshahi la eveniment.
„Avem nevoie de vehicule electrice mai accesibile, avem nevoie de mandate mai stricte pentru vehicule electrice, avem nevoie de stimulente pentru cei care conduc cel mai mult. Vrem să ne asigurăm că fiecare comunitate are acces la încărcătoare, nu doar cele mai bogate comunități ne sporim eforturile”, a spus el.
Pentru șoferi, Uber a declarat că lansează un program „EV Mentor” care poate răspunde la orice întrebări pe care le au șoferii despre vehiculele electrice. Compania a lansat, de asemenea, un chatbot de inteligență artificială alimentat de ChatGPT de la OpenAI, conceput pentru a răspunde la întrebările șoferilor din rețeaua de ride-hailing despre cum să cumpere și să folosească vehicule pur electrice în loc de vehicule pe gaz.
Organizația non-profit estimează că transportul reprezintă aproximativ 25% din emisiile globale de carbon din activitățile umane. Consiliul internațional pentru transport curat. Emisiile de carbon și alte gaze cu efect de seră din activitățile umane contribuie la schimbările pe termen lung ale temperaturii și vremii, precum și la boli respiratorii prin formarea de smog și poluare a aerului.
Potrivit analizei, serviciile de transport, cum ar fi Uber, pot cauza congestionare a traficului, care la rândul său provoacă poluare. Suvra Dhanoka, Gordon Birch Publicat în revista Transportation Science. Uber s-a angajat să își reducă amprenta asupra mediului și speră să devină o „platformă cu emisii zero” până în 2040.
Pe partea de livrare a platformei sale, Uber adaugă oferte de piață pentru fermieri la ofertele sale Uber Eats în două piețe majore din SUA: New York și Los Angeles.
Uber a declarat că va investi, de asemenea, aproape 1 milion de dolari pentru a ajuta restaurantele din Paris care livrează mâncare prin Uber Eats să treacă la ambalaje mai durabile, cum ar fi ambalaje cu alge marine de la NotPLA, pungi din frunze de la Releaf și paie din zahăr agricol. Reziduuri de IAmPlasticFree.
Potrivit statisticilor Organizației pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OCDE), rezident la Paris Peste 400 de kilograme (880 de lire) de deșeuri sunt generate anual. Franta are Implementarea legilor Pentru a reduce această risipă, restaurantele fast-food sunt obligate să nu mai folosească ambalaje și vesela din plastic de unică folosință.