
CEO-ul Meta Platforms Inc., Mark Zuckerberg, sosește la evenimentul Meta Connect din Menlo Park, California, Statele Unite, miercuri, 25 septembrie 2024.
David Paul Morris |. David Paul Morris Bloomberg |
Yuan Compania este programată să raporteze câștigurile din al treilea trimestru după încheierea tranzacțiilor regulate de miercuri.
Iată așteptările analiștilor chestionați de London Stock Exchange Group (LSEG):
- Câștigul pe acțiune: 5,25 USD
- venituri: 40,29 miliarde USD
Acțiunile Meta au crescut cu aproape 70% în acest an, determinate de o serie de rapoarte puternice privind câștigurile, și se tranzacționează aproape de un record. Câștigurile companiei pe Wall Street au beneficiat de CEO-ul Meta, Mark Zuckerberg, care a declarat la începutul lunii octombrie transcende Amazon Pentru prima dată, fondatorul Jeff Bezos a devenit a doua cea mai bogată persoană din lume, potrivit Bloomberg Billionaires Index.
Zuckerberg a indicat investiția uriașă a lui Meta AIinclusiv cheltuiesc miliarde de dolari exista NVIDIA Unitate populară de procesare grafică pentru a ajuta la îmbunătățirea activității de bază de publicitate online a companiei Actualizare de confidențialitate Apple 2021 iOS.
iulie și Meta Raport Investitorii rămân optimiști cu privire la sănătatea financiară generală a companiei, deoarece vânzările sale au crescut cu peste 20% pentru al patrulea trimestru consecutiv. Analist Bernstein explica Într-un raport de cercetare de săptămâna trecută, Meta a înlocuit-o scrisoare Compania a fost numită „set and forget blue chip” datorită „afacerii sale de bază sănătoase” și strategiei de inteligență artificială cu risc scăzut.
Rezultatele meta au fost publicate la o zi după Digital Advertising scrisoare, Reddit şi pauză Toate companiile au raportat câștiguri trimestriale solide. Microsoft raportează după clopoțelul de miercuri, culminând o săptămână mare de câștiguri tehnologice de joi, când Apple și Amazon lansează rapoarte financiare trimestriale.
O posibilă îngrijorare pentru Meta este încetinirea creșterii veniturilor.
Dacă Meta îndeplinește așteptările analiștilor cu privire la veniturile din trimestrul al treilea, acestea ar crește cu 18% anual, în scădere față de 23% în urmă cu un an. La acea vreme, Meta a beneficiat foarte mult Cheltuieli uriașe pentru reclame digitale Retailerii legați de China, cum ar fi Temu și Shein, au lansat produsele și nu este clar cât timp va continua blitz-ul de marketing digital al companiilor.

În februarie, a raportat Meta Sezonul 4 În aprilie, veniturile companiei au crescut cu 25% de la an la an Sezonul 1 Veniturile au crescut cu 27% față de aceeași perioadă a anului trecut. Depășirea acestor scoruri va fi un „obstacol dur” pentru companie, a spus Angelo Zino, vicepreședinte CFRA și analist de cercetare în domeniul tehnologic. Investitorii vor fi nerăbdători să vadă îndrumări.
„Te uiți la asta și te întrebi, asta va continua?” a spus Zino.
Între timp, Meta continuă investiție grea în departamentul său de hardware de laborator real. Afacerea puternică de publicitate online a companiei și anterioară rundă principal concedieri Cheltuielile în 2022 și 2023 au ajutat la calmarea preocupărilor investitorilor anxioși, dar cheltuielile de 4,8 miliarde de dolari ale Reality Labs în trimestrul al doilea au fost reduse cu vânzările sale de 353 de milioane de dolari.
Compania de afișare Zuckerberg Prototip de ochelari AR Orion AR Lansarea din septembrie a fost considerată un succes de către angajați, iar Meta intenționează să atragă dezvoltatorii de software în 2025, deoarece dezvoltă o versiune pentru consumatori a căștilor, potrivit CNBC. raport la începutul acestei luni.
Emoția și zgomotul din jurul prototipului de ochelari Orion AR ai Meta și modul în care acestea se potrivesc în strategia pe termen lung a companiei par să fi depășit Apple și Co. Căști concurente Vision Pro VR, Produsul a debutat la începutul acestui an și începe de la 3.500 de dolari, a declarat Barton Crockett, director general și analist senior de cercetare la Rosenblatt Securities.
„Orion a prezentat o viziune interesantă și au executat-o mult mai bine decât Apple, ceea ce nimeni nu credea că este posibil”, a spus Crockett.
De asemenea, Meta speră să sporească și mai mult atractivitatea ochelarilor inteligenți Meta dezvoltați în parteneriat cu Ray-Ban. Essilor Luxottica. Crockett a remarcat că, datorită răspunsului pozitiv la ochelarii Ray-Ban Meta, dispozitivele „ar putea deveni un cadou popular în acest Crăciun”.
