October 9, 2024

Trotinete electrice Ola expuse înaintea conferinței de presă la IPO.

Imagini Sopa |

Agenția pentru drepturile consumatorilor din India a primit un număr neobișnuit de mare de 10.000 de plângeri împotriva Ola Electric în mai mult de un an și a emis notificări împotriva scuterului electric susținut de SoftBank, a declarat marți un înalt oficial Manufacturer.

Acțiunile celui mai mare producător de scutere electrice din India au scăzut cu aproximativ 40% în ultimele săptămâni, după o performanță puternică pe piață în august, deoarece vânzările au scăzut, deoarece clienții furioși au apelat la rețelele sociale pentru a se plânge de serviciul său post-vânzare.

Ola a fost, de asemenea, în centrul atenției în această săptămână, după ce o discuție publică între fondatorul său și un comedian a ridicat întrebări despre serviciul său și a declanșat un val de plângeri online.

Ministrul indian al Consumatorului, Nidhi Khare, a declarat că, între septembrie 2023 și august 2024, guvernul indian a primit peste 10.000 de plângeri cu privire la probleme precum servicii întârziate și nesatisfăcătoare și facturi inexacte, Autoritatea Centrală pentru Protecția Consumatorului din India a trimis o așa-numită „anunț de prezentare”. ” către Ola.

Harley a declarat pentru Reuters că numărul plângerilor este prea mare, adăugând că agenția a făcut pasul pentru că „nu poți lăsa în seama consumatorilor individuali să lupte pentru propriile soluții”.

„Plângeri similare au apărut iar și iar, afectând un număr mare de consumatori”, a adăugat Harley, menționând că unele dintre plângeri se refereau la acuzații de „comportament neprofesional” la adresa companiei.

Ola, care deține o cotă de piață de 27% pe piața de scutere electrice din India, nu a răspuns la o solicitare de comentarii.

Analiștii HSBC au declarat într-un raport din septembrie că au vizitat mai multe centre de service Ola și că majoritatea „păreau a fi inundate de solicitări de servicii”.

Reuters a vizitat anul trecut 35 de centre Ola din 10 state indiene și a constatat că mulți s-au confruntat cu restanțe severe, cererea depășind forța de muncă. Într-un centru, au fost parcate peste 100 de scutere, multe acoperite cu excremente de păsări.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *