
octombrie 2018poliția s-a prezentat la un depozit industrial nedescris din Brooklyn Navy Yard din New York pentru a investiga falsurile raportate.
Agenții federali caută echipamente militare false, ca parte a unei investigații asupra unui dealer numit California Surplus, căruia i s-a atribuit un contract de 20 de milioane de dolari pentru a furniza uniforme de specialitate armatei americane. Mii de cutii cu aceste lucruri au fost recuperate din depozitele din New Jersey, potrivit documentelor instanței.
Se pare că California Surplus vindea bunuri contrafăcute fabricate în China care au fost concepute să arate ca echipamente de la Crye Precision, unul dintre cei mai importanți furnizori de echipamente militare din SUA. Sediul lui Crye din Brooklyn este chiar în jurul blocului.
Proprietarul California Surplus, Ramin Kohanbash, și co-conspiratorul Bernard Klein au pledat vinovați în 2019 pentru trafic de mărfuri contrafăcute și au fost condamnați la închisoare.
Produsele contrafăcute au devenit o mare problemă pentru Crye, provocând pierderi de milioane de dolari în fiecare an, a declarat Jonathan Antone, consilierul general al companiei. Crye a pierdut oportunități valoroase de vânzare în fața fabricilor de peste mări care și-au imprimat modelul patentat de camuflaj, numit MultiCam, pe poncho, pantaloni, cămăși și pălării fără permisiunea lui Crye și le-au vândut pe Amazon și le-au vândut pe alte piețe.
Pe 7 august 2024, Crye Precision a oferit CNBC un tur al depozitului său din Brooklyn, New York, unde a testat falsurile suspectate pentru autenticitate.
Amazon Marketplace a fost lansat în 2000 pentru a permite companiilor să vândă bunuri pe site-ul companiei. Reunește milioane de vânzători și reprezintă în prezent mai mult de jumătate din totalul vânzărilor cu amănuntul ale Amazon. În timp ce piața a ajutat Amazon să genereze venituri record, s-a constatat, de asemenea, că are mărfuri contrafăcute, nesigure și chiar expirate.
Până în 2016, Vânzătorul este despre problema crescândă a contrafacerii a Amazon și a vorbit cu CNBC despre situația companiei Eforturile de a câștiga public favoarea producătorilor chinezi. Vânzări de către vânzătorii chinezi pe site S-a mai mult decât dublu în 2015 .
Jason Goldberg, strateg comercial șef la agenția de publicitate Publicis, a declarat că, pe măsură ce epidemia se extinde și cumpărăturile online cresc, mărfurile contrafăcute au devenit mai frecvente pe Amazon și pe internet. Goldberg a spus că, spre deosebire de magazinele fizice, care pot oferi până la 150.000 de produse, piețele online precum Amazon pot vinde sute de milioane de articole. O gamă atât de largă de opțiuni poate fi mai greu de reglementat de către platforme.
„Există mai mult loc pe raftul digital pentru produse potențial contrafăcute”, a adăugat el.
„Deranjați și distrugeți” falsificatorii
Amazon lansează un instrument La fel ca Proiectul Zero şi Înregistrarea mărcii Permiteți mărcilor să raporteze și să elimine ele însele falsurile suspectate. În 2020, acesta Stabilirea departamentului intern numită Unitatea de infracțiuni contrafăcute, lucrează cu mărci și agenții de aplicare a legii pentru a combate fraudatorii.
Echipa numără în prezent 35 de persoane și este formată din analiști de date, anchetatori și foști procurori federali, mulți dintre ei au lucrat la Departamentul de Justiție și FBI. Amazon a invitat recent CNBC la al doilea sediu din Arlington, Virginia, pentru a afla mai multe despre modul în care CCU investighează bunurile contrafăcute pe piața companiei.
Șeful CCU, Kebharu Smith, a declarat că unitatea a fost înființată la cererea fondatorului Amazon și Jeff Bezos, care deține funcția de director executiv până în 2021.
„Industria contrafăcute are vânzări combinate de aproximativ 500 de miliarde de dolari, așa că știm că va fi nevoie de un efort coordonat din partea mărcilor, a autorităților de aplicare a legii și a colaborării cu părțile interesate pentru a urmări acești actori răi la scară”, a spus Smith concentrat pe Amazon Vânzătorii din magazin pe care îi identificăm drept actori răi se concentrează și pe perturbarea lanțului de aprovizionare al rețelei.
Amazon spune că va colabora cu forțele de ordine din întreaga lume pentru a confisca produsele în 2023 7 milioane de articole contrafăcute și a efectuat peste 50 de raiduri, a cheltuit 1,2 miliarde de dolari și a angajat 15.000 de angajați pentru a atinge acest obiectiv.
Înainte de lansarea CCU, eforturile Amazon de luptă împotriva contrafacerii au fost conduse în primul rând de echipa Customer Trust, care supraveghează răspunsul companiei la numeroase probleme de abuz și fraudă, cum ar fi recenzie falsă şi Actori răi care vor să-și ocolească politicile .
Prin CCU, Amazon lucrează cu companii precum Prada, Hanesbrands și Yeti pentru a-i duce în justiție pe falsificatorii. Mars-o Depuneți un proces Crye se alătură procesului împotriva a șase companii și 16 persoane care ar fi participat la o schemă de vânzare a versiunilor imitative ale produselor MultiCam ale producătorului de dispozitive pe piața Amazon. Articolele includ genți și rucsacuri de camping, de vânătoare și de călătorie cu modele de camuflaj Crye contrafăcute.
Un exemplu de rucsac vândut anterior pe Amazon, având o versiune contrafăcută a modelului MultiCam de la Crye Precision.
Amazon
De asemenea, CCU transmite agențiilor guvernamentale sfaturi despre suspectați actori răi. În august 2023, agenți federali ai Departamentului pentru Securitate Internă și Departamentul Apărării, acționând pe baza informațiilor furnizate de Crye și Amazon, au percheziționat unități din Texas și California. Potrivit documentelor instanței, agenții au confiscat „mai multe încărcături de remorcă” de produse MultiCam contrafăcute în valoare estimată la 8 milioane de dolari.
Pentru multe mărci, procesul de identificare a falsurilor începe cu achiziționarea de testare a produsului online.
„Pentru ochiul neantrenat ar putea părea ca o MultiCam, ca MultiCam-ul nostru, dar pentru noi nu a părut corect”, a spus Antone. „Așa că vom comanda doar câteva achiziții de testare și le vom analiza și, de obicei, putem spune aproape imediat că acestea sunt ușor contrafăcute.”
Crye a arătat CNBC exemple de produse MultiCam contrafăcute vândute pe Amazon de retailerul L&Q Tactical, unul dintre inculpații din proces.Aceste produse includ veste tactice, rucsacuri și suporturi de bord, pe care Crye le-a considerat a fi contrafăcute din cauza inconsecvențelor de culoare cu grafica MultiCam. Listările arată că L&Q a inclus cuvântul cheie „MultiCam” în unele liste de produse Amazon, chiar dacă nu erau legate de Crye. TK L&Q Recenzii.
„De asemenea, încearcă să liciteze pentru contracte militare cu aceste produse contrafăcute”, a declarat Ernesto Rodriguez, managerul de marcă MultiCam al Crye, „Din fericire pentru noi, au făcut o treabă bună încercând să ne spargă modelul”.
Ernesto Rodriguez de la Crye Precision prezintă un adevărat rucsac MultiCam (stânga) și ceea ce el numește o „rătăcire foarte proastă” (dreapta) pe 7 august 2024 în Brooklyn, New York.
Rucsac fals, încărcător Apple
Atunci când utilizatorii listează produse contrafăcute pe Amazon sau în altă parte pe web, ei pot afecta atât reputația unei mărci, cât și pot crea pericole potențiale pentru consumatori. Rodriguez a spus că, în cazul lui Crye, produsele contrafăcute ar putea ajunge să pună în pericol viața soldaților sau a ofițerilor de poliție. Crye a testat articolele L&Q folosind ochelari de vedere pe timp de noapte și a constatat că nu au reușit să ascundă în mod corespunzător soldații pe câmpul de luptă.
„Când este privit cu vedere pe timp de noapte, emite o lumină albă pură”, a spus Rodriguez. „Deci, dacă un soldat poartă sau poartă această geantă, poate fi văzută de la kilometri depărtare”.
Posibilitatea de contrafaceri pe Amazon a provocat fricțiuni cu unele mărci. De-a lungul anilor, mărcile includ Pantofi Birkenstock, Nike şi IKEA Toată lumea nu mai vinde direct pe Amazon, invocând falsuri și natura Vestului Sălbatic a pieței.
măr 2016 Dați în judecată Vânzătorul Amazon Vinde încărcătoare contrafăcute care poartă sigla, despre care compania spune că „prezintă riscuri semnificative de supraîncălzire, incendiu și șoc electric”. Rachel Greer este acum consilier de vânzător și a lucrat la Amazon în departamentul Fraude și siguranța produselor din aproximativ 2007 până în 2015.
„Desigur (încărcătorul) poate fi conectat”, a spus Greer într-un interviu. „Dar o să te lovească puternic pentru că nu există izolație”.
produse din mere Acum o categorie restricționată pe Amazonceea ce înseamnă că revânzătorii trebuie să obțină aprobarea mărcii pentru a vinde aceste produse pe site. Amazon nu a comentat incidentul din Marea Britanie. Smith a spus că compania a identificat actori răi folosind ID-uri fictive pentru a crea conturi și a vinde în categorii restricționate sau „gated”.
„Am identificat programe, cum ar fi programe de delegare, în care actorii răi vor trimite facturi false ca o modalitate de a ocoli instrumentele noastre proactive”, a spus Smith.
Deși există mai puține falsuri pe Amazon, „făcăturile” sau imitațiile ieftine ale produselor populare devin din ce în ce mai frecvente, a spus Goldberg. Potrivit sondajelor, aproximativ o treime dintre adulții din SUA au achiziționat cu bună știință produse care au fost fraudate. 2023 Morning Consult Research. Cumpărarea de bunuri contrafăcute nu mai este la fel de tabu ca odinioară, a spus Goldberg.
„Astăzi, din ce în ce mai mulți consumatori spun: „Oh, da, sunt responsabil din punct de vedere financiar și nu mi-aș cumpăra niciodată geanta cu logo-ul Coach, dar îmi place acest sentiment.
Temu, Shein și TikTok Shop au apărut ca destinații de cumpărături din SUA în ultimii ani, atrăgând cumpărătorii americani cu prețuri mici la îmbrăcăminte, electronice, articole pentru casă și alte produse. Majoritatea articolelor sunt fără marcă și sunt expediate direct din China.
Amazon a luat în seamă. Compania își lansează propria vitrină dedicată articolelor de modă și stil de viață la preț redus, permițând vânzătorilor chinezi să livreze direct consumatorilor din SUA, CNBC a raportat anterior. Potrivit rapoartelor, pentru a rămâne competitivă, compania a stabilit un plafon pentru prețul produselor vânzătorilor. De exemplu, limita de preț pentru canapele este de 20 USD, iar limita de preț pentru lenjerie de pat este de 9 USD. informaţii.
Goldberg a spus că creșterea piețelor online a îngreunat companiilor să aibă „siguranță perfectă a mărcii”.
„Aș descrie sincer aceasta ca fiind noua realitate în retail”, a adăugat el. „Consumatorii descoperă articole mai degrabă pe TikTok decât pe rafturile magazinelor noastre și fac achiziții pe toate aceste platforme. Lumea a devenit mai complexă și mai confuză, iar perfecțiunea este un alt obiectiv decât oricând.”
urmăriți videoclipul Vedeți din culise modul în care Amazon luptă împotriva contrafacerilor.