Pe 16 martie 2021, sigla General Motors a apărut pe fațada sediului General Motors din Detroit.
Rebecca Cook |
DETROIT — Wall Street reacționează General Motors Corporation Ziua de marți a investitorilor a fost o ridicare din umeri.
Directorii folosesc activitățile producătorului de automobile din Detroit pentru a se concentra pe actualizări ample, pe termen scurt, ale operațiunilor companiei, deoarece încearcă să se diferențieze de rivalii în condiții de piață și economice mai dificile. Dar acest lucru are un impact redus asupra trendului stocului companiei.
GM consideră că se află într-o poziție unică pentru a depăși așteptările industriei și de pe Wall Street cu vehiculele sale complet electrice și vehiculele cu motor cu combustie convențională. Compania se așteaptă să crească profiturile pe ambele tipuri de vehicule, vizând câștigurile ajustate Anul viitor va fi similar cu 2024.
“Totul începe de aici: amploarea, eficiența capitalului și controlul costurilor. Acestea sunt ceea ce ne vor diferenția de alte companii din industrie și, sincer, de propria noastră performanță din trecut”, CEO-ul GM, Mary Barra, în timpul unui eveniment de aproximativ trei ore la operațiuni de producție din Spring Hill, Tennessee.
Președintele GM Mark Reuss chiar și-a aruncat o lovitură pe rivalul său tradițional din stradă Compania Ford Motor şi Strantis. El nu le-a numit, dar a spus că GM nu are nevoie O echipă „Skunk Works”. Dezvoltarea de vehicule electrice la prețuri accesibile, cum ar fi Ford Reduceți profitabilitateaașa cum pare să facă Stellantis, nu funcționează.
Totuși, investitorii au eșuat în mare măsură să răsplătească GM pentru conducerea sa în producția autohtonă de vehicule electrice și superioritatea față de mulți producători de automobile în rentabilitatea vehiculelor convenționale pe benzină și diesel.
Câțiva analiști de pe Wall Street și-au lăsat opiniile și evaluările despre producătorul auto neschimbate în urma incidentului, invocând optimismul continuu, dar lipsa detaliilor privind strategia generală.
Acțiunile GM, Ford și Stellantis în 2024
„Oportunitate ratată – nicio strategie, doar tactică”, a scris miercuri analistul de la Bernstein Daniel Roeska într-o notă pentru investitori.
Oameni, inclusiv Dan Levy de la Barclays și John Murphy de la BofA Securities, au spus că, deși evenimentul nu a avut unele detalii, a consolidat poziționarea GM în comparație cu rivalii.
„Ziua investitorilor de ieri a GM nu a oferit prea mult în ceea ce privește o schimbare bruscă a strategiei. Cu toate acestea, credem că a fost o reamintire puternică a abordării echilibrate și pragmatice a GM – una care combină un accent puternic pe vehiculele electrice cu un accent pe execuție. și execuție, combinate cu niveluri ridicate de atenție.
Acțiunile General Motors s-au închis cu puține modificări la 46,01 USD marți. Stocul este încă în creștere cu aproape 30% în acest an, dar mereu sub presiune Recent, din cauza mai multor retrogradări și ajustări ale prețurilor țintei de la analiștii de pe Wall Street.
Iată câteva subiecte pe care investitorii ar trebui să le ia de la eveniment:
2025
GM se așteaptă la câștiguri ajustate în 2025 “gamă similară” În ceea ce privește performanța companiei în acest an, a declarat directorul financiar Paul Jacobson.
Acesta vizează un EBIT ajustat pentru 2024 de la 13 la 15 miliarde de dolari sau de la 9,50 la 10,50 dolari pe acțiune, în creștere de la 12,5 miliarde de dolari la 14,5 miliarde de dolari sau de la 9 la 10 dolari pe acțiune, la începutul acestui an.
În prima jumătate a anului 2024, EBIT ajustat al GM a fost de 8,3 miliarde USD, iar fluxul de numerar liber ajustat pentru automobile a fost de 6,4 miliarde USD.
Cheltuielile de capital ale GM în 2025 vor rămâne, de asemenea, în concordanță cu anul acesta, a spus Jacobson. Ghidurile financiare ale GM pentru 2024 includ cheltuieli de capital estimate între 10,5 și 11,5 miliarde de dolari.
Pierderea maximă a vehiculelor electrice?
Jacobson a spus că câștigurile GM de anul viitor sunt, de asemenea, așteptate să arate pierderi în scădere în afacerile cu vehicule electrice, care se așteaptă să scadă cu 2 miliarde dolari până la 4 miliarde dolari.
Anul viitor, vântul din spate al vehiculului electric al GM va fi împărțit în economii din vânzări și emisii crescute, precum și credite pentru producția de vehicule electrice și costuri reduse, cum ar fi materiile prime și producția de baterii.
„Credem că pierderile noastre de vehicule electrice au atins vârful în acest an și ne concentrăm pe îmbunătățirea semnificativă a profitabilității anul viitor”, a spus Barra.
GM a spus că costurile bateriilor au fost reduse cu 60 de dolari pe kilowatt-oră în acest an, începând din 2023.
Barra a spus că producătorul auto intenționează să producă și să comercializeze aproximativ 200.000 de vehicule electrice pentru America de Nord în 2024 și să obțină marje de producție sau de profit până la sfârșitul acestui an. Îndrumarea a scăzut de la o țintă anterioară de 200.000 la 250.000 de vehicule electrice, care a ajuns la 300.000.
ultimul
General Motors a prezentat Ultium ca fiind soluția supremă pentru vehiculele electrice. a murit în cele din urmă.
General Motors, care a petrecut ani de zile promovând marca, va renunța la numele „Ultium” pentru bateriile pentru vehiculele sale electrice și pentru tehnologia de sprijin, pe măsură ce își reconsideră afacerile cu vehiculele electrice și baterii.
Compania a spus că bateriile și tehnologia vor rămâne, dar numele va dispărea, cu excepția operațiunilor de producție precum fabrica de asociere „Ultium Cells” cu LG Energy Solution.
În schimb, GM intenționează să folosească o varietate de chimie pentru baterii și modele de celule, a declarat fostul producător de baterii Kurt Kelty. Tesla S-a alăturat companiei General Motors la începutul acestui an ca vicepreședinte executiv senior al bateriilor.
„GM se mișcă în multe direcții”, a spus el. „Acest lucru va ajuta doar General Motors să ne consolideze poziția de a produce mai multe modele de vehicule electrice decât orice alt producător auto”.
Costul ICE, profit
De asemenea, General Motors se așteaptă ca vânzările și profiturile vehiculelor tradiționale cu motor cu ardere internă să continue să crească în următorii ani.
„Anticipăm că industria ICE va avea o coadă lungă și va fi o parte importantă a viitorului nostru”, a spus Jacobson.
2025 GMC Yukon AT4 Ultimate Edition
Corporația General Motors
Creșterea profitului este de așteptat să beneficieze de o anumită reducere a costurilor, inclusiv de consolidarea pieselor și opțiunilor.
În medie, a spus Reuss, GM a redus numărul total de piese per vehicul cu aproximativ 10%.
randamentul acţionarilor
Jacobson a spus că GM va continua să răscumpere „agresiv” acțiuni după încheierea programului de răscumpărare din acest trimestru. Inițiative anunțate anterior Aproximativ 250 de milioane de acțiuni ale producătorului auto sunt de așteptat să fie anulate.
Barra a spus că din 2022 până la sfârșitul lui 2024, General Motors va returna acționarilor aproximativ 20 de miliarde de dolari prin răscumpărări de acțiuni și dividende.
Jacobson a spus că producătorul auto își propune să reducă numărul de acțiuni în circulație la mai puțin de 1 miliard de acțiuni până la începutul anului 2025. Compania avea peste 1,1 miliarde de acțiuni în circulație miercuri dimineață, potrivit FactSet.
Nave de croazieră și China
Wall Street nu este mulțumit de cele mai recente știri ale GM despre unitatea sa de mașini autonome Cruise cu probleme Afaceri în China.
Experiența de afaceri a General Motors în China Scăderea profitului de-a lungul unui deceniudirectorii au spus că discută planuri de restructurare cu partenerii lor chinezi.
„În China, veți începe să vedeți semne de îmbunătățire în acest an, cu reduceri semnificative ale stocurilor dealerilor și o ușoară îmbunătățire a vânzărilor și a cotei”, a spus Barra.
În ceea ce privește Cruise, GM a spus că nu se așteaptă să cheltuiască mai mult anul viitor decât anul acesta. Compania nu a oferit o actualizare cu privire la planurile sale pe termen lung pentru afacerea sa cu probleme cu robotaxi.
Ziua investitorilor General Motors vine cu două zile mai devreme Ziua foarte așteptată de robotaxi de la TeslaAnaliștii de pe Wall Street se așteaptă la un fel de actualizare cu privire la societatea în comun, în special informații despre finanțarea viitoare sau cheltuielile de capital ale companiei.
Alte lucruri de remarcat
- masina moderna: Când a fost întrebat despre anunțul GM memorandum de înțelegere fără caracter obligatoriu Barra a spus că echipele cu Hyundai „lucrează îndeaproape și fac progrese în fiecare săptămână către un acord final”.
- Chevrolet Bolt: GM spune Urmatoarea generatie Chevrolet Bolt EV Prețurile anul viitor sunt de așteptat să fie puțin mai mari decât Bolt 2023, care pornește de la 28.795 USD.
- Hibrizi plug-in: General Motors a reconfirmat planurile de a lansa vehicule electrice hibride plug-in (cunoscute și ca hibrizi plug-in) în 2027. Mașina „nu lipsește nimic momentan fără un hibrid plug-in”.
— CNBCMichael Bloom a contribuit la acest raport.