October 25, 2024

David Enhorn promovează Peloton la Robinhood Investor Conference.

Getty Images (stânga) | CNBC (dreapta)

Potrivit lui David Einhorn de la Greenlight Capital Peloton Dacă compania reduce costurile, ar putea tranzacționa până la 31,50 USD per acțiune Poate fi dublat CNBC a aflat despre prognoza actuală a EBITDA ajustat.

Acesta este de aproximativ cinci ori prețul actual al acțiunilor, care se tranzacționa în jurul valorii de 6,20 USD vineri la prânz.

în discursurile de promovare propuse Einhorn La conferința de miercuri cu investitorii Robinhood, Einhorn a mers pe o bicicletă Peloton și a explicat numeroasele greșeli ale companiei de-a lungul anilor și pista largă pe care o are pentru a-și întoarce afacerea, potrivit unei copii a briefing-ului obținut de CNBC.

Einhorn a spus că, dacă Peloton poate genera EBITDA de 450 de milioane de dolari, aproximativ dublul previziunilor actuale, acțiunile Peloton s-ar putea tranzacționa între 7,50 și 31,50 dolari, pe baza cercetării comparative pe companii comparabile.

Este demn de remarcat faptul că analiza Greenlight nu presupune „venituri din abonamente sau creșteri de preț de la noi clienți sau alte inițiative noi, cum ar fi din Piața de biciclete second-hand în creștere și expansiunea internațională”, a spus Einhorn.

„Confruntarea cu falimentul poate forța schimbarea”, a spus el în teren. „Pelotonul a început să crească corect și consumul de numerar a încetat Refinanțați-și datoria Data de expirare prelungită. Cu o bază de clienți fideli care plătesc 44 USD pe lună, aceasta este o afacere valoroasă cu abonament.

Einhorn și-a structurat discursul ca și cum ar fi fost un antrenor la o clasă de fitness, strigând ocazional pentru investitori din toată camera. Prima pagină a pachetului este intitulată „15-Minute ‘Stock Pitch Ride’” și arată o fotografie cu Einhorn călare pe o bicicletă Peloton.

„Să începem cu niște strigăte”, a spus Einhorn la începutul discursului său, chemând unii investitori și sponsori, la fel cum ar chema un instructor Peloton un coleg de clasă.

Fiecare pagină a platformei arată clasamentele altor cicliști aparenti, inclusiv investitorul Bill Ackman și CEO-ul Robin Hood, Richard Buery, precum și viteza, cadența și rezistența lui Einhorn, imitând ceea ce ar face utilizatorii în timp ce urmează un curs de ciclism Peloton.

Greenlight și Peloton au refuzat să comenteze pentru CNBC.

Greenlight, care deținea un pachet de 6,8 milioane de dolari în companie la 30 iunie, a efectuat un studiu de referință pentru a analiza structura costurilor Peloton. Compania a comparat Peloton cu trei grupuri de companii similare: afaceri de fitness, de ex. fitness pe planetăcompanii de abonament de consum ca mestecat și companiile cu abonament online pentru consumatori, de ex. Spotify şi Netflix.

Studiul a constatat că, deși Peloton a redus costurile pentru a reduce consumul de numerar, Einhorn a spus în discurs că „EBITDA ajustat este în esență zero în comparație cu mediana de 406 milioane USD”.

„Pentru colegii, mai mult de o treime din profitul brut merge către EBITDA. O parte a problemei este că Peloton cheltuiește prea mult pentru cercetare și dezvoltare”, a spus Einhorn. „De exemplu, Peloton cheltuiește aproximativ de două ori mai mult pentru cercetare și dezvoltare decât alte companii. Adidas Cheltuieli… în dolari SUA. Vânzările Adidas sunt de 8 ori mai mari decât Peloton, iar linia sa de produse este cu un ordin de mărime mai mare.

Cheltuielile de compensare pe bază de acțiuni ale Peloton pentru anul fiscal 2024 sunt de 305 milioane USDDe asemenea, este de două ori mai mare decât media din industrie, a spus Einhorn, și este comparabilă cu companii mult mai mari precum Spotify și Netflix, care sunt de 30 de ori, respectiv de 140 de ori mai mari.

În centrul tezei se află afacerea cu abonamente cu marjă mare a Peloton, care a generat venituri de 1,71 miliarde de dolari în anul fiscal 2024 și a avut o marjă brută de aproximativ 68%. Dacă Peloton poate reduce semnificativ costurile, compania poate genera mai mult flux de numerar liber și EBITDA fără a fi nevoită să vândă mai multe biciclete și benzi de alergare sau să-și extindă baza de utilizatori.

La începutul acestui an, a anunțat Peloton Planifică să concediezi 15% dintre angajațiînchiderea showroom-urilor de vânzare cu amănuntul, ajustarea planurilor de vânzări internaționale și alte măsuri de economisire a costurilor. Se preconizează că aceste reduceri vor reduce cheltuielile anuale de operare cu peste 200 de milioane de dolari până la sfârșitul anului fiscal 2025.

În august, Peloton a declarat că se așteaptă să ajungă la EBITDA ajustat 200 milioane USD și 250 milioane USD Dar Einhorn a spus că, dacă structura costurilor companiei ar fi mai în concordanță cu valorile de referință, aceasta „ar trebui să genereze EBITDA între 400 și 500 de milioane de dolari pe lângă veniturile curente din abonament”.

El a spus că companiile care generează EBITDA în acest interval tind să tranzacționeze la 9 până la 32 de ori această sumă, ceea ce înseamnă că, dacă EBITDA-ul Peloton atinge 450 de milioane de dolari, prețul potențial al acțiunilor ar fi cuprins între 7,50 dolari la nivelul scăzut și 31,50 dolari la nivelul superior.

Einhorn a spus că pentru a atinge acest obiectiv, compania are nevoie de un nou management. În august, co-CEO interimar al Peloton, Karen Boone, a spus că crede că vor fi noi directori atunci când compania va raporta veniturile, care este programată în prezent pentru joi.

„Frumusețea lucrării noastre este că nu a trebuit să-l convingem pe Peloton că aceasta a fost abordarea corectă”, a spus Einhorn. „Co-CEO interimar al Peloton a spus aceeași poveste despre o afacere recurentă, cu o marjă mare de venituri din abonament. Ei au implementat, de asemenea, un plan inițial de reducere a costurilor, care lasă încă mult loc pentru un nou CEO.

El a spus că compania continuă să primească recenzii elogioase de la publicațiile consumatorilor și de fitness și are o bază de clienți extrem de loiali. El a adăugat că, în timp ce pasionații de fitness se întorc la sală, exercițiile de acasă sunt aici pentru a rămâne.

„Să faci exerciții în confortul propriei case nu este un moft”, a spus Einhorn. „De-a lungul timpului, tendințele stilului de viață sănătos ar trebui să conducă la creșterea potențialului utilizatori.”

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *