O privire de ansamblu asupra atmosferei în timpul „Sonic Desert” prezentat de Coca-Cola Spiced și Topo Chico în parteneriat cu BPM Music pe 13 aprilie 2024 în Telmore, California.
Randy Shropshire | Getty Images
Cele mai tari tendințe de mâncare și băuturi din acest an nu sunt doar picante, ci și dulci.
„Swicy” (un portmanteau de dulce și picant) a preluat marketingul restaurantului. Deși termenul nu apare de fapt în meniuri, abrevierea a devenit o modalitate populară de a descrie renașterea alimentelor și băuturilor dulci și picante. Institutul de Cercetare Alimentară îl numește chiar „ „Vara lui Swesey” Anul acesta.
Potrivit datelor companiei de cercetare de piață Datassential, aproape 10% din meniurile restaurantelor au preparate „dulci și picante”, o creștere de 1,8% în ultimele 12 luni. Penetrarea meniului său este de așteptat să crească cu 9,6% în următorii patru ani.
Multe lanțuri de restaurante au îmbrățișat tendința, de la meniul la modă Shake Shack la Fiery Strawberry & Sprite de la Burger King până la Starbucks Reîmprospătare cu limonadă picant. Elementele obișnuite din meniu sunt servite cu arome de fructe și pudră de chili sau cu sosuri precum miere fierbinte și gochujang (un sos de chili roșu care este un condiment popular coreean).
Băutură răcoritoare cu limonadă picant Starbucks.
Cu amabilitatea: Starbucks
Deși majoritatea articolelor din meniu sunt disponibile doar pentru o perioadă limitată de timp, experții culinari cred că această tendință la modă are putere de păstrare.
Astăzi, articolele de meniu pline de viață și la modă sunt și mai importante pentru restaurante, care se bazează pe reduceri și inovație pentru a atrage mesenii și pentru a inversa scăderea vânzărilor. Traficul restaurantelor din SUA a scăzut cu 3,6% în august, a doua cea mai proastă performanță lunară a industriei din ianuarie din ianuarie, potrivit Black Box Intelligence. Meniurile cu durată limitată sunt deosebit de atractive pentru clienții generației Z, un demografic cheie, deoarece reprezintă aproximativ o cincime din americani.
Povestea lui “Sixixi”
În timp ce amestecul la modă poate fi nou, combinația de arome există de zeci de ani, spune trendologul Kara Nielsen. Un factor care se poate schimba în timp este conținutul de condimente.
„Sunt sigur că mâncarea este mai populară acum decât era acum 20 de ani”, a spus Nelson.
Ea își amintește de Jeffrey Saad, care a deschis un restaurant mexican rapid și casual numit Sweet Heat în San Francisco în 1993, înainte de a deveni un bucătar celebru și vedeta Food Network.
Fodio |. Acțiuni |
Potrivit lui Nielsen, al doilea val al trendului dulce-fierbinte a început în jurul anului 2010, când Mike’s Hot Honey a decolat. Bucătăria coreeană, în special sosul chili dulce și picant, devine tot mai populară, ceea ce ajută să atragă mai mulți oameni să încerce această combinație de arome.
Pandemia a făcut, de asemenea, ca mai mulți consumatori să se întoarcă la alimente clasice confortabile: burgeri, sandvișuri cu pui prăjit și pizza. Dar dorința de preferate familiare a dispărut, iar acum mesenii caută din nou noutate – sau cel puțin o schimbare.
„În patru ani, ne îndepărtăm de asta și adăugăm mai multe arome picante”, a spus Nelson.
Experți în McCormick a subliniat mai întâi tendința sa de reapariție Raportul de prognoză a aromelor 2022a declarat Hadar Cohen Aviram, bucătar executiv pentru divizia de consumatori a companiei de condimente și condimente din SUA.
McCormick subliniază „îndulcirea”, în care dulceața acționează mai degrabă ca un potențiator de aromă decât ca vedeta spectacolului. Meteorologii au considerat chiar să numească tendința „swicy” în raport, dar în cele din urmă s-au hotărât pe „plus dulce” din cauza acoperirii sale mai largi, a spus ea.
Anul următor, McCormick, care deține Frank’s RedHot și Cholula, a anunțat „Beyond Heat”, care folosește alte arome pentru a scoate mai multă aromă în afară de condiment.
„Vedem o mulțime de oameni diferiți care doresc să adauge puțină căldură în farfuriile lor, dar chiar vor să se asigure că există ceva pentru toată lumea”, a spus Cohen Aviram.
generalul Zwesi?
Un motiv pentru care atât de mulți consumatori din SUA caută alimente și băuturi picante? Creșteți varietatea.
„Motivul pentru care aromele dulci sau picante persistă este pentru că este o parte importantă a bucătăriilor tradiționale globale, cum ar fi Mexic, Thailanda, Coreea etc., iar mulți oameni din acei strămoși și tradiții sunt familiarizați cu el. Apoi a fost introdus și reambalat. ”, a spus Nielsen.
De exemplu, agita cabina John Karangis, bucătarul executiv al companiei și vicepreședintele inovației culinare, a declarat că echipa culinară a fost inspirată să creeze mâncăruri de inspirație coreeană pentru meniul cu durată limitată.
Un element din meniu este un sandviș coreean cu pui prăjit, uns în sos chili dulce și picant. După ce a creat meniul cu durată limitată, echipa de marketing a lui Shake Shack a comparat sandvișul cu pui cu un burger coreean BBQ, care avea un gust savuros și savuros. Le spune clienților să aleagă o parte: Team Agility sau Team Umami.
Această tendință de modă atrage și generația Z, născută între 1997 și 2012.
„Avem o nouă generație, Generația Z, care este foarte încântată de profilurile complexe de arome, dar puteți gusta doar atât de mult: dulce, sărat, amar, umami”, a spus Nelson.
Iată un exemplu de comportament de căutare a căldurii al acestei generații: mai mult de jumătate dintre consumatorii generației Z se consideră „cunoscători de sos iute”, potrivit unui sondaj realizat de NCSolutions.
Cohen Aviram de la McCormick spune că atingerea proporțiilor perfecte poate fi dificilă cu swicy, deoarece este atât de personal.
Feedback-ul clienților Shake Shack reflectă acest lucru.
„Cu siguranță că auzim o mulțime de feedback grozav de la oaspeții noștri și, de asemenea, auzim și alte feedback, cum ar fi „Hei, ai putea să accelerezi un pic mai mult”,” a spus Karanjis.
Cohen Aviram preferă 40 la sută dulce și 60 la sută picant atunci când face preparate răcoritoare, cum ar fi batoanele de înghețată RedHot de la Frank.
„Dacă ceva dulce îți deturnează palatul, atunci dacă folosești prea mult, nu vei simți nuanțele”, spune ea.
când Burger King Meniul Fiery a fost lansat în această vară și a clasificat felurile de mâncare în funcție de condiție. Unul dintre ele – adică cel mai puțin picant – este băutura sa Fiery Strawberry și Sprite. Directorul de marketing al Burger King pentru America de Nord, Pat O’Toole, a declarat că meniul la modă a fost inspirat de o altă tendință: „dirty sodas”, o combinație de apă sodă, smântână și sirop care provine din Utah.
Băutura marchează prima întorsătură a lui Burger King asupra băuturii clasice de fântână, dar compania a introdus anterior un Frozen Fanta Kicks Mango cu o aromă la fel de înghețată.
„Oaspeții pot încerca cu ușurință și convenabil băuturi „swicy” și pot crește proporția de condimente cu alte produse alimentare, dacă doresc”, a spus O’Toole, adăugând că lanțul și-a văzut focus grupurile reacționând la picantența lui Sprite.
Desigur, nu toate profilurile swicy rezonează cu clienții. De exemplu, Coca cola În septembrie, cola sa condimentată a fost întreruptă după doar șase luni pe rafturi, după ce compania a intenționat inițial să o transforme într-un produs permanent.
Dar, în ciuda câțiva pași greșiți, duoul elegant este probabil aici să rămână – cel puțin pentru o vreme.
“Acele arome sunt cu siguranță aici pentru a rămâne. Cred că numele va deveni obositor… probabil că sunt câțiva ani liberi”, a spus Nelson.