October 30, 2024

Compania chineză de smartphone-uri Xiaomi a anunțat marți că va începe precomenzile pentru o versiune de mașină sport a sedanului său electric SU7, la un preț de peste 110.000 de dolari.

Luna Lin |. AFP |

Beijing – China Mei spune marți Peste 20.000 livrateVehiculul electric SU7 a fost lansat în octombrie, când compania și-a intensificat producția la joint venture pentru vehicule electrice pe o piață extrem de competitivă.

Compania chineză, cunoscută în principal pentru smartphone-uri și electrocasnice, a reiterat planurile de a livra 100.000 de vehicule SU7 până la sfârșitul lunii noiembrie. Xiaomi dezvăluie pentru prima dată planul de construcție a mașinilor pentru 2021 Construcția unei fabrici dedicate a început în același an.

Compania a lansat versiunea de bază a primului său model, SU7, la sfârșitul lunii martie Cu aproximativ 4.000 de dolari mai ieftin Comparaţie TeslaCea mai ieftină mașină din China la acea vreme – Model 3. Ulterior, Tesla a scăzut prețul mașinii cu aproximativ 2.000 de dolari. Până în prezent, inclusiv datele din octombrie, mașinile Xiaomi SU7 au fost livrate în peste 75.000 de unități.

rivalii chinezi Motoare Xpeng şi Nioh A durat aproximativ șase ani Produceți 100.000 de vehicule electricedar Tesla a luat 12 ani.

În timp ce livrările lunare ale Xpeng Motors au depășit 20.000 de vehicule în septembrie, aproximativ jumătate din vânzări fiind atribuite mărcii sale low-cost recent lansate Mona, Nio s-a străduit să mențină livrările lunare peste 20.000 de vehicule.

ZekelMarca de mașini electrice fondată de producătorul de automobile Geely susține că produce Peste 100.000 de vehicule În termen de 1,5 ani. Livrările au atins un record de 21.333 de vehicule Septembrie.

Datele de livrare din octombrie de la alte companii chineze de vehicule electrice sunt de așteptat să fie publicate vineri.

Colin Rush de la Oppenheimer spune că Tesla nu are nevoie de mașini low-end pentru a continua să crească

Analistul Stansberry Research, Brian Tycangco, a declarat: „Veștile că livrările au ajuns la 20.000 de unități în octombrie confirmă că (Xiaomi) va deveni o forță care nu poate fi ignorată pe cea mai mare piață de vehicule electrice din lume”.

El a spus că marja de profit brută a vehiculelor electrice Xiaomi în luna august a fost similară cu marja de profit brut a Xpeng Motors în acea lună și s-ar putea îmbunătăți ulterior pe măsură ce producția crește.

De asemenea, Xiaomi a anunțat marți că a început să primească precomenzi pentru versiunea sport de vârf a SU7 Ultra, care va începe de la 814.900 de yuani (114.304 USD) și va fi lansată în martie 2025. Este necesar un depozit de 10.000 RMB.

Analiștii Citi au spus într-un raport că noul model și performanța sa pe pista germană din Nürburgring ar putea ajuta Xiaomi să vândă mai mult din sedanul său SU7 Max de ultimă generație, care se vinde cu doar 299.900 de yuani. Acum se așteaptă ca Xiaomi să livreze 250.000 de vehicule anul viitor, în creștere față de estimarea anterioară de 238.000 de vehicule.

Xiaomi susține că prototipul său SU7 Ultra a devenit cel mai rapid sedan cu patru uși care a finalizat circuitul german în această săptămână.

Analiștii Citi au ridicat prețul țintă al Xiaomi la 30,60 USD (3,94 USD) de la 22,70 USD. Ei și-au ridicat, de asemenea, prognozele pentru livrările de smartphone-uri ale companiei după lansarea marți a telefonului emblematic Mi 15 al Xiaomi. primul telefon utilizare Qualcomm Ultimul chipset.

Pictograma graficului bursierPictograma graficului bursier

Ascunde conținutul

Mei

Modelul Y de la Tesla a fost cea mai vândută mașină electrică din China în septembrie, cu vânzări de 48.202 de unități, potrivit datelor de pe site-ul industriei auto chineze Autohome. Modelul 3 s-a clasat pe locul opt, cu vânzări de aproape 24.000 de unități.

În categoria bateriei pure, modelele la prețuri mai mici ale BYD au reprezentat majoritatea celorlalte modele cele mai bine vândute din top 10. Datele arată că Xiaomi SU7 s-a clasat pe locul 17, cu vânzări de 13.559 de unități luna trecută.

În prezent, Xiaomi își vinde mașinile doar în China. Compania a declarat pentru CNBC la începutul acestui an că va dura cel puțin doi sau trei ani pentru a atinge acest obiectiv. Orice lansare în străinătate.

— Sonia Heng de la CNBC a contribuit la acest raport.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *