October 9, 2024

Vicepreședintele și candidatul democrat la președinție Kamala Harris sosește pentru un eveniment de campanie la Centrul Financiar Dort din Flint, Michigan, pe 4 octombrie 2024.

Jeff Robbins |. AFP |

Vice-preşedinte Kamala HarrisCampania prezidențială a depășit pragul de strângere de fonduri de 1 miliard de dolari în septembrie, la două luni după ce ea a preluat funcția de purtător de standard al Partidului Democrat în 2024, potrivit a două persoane familiare cu chestiunea.

Această cifră include banii strânși de comitetul de campanie însuși și de comitetul comun de strângere de fonduri afiliat campaniei, care strânge și bani pentru Comitetul Național Democrat și partidele de stat.

Evoluția uimitoare arată că Harris poate menține entuziasmul donatorilor, mari și mici, pe măsură ce campania intră în sprint înainte de alegerile din 5 noiembrie. Dar, în același timp, cheltuielile externe ale super PAC-urilor și ale altor grupuri legate de campania Harris sunt supuse unui atac istoric, în special în ceea ce privește corespondența directă, care a văzut Partidul Republican în ultimele luni. Există avantaje uriașe în ceea ce privește corespondența directă și pe teren, grupurile obțin avantaje uriașe prin poștă directă.

Între timp, sondajele publice ale cursei arată un echilibru delicat, Harris și Trump abia egali în state cheie de luptă care vor decide în cele din urmă alegerile din 2024, în timp ce un grup mic de alegători swing încă așteaptă să fie confirmați ei văd.

Campaniile prezidențiale tind să obțină mai mulți bani pe măsură ce se apropie alegerile, dar luarea de aproximativ 500 de milioane de dolari pe lună este nemaiauzită. Campania lui Biden a strâns puțin peste 1 miliard de dolari pe tot parcursul ciclului electoral din 2020, inclusiv primare competitive, grupurile externe afiliate strângând încă 580 de milioane de dolari. Potrivit Centrului pentru Politică Reactivă.

Harris are un avantaj uriaș în numerar față de rivalul ei republican, Trump, a cărui campanie a strâns doar 309 milioane de dolari la sfârșitul lunii august.

Super-PAC-urile republicane ajută la umplerea golului, cheltuind peste 80 de milioane de dolari pe reclame TV la nivel național în septembrie, potrivit serviciului de urmărire a anunțurilor AdImpact. Cele mai mari grupuri republicane au alocat mai mult de 100 de milioane de dolari în publicitate pentru ultimele săptămâni.

Cu toate acestea, mai mulți bani sunt turnați în campanii online, prin poștă și din uşă în uşă.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *