October 24, 2024

Vedere exterioară a magazinului Kohl’s din centrul orașului Paxton, lângă Harrisburg. Un client merge cu o geantă de cumpărături Nike.

Paul Weaver |. Emily Erkonen |

Nike şi a lui Kohl Probabil că nu Câștigând pe Wall Streetdar o gamă largă de grupuri de consumatoriEi sunt în continuare considerați cei mai buni din categoria lor, potrivit unui sondaj de încredere a consumatorilor publicat joi.

Indexul de încredere al consumatorilor al firmei de consultanță AlixPartners a întrebat 9.000 de cumpărători de modă, de la generația Z până la baby boomers, ce anume determină deciziile lor de cumpărare și modul în care comercianții cu amănuntul s-au comparat cu rivalii.

Printre toate cele patru generații chestionate (Genia Z, Millennials, Gen X și Baby Boomers), Nike s-a clasat pe primul loc în retailul activ de încălțăminte. Giganții tradiționali de adidași bat Adidas şi Dulap pentru picioarela egalitate pe locul doi, în timp ce rivali parveniți în timp ce alerga Pe ultimul loc printre Generația Z și Millennials.

Kohl’s este alegerea nr. 1 a magazinelor universale pentru generația Z și baby boomers, în timp ce Millennials Nordstrom Generația X a ales magazinul universal macy’s.

Constatările sondajului contrastează puternic cu performanța recentă a Nike și Kohl’s. se așteaptă Nike scăderea vânzărilor Sezonul acesta este între 8% și 10%. Acțiunile companiei au scăzut cu 26% în acest an la închiderea de miercuri, deoarece investitorii se pregătesc pentru un drum lung către redresare. Noul CEO Elliot Hill.

Între timp, se așteaptă Kohl scăderea vânzărilor Creșterea în acest an fiscal este între 4% și 6%, deoarece se confruntă cu probleme mai mari, Există o problemă Magazinele universale încearcă să rămână relevante. La închiderea de miercuri, acțiunile companiei au scăzut cu 32% până în prezent.

Sonia Lapinsky, șefa de modă globală la AlixPartners și autoarea raportului, a declarat pentru CNBC că rezultatele sondajului – în comparație cu performanța recentă a ambelor companii – indică faptul că Nike și Kohl’s se află într-un moment critic. Rezultatele arată că consumatorii susțin ferm retailerul, dar că bunăvoința ar putea dispărea rapid dacă nu diagnostichează și rezolvă rapid problema.

„Vom vedea în date ce este important pentru consumatorii Nike. Totul este despre inovație, calitate tehnică, produs și (concurenți) care cresc foarte repede… Sunt cunoscuți pentru inovație, sunt cunoscuți pentru dezvoltarea de produse. Sunt faimoși pentru că sunt mult mai rapid decât Nike-urile pe care le cunoaștem.

Ea a spus că situația este similară la Kohl’s, care și-a schimbat strategia de categorie de mai multe ori de-a lungul anilor, dar a cucerit consumatorii cu prețuri competitive.

Consumatorii „încă cred că mixul lor de preț al produselor este cel mai bun. Încă obțin oferta. Probabil că le place Kohl’s pentru bani”, a spus Lapinski. „Acum, să facem din experiența lor în magazin ceva pe care se vor întoarce să cumpere și să-ți creștem cu adevărat veniturile.”

Mergeți pe frânghia strânsă

Raportul Alix privind încrederea consumatorilor dezvăluie multe alte constatări pe care comercianții cu amănuntul trebuie să le țină cont atunci când intră în sezonul din ce în ce mai important al cumpărăturilor de sărbători, inclusiv factorii numărul 1 care conduc cumpărătorii către concurenți. Majoritatea consumatorilor chestionați (sau 66% dintre respondenți) au spus că ar face cumpărături de la un alt retailer dacă produsul pe care îl căutau nu ar fi în stoc.

„„Produsul potrivit, locul potrivit, momentul potrivit” are ecou în fiecare sală de consiliu de vânzare cu amănuntul, dar pe măsură ce comercianții își extind sortimentele și piețele online pentru a atrage clienți și trafic noi, cumpărătorii nu pot găsi potrivirea potrivită, devine frustrat mai provocatoare sau articolele pe care le doresc în magazin”, se spune în raport.

De exemplu, pe baza unui eșantion de 30 de retaileri, în medie doar 9% din marfa online a unui retailer este disponibilă pentru cumpărare în magazine, potrivit raportului.

„Motivele frustrării consumatorilor sunt clare”, se arată în raport, „Macys.com are 24.000 de topuri pentru femei din care să aleagă online, dar pentru clienții care intră în magazinul său emblematic Herald Square din New York, sunt disponibile doar 2.500 de topuri pentru femei. Topuri stil din care să alegeți. gap.com158 de topuri și tricouri pentru femei sunt disponibile pentru cumpărare online, dar doar 50 sunt disponibile pentru ridicare de la magazinul Herald Square.

Pe măsură ce retailerii caută să iasă în evidență și să atragă atenția online, ei încep să ofere o gamă mai largă de categorii de produse digitale. Dar atunci când consumatorii se întorc în magazine, se așteaptă să vadă aceleași produse pe rafturi.

Este prea costisitor și nepractic să reproduci inventarul digital în magazine, așa că comercianții cu amănuntul trebuie să fie capabili să prezică ce inventar merge unde, astfel încât consumatorii să poată găsi ceea ce caută în magazin.

„Aceasta este rețeta perfectă pentru ca AI să intervină”, a spus Lapinski „Trebuie să înțeleagă cu adevărat încotro se îndreaptă clienții lor și de ce au nevoie și să facă asta printr-o analiză mai bună – modele AI care stau la baza – care pot anticipa ceea ce își dorește clientul. Apoi trebuie să facă aceeași schimbare de vizualizare a magazinului chiar și în funcție de locația magazinului, grupul de magazine, zona de magazin unde își pot face o idee bună despre ceea ce ar putea căuta consumatorul.

Nu ratați aceste informații de la CNBC PRO

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *