Președintele și CEO-ul Coca-Cola, James Quincey, a participat la conferința de presă a celei de-a 134-a sesiuni a Comitetului Olimpic Internațional (CIO) desfășurată la Centrul Elvețian de Conferințe Tehnologice din Lausanne împreună cu Președintele Comitetului Internațional Olimpic (CIO) și CEO-ul și Directorul Executiv. din China Mengniu Dairy, pe 24 iunie 2019.
Fabrice Coferini |. AFP |
Coca cola Directorul executiv James Quincey a spus că compania nu se așteaptă să aibă un focar de E. coli legat de: McDonald’s Dăunează vânzărilor companiei de băuturi.
„Pe baza a ceea ce a fost raportat în mass-media până acum, în ceea ce privește statele afectate, aș spune că în acest stadiu nu va avea un impact semnificativ asupra afacerii”, a spus Quincey despre raportul Coca-Cola privind veniturile din trimestrul al treilea miercuri. Conferință telefonică.
McDonald’s este cel mai mare client al restaurantelor Coca-Cola, iar cele două companii au o relație simbiotică de aproape șapte decenii. Recent, CNBC a raportat că Coca-Cola Contribuie cu fonduri de marketing În această vară, McDonald’s a introdus oferte de masă de 5 USD care includeau o băutură răcoritoare mică, pentru a o face mai atractivă pentru francizații care altfel ar putea fi atenți la reduceri mari.
„Suntem un partener important pentru McDonald’s și ei sunt un partener important pentru noi”, a spus Quincey. „Vom face tot ce putem pentru a-i ajuta să rezolve ceea ce se întâmplă aici”.
Marţi, Au anunțat Centrele pentru Controlul și Prevenirea Bolilor Se spune că focarele de E. coli din 10 state sunt legate de burgerii McDonald’s Quarter Pounder. Agenția a spus că au fost raportate 49 de cazuri, inclusiv un deces.
Anchetatorii CDC l-au restrâns la două cauze potențiale: ceapa în burgeri și chiftele proaspete de vită. Ambele ingrediente sunt unice pentru burgerii Quarter Pounder, deși gătirea chiflei la temperatura internă corectă ucide bacteriile.
McDonald’s a declarat marți într-o declarație că Quarter Pounders va fi temporar indisponibil în mai multe state occidentale, inclusiv Colorado, Kansas, Utah și Wyoming, precum și în părți ale altor state. Compania a mai spus că a instruit toate restaurantele locale să nu mai servească bețișoare de ceapă și a suspendat distribuția ingredientului în zonele afectate.
„Suntem foarte încrezători că poți merge la McDonald’s și să te bucuri de preferatele noastre clasice”, a spus președintele american McDonald’s, Joe Erlinger, pentru „TODAY” de la NBC, miercuri dimineață .
Nu este clar ce impact va avea focarul asupra vânzărilor proprii McDonald’s.
Focarul vine pe măsură ce consumatorii cheltuiesc, în general, mai puțin la restaurante, iar atât McDonald’s, cât și Coca-Cola au fost afectate. McDonald’s și rivalii săi din fast-food s-au înclinat spre reduceri în speranța că ofertele vor re-atrage clienții, în timp ce Coca-Cola a promovat puternic combo-urile de mese pentru a-și crește propriile vânzări.
Rezultatele Coca-Cola din al treilea trimestru, în ciuda cheltuielilor lente ale consumatorilor Profitul și veniturile sunt în fruntea listei Estimările Wall Street au beneficiat de creșterea prețurilor. Acțiunile companiei au scăzut cu peste 2% la tranzacționarea timpurie.