October 29, 2024

Încrederea consumatorilor crește în timp ce locurile de muncă deschise scad pe măsură ce se apropie alegerile

Consumatorii au devenit mai optimiști cu privire la economia SUA care se îndreaptă spre alegerile prezidențiale disputate, chiar dacă locurile de muncă deschise au atins niveluri minime pe mai mulți ani, potrivit unui raport separat publicat marți.

Indicele de încredere a consumatorilor al Conference Board a crescut cu mai mult de 11% la 138 în octombrie, cea mai mare creștere lunară din martie 2021. la 89,1 care indică clar că nivelurile sub 80 indică o recesiune.

Economiștii chestionați de Dow Jones căutau un număr de titlu de 99,5.

„Evaluarea consumatorilor cu privire la condițiile actuale de afaceri a devenit pozitivă”, a declarat Dana Peterson, economistul șef al comitetului, „După câteva luni de slăbiciune, percepțiile asupra oportunităților actuale de muncă au revenit, ceea ce poate reflecta îmbunătățirea datelor de pe piața muncii”.

Acest sentiment a părut în contradicție cu un raport al Biroului de Statistică a Muncii, care a arătat că numărul locurilor de muncă deschise a scăzut la 7,44 milioane în septembrie, în scădere cu peste 400.000 față de nivelul revizuit în scădere de luna trecută și cel mai scăzut nivel din ianuarie 2021.

Scăderea posturilor vacante a adus raportul dintre locurile de muncă vacante și angajații existenți sub 1,1 la 1. La jumătatea anului 2022, numărul a depășit 2 la 1.

Deși numărul locurilor de muncă deschise a scăzut, angajările au crescut cu 123.000 de persoane luna aceasta. Numărul demisiilor a fost puțin modificat, în timp ce numărul demisiilor a scăzut cu 107.000.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *