October 21, 2024

Candidatul republican la președinție și fostul președinte al SUA, Donald Trump, lucrează în spatele tejghelei în timpul unei vizite la un McDonald’s din Feasterville-Trevers, Pennsylvania, SUA, pe 20 octombrie 2024.

Doug Mills | prin Reuters

deşi Vizita președintelui Donald Trump pennsylvania McDonald’s Duminică, gigantul fast-food a încercat să rămână neutru în cursa prezidențială.

„După cum am văzut, brandul nostru a fost un element fix în timpul acestui ciclu electoral. Deși nu am căutat-o, este o dovadă a cât de mult rezonează McDonald’s cu atât de mulți americani. McDonald’s nu sprijină candidații pentru funcții alese și așa rămâne și în cursa pentru următorul președinte.

Trump a învățat cum să opereze o friteuză și să lucreze cu autoturismul în timpul unei scurte ture la un restaurant din Feisterville, Pennsylvania. El a folosit cascadoria ca o oportunitate pentru a face mai multe fotografii la vicepreședintele rival Kamala Harris.

Trump a acuzat-o frecvent pe Harris că a mințit că a lucrat la McDonald’s pentru o vară, când avea 20 de ani, dar nu a oferit nicio dovadă care să susțină afirmația. Harris a negat acuzația. McDonald’s și francizații săi nu au înregistrări de angajare pentru toți angajații de la începutul anilor 1980, când Harris, în vârstă de 60 de ani, lucra acolo, a spus compania într-o notă duminică.

„Deși nu suntem o marcă politică, suntem mândri să auzim despre dragostea fostului președinte Trump pentru McDonald’s și a vicepreședintelui Harris despre amintirile frumoase de a lucra sub Arch”, a spus McDonald’s.

McDonald’s și francizații care operează magazinele au subliniat că lanțul este deschis „tuturor”.

„În calitate de proprietar de mică afacere independentă, suntem mândri să ne deschidem porțile tuturor celor care vizitează comunitatea Feasterville, care este o valoare fundamentală a organizației mele”, a declarat francizatul Derek Giacomantonio într-o declarație. De aceea am acceptat solicitarea fostului președinte Trump uitați-vă la experiența de muncă transformatoare pe care o are unul din opt americani: lucrând la McDonald’s.”

Deși McDonald’s a susținut public mișcarea Black Lives Matter în 2020, a încercat să se prezinte ca un brand apolitic pentru a evita înstrăinarea clienților. Urmează o schimbare mai largă în America corporativă, departe de politică sau inițiative văzute ca ideologice.

Multe companii, inclusiv Ford, Lowe’s și Harley-Davidson, Politicile de diversitate, echitate și incluziune au fost abandonate Și practica de anul acesta.

Aceasta este o schimbare pe care o doresc mulți americani, doar 38% dintre adulții din SUA cred că afacerile ar trebui să adopte o poziție publică, conform unui sondaj, în scădere de la 48% în 2022; Cercetarea Universității Gallup-Bentley Realizat în această primăvară.

Dar McDonald’s a fost deja implicat într-o altă controversă în acest ciclu electoral.

La sfârșitul lunii mai, mai multe postări pe rețelele de socializare au criticat accesibilitatea gigantului de burgeri, citând articole variind de la o masă Big Mac de 18 USD într-o locație din Connecticut până la afirmații că prețurile lanțului s-au dublat în ultimii cinci ani și alte conținuturi. Republicanii au profitat de controversă și au sărit pe eaPrețurile meniului McDonald’s se aliniază cu politicile economice ale lui Biden pentru a câștiga alegătorii obosiți de inflație.

Într-un efort de a înăbuși controversa, președintele american McDonald’s, Joe Erlinger Am scris o scrisoare deschisă și am eliberat fișa informativă Despre prețurile companiei.

— CNBCKate Rogers Raport de contribuție

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *