Cosm are în prezent două locații în Los Angeles și Dallas, Texas, dar intenționează să se extindă în mai multe locații în viitor.
Politețe: Cosme
cosm Companie de tehnologie imersivă Compania colaborează cu NFL pentru a folosi așa-numita „realitate comună” pentru a transmite evenimente sportive în direct, a anunțat compania luni.
Ca parte a acordului, Cosm va produce și va distribui jocuri NFL în locațiile sale pentru restul sezonului 2024.
Acordul include difuzarea meciurilor de fotbal în fiecare joi seară Amazontoate jocurile de duminică seara nbcîn fiecare meci de fotbal de luni seara ESPN și selectați jocul de duminică vulpe.
Compania a fost fondată în 2020 de Capitala Mirasolfolosind o cupolă de 360 de grade și un ecran LED gigant 8K pentru a oferi spectatorilor o experiență complet captivantă de „realitate partajată”, la fel ca în joc.
Cupola găzduiește aproximativ 700 de persoane, iar prețurile medii ale biletelor variază între 22 USD și 127 USD. Cosm folosește un model de preț dinamic, similar cu concertele sau sporturile live.
„Ceea ce este unic la o industrie precum NFL este că fanii sunt pretutindeni”, a spus Jeb Terry, președinte și CEO al Cosm. „Vedem fani purtând tricouri, aducând prosoape înfricoșătoare, venind cu clopoțeii, distrându-se într-o explozie absolută, ca ei. au fost chiar pe stadion”.
Compania nu a dezvăluit detalii financiare ale înțelegerii sale cu NFL.
Cosm oferă o gamă largă de programe sportive și educaționale live
Politețe: Cosme
Cosm s-a deschis pentru prima dată în Los Angeles și Dallas în această vară și a anunțat recent că o a treia locație va fi situată în centrul orașului Atlanta, viitoarele locații urmând a fi anunțate în curând.
Cosm a încheiat contracte cu NBA, UFC, ESPN, NBC Sports, TNT Sports, Fox Sports și Amazon Prime Video și difuzează totul, de la Jocurile Olimpice de vară de la Paris la actualele World Series.
Biletele pentru meciul 1 din Seria Mondială dintre Los Angeles Dodgers și New York Yankees s-au vândut în șapte minute, a spus Cosm. Al doilea joc s-a vândut într-un minut.
„Inventarul se epuizează foarte repede”, a spus Terry.
Experiența de realitate comună oferă fanilor un sentiment captivant.
Politețe: Cosme
În timp ce sporturile live sunt pilonul principal al Cosm, compania oferă și oferte non-sportive, inclusiv călătorii animate prin planete prin ochii unui astronaut și spectacole Cirque du Soleil. Acest lucru permite companiei să programeze programarea pe parcursul orelor de prânz și matinee, atunci când evenimentele sportive live ar putea să nu fie posibile.
Pe măsură ce obiceiurile de vizionare ale fanilor s-au schimbat, „Cosm” a obținut un succes rapid în modelul său avansat tehnologic.
Terry a spus că locațiile atrag deja clienți repetați și că vor introduce în curând bonusuri de membru și abonamente.
În iulie, compania a strâns fonduri de peste 250 de milioane de dolari pentru extinderea globală. Cosm este evaluat la peste 1 miliard de dolari, iar investitorii săi includ greutăți grele din sport, cum ar fi fostul proprietar al Milwaukee Bucks, Marc Lasry, proprietarul Cleveland Cavaliers, Dan Gilbert, și Philadelphia David Blitzer, partener co-manager al echipei 76ers și New Jersey Devils.
Dezvăluit: Comcast deține NBCUniversal, compania-mamă a CNBC.
