Lionel Messi de la Inter Miami în timpul unui meci amical dintre Inter Miami și Newell’s Old Boys pe stadionul DRV PNK din Fort Lauderdale, Florida, pe 15 februarie 2024.
Arturo Jimenez |. Anadolu |
Major League Soccer a stabilit câteva recorduri în sezonul regulat, inclusiv recorduri de prezență și sponsorizări, mulțumită în parte superstarului internațional Lionel Messi și strategiei corporative.
Major League Soccer (MLS) a atras sportivi de mare profil precum Lionel Messi și Luis Suarez și miză pe popularitatea tot mai mare a sportului în Statele Unite pentru a-și consolida baza de fani după aproape trei decenii în ligă. A creat chiar și o echipă corporativă pentru a ajuta clubul să implementeze noua strategie de afaceri.
Se pare că dă roade. Aproape 11,5 milioane de oameni s-au uitat la meciuri în timpul sezonului regulat al Major League Soccer care s-a încheiat weekendul trecut, cel mai mult din istoria sa, potrivit ligii. Aceasta este o creștere de 5% față de anul trecut și o creștere de 14% față de 2022.
În timp ce aceste statistici palid în comparație cu alte ligi sportive profesioniste americane, Asociația Națională de Baschet mai mult decât De exemplu, cu 22,5 milioane de telespectatori în sezonul regulat 2023-2024 – Major League Soccer (MLS) pare să descopere.
Anul trecut, Inter Miami de la Major League Soccer l-a semnat pe Messi. cauzat O creștere a prezenței, vânzărilor de tricouri și alte produse și implicarea generală a fanilor. Efectul de halou al lui Messi, adesea numit cel mai mare jucător al tuturor timpurilor, pare să persistă chiar și atunci când Messi este pe teren. Mai puțin Meciuri ratate în acest sezon din cauza unei accidentări.
În weekendul trecut, Inter Miami s-a terminat Messi a marcat 74 de puncte în acest sezon, doborând recordul celor mai multe puncte într-un singur sezon în Major League Soccer. Messi a marcat un hat trick pentru prima dată în Liga Americană. Playoff din Liga Majoră de fotbal început În această săptămână.
Fanii țin bannere în sprijinul lui Lionel Messi înainte de începerea unui joc din Major League Soccer (MLS) pe Stadionul Chase din Fort Lauderdale, Florida, Statele Unite, pe 18 mai 2024. Placard, meciul a fost jucat între Inter Miami CF ( 1) și DCUnited (0).
Simon M. Bruti |. Simon M. Bruti Getty Images Sport |
Dar nu doar talentul de pe teren este cel care face diferența.
Acesta este primul sezon complet al lui Chris McGowan Servi De când s-a alăturat ligii în iunie 2023, el a ocupat funcția de vicepreședinte executiv și director de performanță al clubului. .
Deși o mare parte a sezonului s-a concentrat pe formarea echipei lui McGowan, el a spus că au dezvoltat și un plan strategic în ceea ce privește identificarea zonelor de interes și construirea de relații cu cluburile. Rolul lui McGowan este acela de consilier, care face recomandări pe care echipa poate alege să le implementeze sau nu.
De exemplu, McGowan și echipa sa i-au ajutat pe New York Red Bulls „să ia unele decizii cu privire la modul în care vor oferi locuri premium pe stadion” în acest sezon.
„Facilitim creșterea continuă, oferind cluburilor o mulțime de resurse în domenii precum împărtășirea rapidă și eficientă a celor mai bune practici”, a spus McGowan, „Potând obține rapid informații pentru ca cluburile să ia decizii comerciale… aceste lucruri probabil au făcut-o”. nu se întâmplă la fel de sistematic și eficient ca acum.”
Începeți o nouă înregistrare
Fanii Nashville SC își încurajează echipa înainte de meciul de la Joda Park pe 25 februarie 2024 în Nashville, Tennessee.
Johnny Isquierdo |. Getty Images Sport |
Publicul mai mare atrage mai mulți dolari de sponsorizare.
În acest sezon, MLS și Soccer United Marketing (SUM), filiala comercială a MLS, au semnat 18 noi parteneri de sponsorizare. Până în acest an, veniturile din sponsorizări din ligă și SUM au crescut cu 13%, iar veniturile din sponsorizări la nivel de club au crescut, de asemenea, cu 13% în aceeași perioadă.
Veniturile din sponsorizare, atât la nivel de ligă, cât și de club, sunt la un nivel maxim.
Tricoul lui Messi Inter Miami continuă să fie favoritul fanilor, devenind cel mai bine vândut tricou din ligă. Adidas se află, de asemenea, pe primul loc la nivel global în vânzările de tricouri pentru jucători individuali, potrivit Major League Soccer.
Între timp, urmărirea rețelelor de socializare crește mai rapid decât orice altă ligă majoră de sport masculin din America de Nord pe TikTok, Instagram și YouTube, potrivit ligii. De la începutul anului, numărul de urmăritori pe TikTok a crescut cu 26%. Pe YouTube, numărul de urmăritori a crescut cu 21%, iar pe Instagram, numărul de urmăritori a crescut cu 10%.
Potrivit datelor MLS, Inter Miami este cea mai urmărită echipă sportivă din America de Nord pe TikTok, cu 9,4 milioane de urmăritori. Este a treia cea mai urmărită echipă sportivă din America de Nord pe Instagram, cu 17,2 milioane de urmăritori.
Ca și alte ligi sportive din SUA, Major League Soccer a lucrat pentru a-și extinde audiența și acoperirea internațională. la începutul acestei luni semn Acord cu platforma germană de media digitală OneFootball pentru a oferi momente importante, statistici și alt conținut unui public global.
Când vine vorba de ratinguri TV (o statistică importantă pentru majoritatea celorlalte ligi sportive profesioniste din Statele Unite), Major League Soccer (MLS) este într-o ligă proprie. Alliance are un acord exclusiv privind drepturile media măr, Aceasta înseamnă că majoritatea jocurilor pot fi vizionate numai prin MLS Season Pass pe Apple TV, care este un abonament separat alături de serviciul de streaming Apple TV+.
Nu există date privind spectatorii pentru Major League Soccer Season Ticket, dar directorii Apple au declarat într-un apel public că audiența a crescut de când Messi s-a alăturat ligii.