October 29, 2024

Evan Spiegel, șeful operatorului Snapchat Snap, a lansat o nouă generație de Spectacles pe 17 septembrie 2024 la Los Angeles.

Andre Sokolow |. Image Alliance |


pauză Rezultatele din trimestrul al treilea au venit marți mai bine decât se aștepta, dar a emis o orientare modestă pentru trimestrul al patrulea. Acțiunile au crescut cu peste 10% la tranzacționarea după orele de program.

Iată ce face compania:

  • Câștig pe acțiune: Ajustat la 8 cenți, față de 5 cenți așteptați, conform LSEG
  • venituri: 1,37 miliarde de dolari față de așteptările de 1,36 miliarde de dolari, potrivit LSEG
  • Utilizatori activi zilnici la nivel mondial:Numărul a fost de 443 de milioane, în comparație cu așteptările de 441 de milioane, potrivit StreetAccount
  • Venitul mediu global per utilizator: 3,10 USD față de 3,09 USD așteptați, conform StreetAccount

Vânzările din al treilea trimestru au crescut cu 15% anual, în timp ce pierderea netă a Snap s-a redus la 153 milioane USD de la 368 milioane USD în aceeași perioadă a anului trecut.

Vânzările din al patrulea trimestru vor fi cuprinse între 1,51 și 1,56 miliarde dolari. Punctul de mijloc al ghidului său a fost de 1,54 miliarde de dolari, sub estimarea medie a analiştilor de 1,56 miliarde de dolari. Snap a spus că câștigurile ajustate din al patrulea trimestru vor fi între 210 și 260 de milioane de dolari. Punctul de mijloc al acestui interval a fost peste estimările analiștilor de 230,7 milioane de dolari.

Snap a anunțat, de asemenea, un program de răscumpărare de acțiuni în valoare de 500 de milioane de dolari.

Compania a spus că acum are 12 milioane de utilizatori plătitori ai Snapchat+. Aceasta este o creștere față de cele 11 milioane raportate în august. Compania s-a lansat pentru prima dată Serviciu de abonament În 2022, poziționați-l ca o modalitate pentru utilizatori de a experimenta funcții exclusive și pre-lansare pentru 3,99 USD pe lună.

„Investițiile noastre în inteligența artificială și realitatea augmentată aduc noi experiențe creative comunității noastre și stimulează inovația pe platforma noastră de publicitate, susținând creșterea noastră pe termen lung”, a declarat CEO-ul Snap, Evan Spiegel, într-un comunicat.

În septembrie, Snap și-a lansat produsul de generația a cincea ochelari ochelari de realitate augmentată Oamenii îl pot purta pentru a urmări îmbinarea imaginilor digitale și lumea reală. Noile Spectacles sunt disponibile doar pentru dezvoltatori, care trebuie să plătească 99 USD pe lună timp de un an dacă doresc să creeze aplicații AR pentru ochelari.

La scurt timp după ce Snap a anunțat lansarea noilor Spectacles, CEO-ul Meta Mark Zuckerberg dezvăluie Ochelarii AR experimentali ai companiei sale se numesc Orion. Caracteristica ochelarilor Orion AR de la Meta Stimulează entuziasmul angajaților Compania intenționează să atragă dezvoltatori anul viitor pentru a deschide calea pentru o eventuală lansare de produs pentru consumatori.

Într-o scrisoare către investitori, Snap a discutat despre importanța dezvoltatorilor pentru ochelarii companiei și planurile AR.

„Aspirăm să fim cea mai prietenoasă platformă pentru dezvoltatori din lume și suntem încântați să oferim dezvoltatorilor o nouă generație de Spectacles ca invitație și inspirație pentru a crea experiențe noi”, a spus Snap în scrisoare.

Înainte de creșterea după orele de program, acțiunile Snap au scăzut cu 36% pentru anul, în timp ce Nasdaq a crescut cu 25%.

Nu ratați aceste informații de la CNBC PRO

CEO-ul Snap, Evan Spiegel: Venitul nostru anual este pe cale să atingă un nivel record în acest an

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *