De ce acest stoc „Mag 7” este încă o achiziție, chiar dacă este în urmă cu inteligența artificială
Amazon poate rămâne în urmă față de colegii săi în inteligența artificială, dar numele rămâne favoritul investitorului Ray Wang printre cei „Șapte Mari” giganți ai tehnologiei. Analistul șef și fondatorul Constellation Research a indicat ca un catalizator veniturile din publicitate ale Amazon, despre care el a spus că continuă să crească cu o rată anuală de 20%. Wang a declarat luni dimineață la „Money Movers” de la CNBC că această creștere a permis companiei să egaleze rapid cifrele veniturilor din reclame ale Google. În plus, afacerea masivă de servicii cloud Amazon Web Services oferă Amazon marjă de libertate pentru a găsi cea mai bună cale de aplicare a inteligenței artificiale la celelalte afaceri ale sale. În același timp, platforma Amazon Prime Video a devenit un rival puternic pentru Netflix. Wang a mai spus că numerele de membru Amazon Prime ar putea beneficia de viitorul sezon de cumpărături de sărbători. În ciuda acestor vânturi din coadă, Wang a recunoscut că Amazon se confruntă cu un obstacol mare: în prezent rămâne în urmă față de colegii săi în ceea ce privește capabilitățile de inteligență artificială. Însă Wang crede că statutul de întârziat al Amazon nu va face, în cele din urmă, prea mult rău potențialului său. „Lucrul bun este că au făcut o investiție uriașă de capital în centrele de date, iar Microsoft are o investiție uriașă de capital, iar Google trebuie să se recupereze. Așa că Amazon are puțin timp să ajungă acolo”. Povestea despre inteligența lor artificială este corectă”, a spus el. Wang a adăugat că investitorii se pot aștepta să afle mai multe despre investiția Amazon la conferința re:Invent din decembrie.