October 9, 2024

Un antreprenor independent care poartă o mască de protecție și mănuși încarcă pungi de băcănie Amazon Prime într-o mașină în fața unei piețe Whole Foods din Berkeley, California, pe 7 octombrie 2020.

David Paul Morris/Bloomberg prin Getty Images

Amazon explica Compania testează miercuri adăugarea de mini-depozite la Whole Foods Markets pentru a atrage mai mulți cumpărători în magazinele sale și departe de alți concurenți de produse alimentare.

Compania construiește un centru de micro-distribuție atașat unui magazin Whole Foods în suburbia Philadelphia, Plymouth Meeting, Pennsylvania. Odată ce instalația este operațională anul viitor, cumpărătorii pot comanda articole de la Amazon.com și de la serviciul său de băcănie online, Amazon Fresh, în timp ce răsfoiesc Whole Foods și le pot ridica din magazin la casă.

La o conferință de presă lângă un depozit Amazon din Nashville, Anand Varadarajan, care conduce echipele de produse și tehnologie ale Amazon pentru afacerea sa globală de produse alimentare, a prezentat un model al unității finalizate. Un mic depozit automat va fi instalat în magazinele Whole Foods, unde roboții vor ridica și livra articole precum șosete, sticle de sifon sau rachete de tenis și le vor pune în pungi pentru ca cumpărătorii să le ridice.

Aranjamentul ar permite cumpărătorilor să cumpere articole de bază de la mărci care nu sunt vândute la Whole Foods Market, cum ar fi sifonul Pepsi-Cola și cerealele Kellogg’s, și să obțină acces la vastul catalog online al Amazon.

Amazon a spus că încearcă să „elimine călătoriile suplimentare către alte magazine alimentare pentru cumpărători”. Statistic, americanii cumpără în medie la două magazine alimentare diferite în fiecare săptămână, fie pentru a maximiza economiile, pentru a cumpăra o gamă mai largă de produse sau pentru a profita de diferite promoții la fiecare magazin. Un studiu din aprilie De la compania de cercetare de piață Drive Research.

„Clienții care cumpără astăzi la Whole Foods caută produse naturale și organice”, a spus Varadarajan într-un discurs miercuri. „Cu toate acestea, datele noastre arată că mulți dintre ei vizitează și alte magazine pentru a-și îndeplini nevoile obișnuite de cumpărături alimentare. Cu centrele noastre de micro-furnillment, putem reduce nevoia clienților de a vizita diferite magazine sau de a plasa mai multe comenzi online.”

Amazon a lucrat de ani de zile pentru a înghiți o cotă mai mare din piața alimentară. Aceasta este o categorie în care americanii cheltuiesc bani în mod regulat, mai mult decât alte domenii precum îmbrăcămintea sau electronicele. Dar Amazon se confruntă și cu o concurență acerbă din partea jucătorilor consacrați, cum ar fi Walmart, None şi Albertsonsprecum și magazinele alimentare din zonă.

În 2017, acesta 13,7 miliarde de dolari cheltuiți Prețul pentru Whole Foods a fost de peste 10 ori mai mare decât orice ofertă anterioară cu Amazon. De asemenea, a lansat o ofertă de produse alimentare din ce în ce mai stabilă, inclusiv un serviciu de livrare de produse alimentare și propriul lanț de supermarketuri, Amazon Fresh, care vizează piața de masă.

CEO-ul Amazon, Andy Jassy a mai spusCompania are o afacere în creștere care vinde „esențiale de zi cu zi”, cum ar fi prosoape de hârtie, săpun de vase și alte articole.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *